Iemand enig idee waarom OOM zo goedkoop uit valt? Zie ik soms iets over het hoofd?

Hangt er vanaf wat voor soort verzekering je afsluit. Kortlopend (goedkoper) is maximaal 1 jaar dacht ik, langlopend (duurder) kan in ieder geval voor een aantal jaar. Dit is uit mijn hoofd, ik ben op het moment nét iets te lui om de website erbij te pakken, maar het staat daar in ieder geval uitgelegd.kaap koraal schreef:@ Clint/SanneN: Het zal best op hun site staan maar hoelang mag je gebruikmaken van zo'n verzekering ?
Wat een stomme regel...Staceybeesie schreef: Misschien trouwens even goed om de repatriering dekking in de voorwaarden na te lezen.
Wij hadden ook zo'n verzekering, maar... de kleine lettertjes bij die van ons zegt, bij overlijden van iemand boven de 75 is er geen dekking.
We wilden hem in eerste instantie voor als er echt iets fout zo gaan en voor de eerste maanden. Maar ze hebben alles zo goed geregeld bij het overlijden van mijn mans opa, dat we hem nu houden. Wij gaan niet voor "altijd", waarschijnlijk zitten we hier 2 of 3 jaar. En ja, we zijn wel uitgeschreven uit NL.kaap koraal schreef:
Apart trouwens van die reisverzekering, daar had ik nou echt niet opgekomen om die af te sluiten laat staan om hem in werking te zetten voor een overlijding.
Zijn jullie dan wel uit NL uitgeschreven ?
is dat zo'n organisatie zoals in nederland de anwb?kastelke schreef:@jokaluma: Touring heeft goede reisverzekeringen.