Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
babybed, navigatie en koelbox kopen bij Walmart?
babybed, navigatie en koelbox kopen bij Walmart?
Hallo
Wij overwegen om op de eerste dag van onze Zuid West vakantie 3 dingen bij de Walmart te kopen: babybed, navigatie en koelbox . Heeft iemand daar ervaring mee? Als ik de website van Walmart bekijk, dan zijn de meeste producten vooral online te bestellen. Liefst zou ik het gewoon in de winkel willen kopen natuurlijk. Of zijn andere winkelketens misschien geschikter voor dit soort producten? En vergeten we misschien nog iets wat standaard ingeslagen wordt (en achtergelaten in VS na afloop)?
Groeten
PauLauDan
Wij overwegen om op de eerste dag van onze Zuid West vakantie 3 dingen bij de Walmart te kopen: babybed, navigatie en koelbox . Heeft iemand daar ervaring mee? Als ik de website van Walmart bekijk, dan zijn de meeste producten vooral online te bestellen. Liefst zou ik het gewoon in de winkel willen kopen natuurlijk. Of zijn andere winkelketens misschien geschikter voor dit soort producten? En vergeten we misschien nog iets wat standaard ingeslagen wordt (en achtergelaten in VS na afloop)?
Groeten
PauLauDan
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: babybed, navigatie en koelbox kopen bij Walmart?
De door jou genoemde artikelen zijn heus wel te koop in een Walmart of Sears.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
wij hebben voor alle zekerheid toch maar de gps besteld met de site-to-store functie van walmart, zo zijn we zeker dat er eentje klaarligt als we aankomen
nu nog de weg vinden van de luchthaven naar de walmart
nu nog de weg vinden van de luchthaven naar de walmart

Ik laat vaak (niet alleen in de VS) al de meest nodige dingen naar m'n hotel verschepen. Nu ook in Phoenix, even Starwood gebeld en via Walmart de TomTom laten doorsturen. Bij veel hotels geen enkel probleem als je maar even zorgt dat in de name fields staat: 'HOTEL NAAM + Je eigen Naam [arr. 00/00/00]. Misschien ook een optie voor je navigatiesysteem (babybed en koelbox zou ik niet aanraden)
.

Hoi PauLauDan,
Hebben in principe alles gewoon standaard bij Walmart. Maak je geen zorgen.
Wij hebben eind mei hetzelfde gedaan. Even rondrijden (of vragen) en je vindt alles wel terug. Wij hadden wel een kaart van Los Angeles (kwamen daaraan) op voorhand gekocht. GPS uiteindelijk pas op dag 3 gekocht.
We hebben dus nu een TomTom van Amerika. Werkt perfect ... interesse?
Hebben in principe alles gewoon standaard bij Walmart. Maak je geen zorgen.
Wij hebben eind mei hetzelfde gedaan. Even rondrijden (of vragen) en je vindt alles wel terug. Wij hadden wel een kaart van Los Angeles (kwamen daaraan) op voorhand gekocht. GPS uiteindelijk pas op dag 3 gekocht.
We hebben dus nu een TomTom van Amerika. Werkt perfect ... interesse?

-
- Amerika-ontdekker
Nou Cristobal... als PaulauDan niet wil dan ik misschien wel voor die USA TomTom!
Wij hadden ook gekeken om een refurbished Tommie site to hotel te laten komen. Thuis wel een Tommie maar hier een kaart kopen is duurder dan daar een refurb apparaat aan te schaffen. Hij hoeft het in principe alleen deze reis te doen, doet ie t langer is t helemaal perfect natuurlijk.
Wij hadden ook gekeken om een refurbished Tommie site to hotel te laten komen. Thuis wel een Tommie maar hier een kaart kopen is duurder dan daar een refurb apparaat aan te schaffen. Hij hoeft het in principe alleen deze reis te doen, doet ie t langer is t helemaal perfect natuurlijk.

gr. Karen

En dat voor $ 49,95.. XL 4,3" TomTom 350 Refurb... duurder is nog een losse map bij TomTom aanschaffen.
Maar zit er ook een beetje een recente map op zo'n refurb ?
Begreep dat je een voucher krijgt voor een gratis map update, in dat geval geen probleem dus.
Oh, dan is het zeker een goeie deal!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5280 Weergaves
-
Laatste bericht door laanvdj
-