Nog 22 nachtjes slapen en dan kan de reis gaan beginnen, we kunnen niet wachten .
Nu heb ik even een vraagje over de huurauto. Wij hebben de auto bij USAreisen geboekt met
een volle tank inclusief dus ik mag hem leeg inleveren.
Maar houdt dit dan in dat we hem volgetankt meekrijgen of zie ik dit verkeerd?
Als je een volle tank erbij hebt, kun jem leeg inleveren, als je die niet in je pakket hebt, moet je m vol terug inleveren..
Volgens mij altijd leeg inleveren.
Enige verschil is dat je bij ophalen wel/niet betaald voor de volle tank.
(dat "volle tank" is bij Alamo ook relatief soms )
Ik heb altijd de keuze gekregen: vol meenemen en dan zelf vol terugbrengen. Of voor volle tank betalen en dan door het verhuurbedrijf laten vullen. Kies altijd voor het eerste, (vol -> vol). De verhuurbedrijven rekenen meer voor een gallon dan een pompstation en er is altijd wel 1the in de buurt van het verhuurkantoor, die veel goedkopere gallons heeft.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.