Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1 overnachting + vakantieparking auto bij luchthaven Brussel

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Kristine
Amerika-ontdekker

1 overnachting + vakantieparking auto bij luchthaven Brussel

Bericht door Kristine »

Vlieg je vanaf Brussel en heb je geen zin om 's morgens vroeg een file te riskeren?
Kijk eens bij Van der Valk Hotel, bij luchthaven Brussel. DIe hebben Park, Sleep & Fly.
Voor 189 euro slapen wij (met 4) 1 nacht in een suite (2 persoonsbed + 2 bijzetbedden). Ontbijt voor 2 personen (26 euro voor 2 extra ontbijt).
De auto staat 20 dagen in hun parking en wordt gewassen. Gratis shuttlebus naar en van luchthaven.

Vind ik een hele goede deal! Goedkoopste parking bij luchthaven BRU was al iets van 140 euro. Voor dat klein beetje erbij slapen we met z'n vieren en hoeven we niet bang te zijn dat we de vlucht missen door verkeersproblemen :thumbup:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: 1 overnachting + vakantieparking auto bij luchthaven Bru

Bericht door kastelke »

Elke zomer zijn er weer andere promotieprijzen bij de diverse hotels.
Let wel op: soms bieden ze die dingen enkel aan als je een pakketreis geboekt hebt (en dat moet je kunnen bewijzen). Dat hebben we zo bij Novotel al een aantal keer gezien.
Waar je ook goed op moet letten, is of die parking werkelijk gegarandeerd is. Want bv. bij hotel Campanile hadden we ook dat we gratis mochten parkeren, maar eenmaal ginder toegekomen hebben we verdorie moeten wachten tot er 1 parkeerplaats vrij kwam!!! Alles stond vol! En dan heb je dus pech want ze zeggen 'gratis parking bij het hotel' maar je reserveert die plaats dus niet!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Ik heb rechtstreeks met hotel gebeld. Geen verdere verplichtingen of bijbehorende voorwaarden...
Heb alleen niet gevraagd of parkingplaats gegarandeerd is, maar da's een goeie om alsnog te vragen :thumbup:
trekkingfan
Amerikafan

Bericht door trekkingfan »

Dat is wel duurder dan mijn duurste nacht in Amerika :)
Mike.S
Amerika-newbie

Bericht door Mike.S »

Oke dan, klink erg aantrekkelijk! Ik vlieg alleen vanaf Schiphol.. Maar zou wel graag zo'n hotel ergens vinden. Moet namelijk toch ruim 1,5 uur rijden naar schiphol en wij vliegen om 6.30 in de ochtend dus een hotel zou wel erg lekker zijn. Heb wel al gezocht maar nog niet erg veel gevonden dus ben voorzichtig ook maar gaan kijken naar het parkeren van mijn auto bij een ander bedrijf! zijn er misschien mensen die hier wat meer over kunnen vertellen die hun auto vaker parkeren rondom Schiphol? Je ziet bijvoorbeeld dat niet alle parkeerbedrijven beschikken over een overdekt parkeer terrein. Je ziet namelijk dat het wel of niet overdekt staan toch nog wel aardig scheelt in de prijs..'

Ik hoor graag wat ervaringen!!
trekkingfan
Amerikafan

Bericht door trekkingfan »

In Schiphol weet ik niets.

Maar nog iets over Hotel Van Der Valk in Diegem : die hebben 's middags een schitterend buffet voor 15€ per persoon. Prachtige voorgerechtjes, hoofdgerechten en heerlijke dessertjes, mmm !

Ik weet niet of iemand voor of na zijn lange vlucht grote honger heeft maar van maandag tot vrijdag moet je niet twijfelen om dit buffet te nemen !
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Ik heb mijn auto vorig jaar geparkeerd bij Autohotel Rijsenhout (http://www.autohotelrijsenhout.nl/). Dit was voor onze reis naar Turkije, en voor 7 dagen viel deze prijs ontzettend goed mee. Ze verleenden een hele goede service, daar kan ik niets slechts over zeggen. Op hun website staat: slechts 5 minuten van schiphol, dit werd gehaald, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik met een bang hartje in de auto zat! Zelfs mijn vriend zag ik grote ogen trekken toen de chauffeur in een scherpe bocht volle gas gaf!
noekenlies
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door noekenlies »

Mike, Hotel Van der Valk Schiphol heeft ook zo´n arrangement lopen. Meer info is te vinden via hun website http://www.hotelschiphol.nl onder arrangementen/hoteleigen arrangementen. Hier vind je het Park Sleep Fly arrangement als volgt:
Boek een Park, Sleep, Fly Special en begin uw vakantie op een wel heel ontspannen manier.

Heerlijk uitgerust op vakantie terwijl uw auto tijdens uw verblijf in het buitenland, tot maximaal 31 dagen geparkeerd mag worden op het parkeerterrein van Hotel Schiphol A4.

De hotelshuttle brengt u tussen 06.00 en 23.40 uur van en naar de luchthaven.

Dient u eerder op Schiphol aanwezig te zijn? Geen probleem. Gedurende de nacht kunt u gebruik maken van de nacht shuttle service à € 20 per rit (max. 4 personen). Dit kunt u boeken bij de receptie van het hotel.

De kosten zijn afhankelijk van de gewenste periode, maar wij betalen in augustus 109 euro, voor een tweepersoonskamer.

Ik weet dat ook andere hotels rondom Schiphol soortgelijke arrangementen aanbieden, misschien eens checken op hun websites?

Succes!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij hebben goede ervaring met het Ibis hotel in Diegem, kost rond de € 60 per nacht + € 14,00 p/p voor ontbijt en de auto kost € 1,00 per dag/nacht die van ons heeft er 32 dagen gestaan totale kosten dus € 122,00 geen file gedoe en nog een redelijke nachtrust voordat je aan die lange vliegreis moet beginnen.
Ibis heeft samen met Etap, Formule 1 en Pulmann hotel een gratis airport shuttle.
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Hebben inmiddels gratis parking via collega in Brussel en een overnachting bij hotelletje geregeld :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer