Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel las vegas: swimmingpool!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: hotel las vegas: swimmingpool!
Wj hebben vorge week in Bally's gelogeerd, niet te duur, centraal op de strip en het zwembad is goed bevallen. Ruim van opzet, schaduw van de palmbomen die er om heen staan, leuke muziek verzorgd door een DJ. Het publiek was relaxed, en het was goed vertoeven...
- tinkerbeliii
- Amerikafan
allemaal bedankt vr de vele tips, ik hou even de promoties in de gaten 

Als je niet naar de prijs zou moeten kijken. Welk zwembad is dan echt top? Gewoon echt puur zwembad gericht, niet ligging of wat dan ook. Ik vind altijd dat je op de sites van de hotels nooit mooie fotos terug vind.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het zwembad van Mandalay bay is het mooiste zwembad van Las Vegas.
Palms, playboy roomEvelien. schreef:Als je niet naar de prijs zou moeten kijken. Welk zwembad is dan echt top? Gewoon echt puur zwembad gericht, niet ligging of wat dan ook. Ik vind altijd dat je op de sites van de hotels nooit mooie fotos terug vind.
[youtube]O9QB9O3D5kg[/youtube]
voor 40.000 dollar per nacht geloof ik

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht