Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voetballiefhebbers in Ohio
Voetballiefhebbers in Ohio
Ik ben op zoek naar Nederlanders in Ohio (liefst omgeving Cincinnati, Dayton, Columbus) die van voetbal houden en ook de beschikking hebben over ESPN Sports Channel en die het leuk vinden om met elkaar te kijken. Wie maakt het een voetbalfan mogelijk live naar het Nederlands elftal te kijken? 

Hoi Dennis,
Je bent wel de beste optie tot nu toe
Een maandje kabel TV kan ook, maar heb jij wel eens samen met je vrouw (die niet van voetbal houdt) voetbal gekeken? 
Je bent wel de beste optie tot nu toe

Laatst gewijzigd door patrickl op 17 mei 2006, 04:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik kan met je meevoelen. Ik ben dan wel een vrouw maar mijn man houdt totaal niet van voetbal. Als ik dan helemaal uit m'n dak ga kijkt ie me aan of ik niet helemaal goed ben. :stupid:patrickl schreef: maar heb jij wel eens samen met je vrouw (die niet van voetbal houdt) voetbal gekeken?
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Nee, ik kan niet zeggen dat ik dat gedaan heb (ik vraag me af of dat iets te doen heeft met het feit dat ik niet getrouwd ben?).
Maar goed, als je een keertje op en neer wil rijden naar Louisville, ben je wat mij betreft van harte welkom. (Kost je volgens mij wel meer in benzine dan een maand kabeltv, maar ja.) Ik neem vrij op de dagen dat Nederland speelt.

Maar goed, als je een keertje op en neer wil rijden naar Louisville, ben je wat mij betreft van harte welkom. (Kost je volgens mij wel meer in benzine dan een maand kabeltv, maar ja.) Ik neem vrij op de dagen dat Nederland speelt.
-
- Amerika-expert
ik zit voor de openingswedstrijd en de eerste week in het buitenland voor werk, dus ik betwijfel of ik dat kan kijken. waarom is het op een doordeweekse dag???
maar als ik weer terug ben in de US ga ik zeker kijken. ik hoop dat de wedstrijden ook op On Demand gaan zodat ik ze kan bekijken buiten werkuren. de kans is toch niet groot hier dat je iemand tegen komt die je gaat vertellen: vreselijk he die penalty van Duitsland in de laatste minuut (ARGHH).
Afhankelijk van hoe NL het doet kunnen we misschien onze Seattle mini-meeting combineren met een wedstrijd, als men daar in geinterreseerd is.
maar als ik weer terug ben in de US ga ik zeker kijken. ik hoop dat de wedstrijden ook op On Demand gaan zodat ik ze kan bekijken buiten werkuren. de kans is toch niet groot hier dat je iemand tegen komt die je gaat vertellen: vreselijk he die penalty van Duitsland in de laatste minuut (ARGHH).
Afhankelijk van hoe NL het doet kunnen we misschien onze Seattle mini-meeting combineren met een wedstrijd, als men daar in geinterreseerd is.
SEEING IS BELIEVING