Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis ten noorden van New York
-
- Amerika-ontdekker
Rondreis ten noorden van New York
Het is wat vroeg maar volgend jaar willen wij een rondreis maken ten noorden / noordwesten van New York.
Met de gedachte dat de voorpret ook een leuke bezigheid is vraag ik jullie suggestie's en tips die wij zouden moeten zien.
De stad New York is voor ons niet nieuw daar wij al zo'n 10-tal keer geweest zijn in alle jaargetijden, dat is het leuke als je familie hebt wonen op Long Island, New York. Mooiste vakantieadres die er is!!
De bedoeling is dat wij zo'n 16 dagen willen rondtrekken en het einddoel New York zal zijn waar wij dan de familie weer eens opzoeken.
Dus iedereen kom maar op met jullie tips zodat ik een mooie reis in elkaar kan bouwen!
Alvast bedankt!
Met de gedachte dat de voorpret ook een leuke bezigheid is vraag ik jullie suggestie's en tips die wij zouden moeten zien.
De stad New York is voor ons niet nieuw daar wij al zo'n 10-tal keer geweest zijn in alle jaargetijden, dat is het leuke als je familie hebt wonen op Long Island, New York. Mooiste vakantieadres die er is!!
De bedoeling is dat wij zo'n 16 dagen willen rondtrekken en het einddoel New York zal zijn waar wij dan de familie weer eens opzoeken.
Dus iedereen kom maar op met jullie tips zodat ik een mooie reis in elkaar kan bouwen!
Alvast bedankt!
Re: Rondreis ten noorden van New York
Hangt er natuurlijk vanaf wanneer precies je gaat...
Ga je in het najaar, dan vind ik persoonlijk de Fall foliage in New England de moeite...
Ga je in het najaar, dan vind ik persoonlijk de Fall foliage in New England de moeite...
-
- Amerika-ontdekker
Excusses! Vergeet helemaal te vermelden wanneer we gaan! Het einde juli begin augustus worden!
-
- Amerika-expert
gut marcel, ik ga jouw vakantie niet inmekaar zetten
. De belangrijkste reden is dat wij niet weten waar jullie van genieten - waarom zoek je hier en verdere internet niet af, en kom terug met een voorlopig reisplan waar wij dan graag commentaar opleveren?

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fingerlakes Region / Niagara Watervallen zijn ook leuk om mee op te nemen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Het is ook niet de bedoeling dat jij mijn vakantie gaat plannen, maar ik dacht als er al mensen zijn die geweldige tips hebben dan zijn die welkom!dutchie_in_boston schreef:gut marcel, ik ga jouw vakantie niet inmekaar zetten. De belangrijkste reden is dat wij niet weten waar jullie van genieten - waarom zoek je hier en verdere internet niet af, en kom terug met een voorlopig reisplan waar wij dan graag commentaar opleveren?
OCC in Newburgh als je fan bent van american choppers op discovery channel.
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Er is zo veel te zien in de omgeving! Wij hebben vorig jaar een mooie combi van steden en natuur gedaan. Ik zou zeker richting / door de Adirondacks gaan. Een erg mooi gebied. Als je tips wilt, zou ik gewoon wat reisverslagen doorlezen, daar staat altijd wel wat in. Wij vonden ook Watkins Glen in The Finger Lakes erg mooi.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Absoluut de moeite waard.
Zeker het finger lakes gebied bezoeken
leuk een wine trail doen en zeker ook eens langs het glas museum in Corning.
Doorrijden naar Niagara is zeker ook leuk als je er niet al eens bent geweest.
Zeker het finger lakes gebied bezoeken
leuk een wine trail doen en zeker ook eens langs het glas museum in Corning.
Doorrijden naar Niagara is zeker ook leuk als je er niet al eens bent geweest.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3427 Weergaves
-
Laatste bericht door Souraia
-
- 5 Reacties