Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voetballiefhebbers in Ohio

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
patrickl
Amerika-ontdekker

Voetballiefhebbers in Ohio

Bericht door patrickl »

Ik ben op zoek naar Nederlanders in Ohio (liefst omgeving Cincinnati, Dayton, Columbus) die van voetbal houden en ook de beschikking hebben over ESPN Sports Channel en die het leuk vinden om met elkaar te kijken. Wie maakt het een voetbalfan mogelijk live naar het Nederlands elftal te kijken? :D
maartena
Amerikafan

Bericht door maartena »

Mischien word het toch eens tijd om voor een maandje kabeltelevisie aan te schaffen..... ;)

Kun je ook alvast een beetje integreren enzo door Amerikaanse sporten te kijken ;)
"I reject your reality, and substitute my own!"
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hah, ik woon dan toch wat te ver... Louisville, KY, anderhalf uur van Cincinnati af.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
patrickl
Amerika-ontdekker

Bericht door patrickl »

Hoi Dennis,

Je bent wel de beste optie tot nu toe :) Een maandje kabel TV kan ook, maar heb jij wel eens samen met je vrouw (die niet van voetbal houdt) voetbal gekeken? :?
Laatst gewijzigd door patrickl op 17 mei 2006, 04:15, 1 keer totaal gewijzigd.
maartena
Amerikafan

Bericht door maartena »

Tja.... als je toevallig in California bent mag je bij mij komen kijken, maar dat is denk ik enigzins uit de buurt ;)
"I reject your reality, and substitute my own!"
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

patrickl schreef: maar heb jij wel eens samen met je vrouw (die niet van voetbal houdt) voetbal gekeken? :?
Ik kan met je meevoelen. Ik ben dan wel een vrouw maar mijn man houdt totaal niet van voetbal. Als ik dan helemaal uit m'n dak ga kijkt ie me aan of ik niet helemaal goed ben. :stupid:

Elly
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Nee, ik kan niet zeggen dat ik dat gedaan heb (ik vraag me af of dat iets te doen heeft met het feit dat ik niet getrouwd ben?). :D

Maar goed, als je een keertje op en neer wil rijden naar Louisville, ben je wat mij betreft van harte welkom. (Kost je volgens mij wel meer in benzine dan een maand kabeltv, maar ja.) Ik neem vrij op de dagen dat Nederland speelt.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

ik zit voor de openingswedstrijd en de eerste week in het buitenland voor werk, dus ik betwijfel of ik dat kan kijken. waarom is het op een doordeweekse dag???

maar als ik weer terug ben in de US ga ik zeker kijken. ik hoop dat de wedstrijden ook op On Demand gaan zodat ik ze kan bekijken buiten werkuren. de kans is toch niet groot hier dat je iemand tegen komt die je gaat vertellen: vreselijk he die penalty van Duitsland in de laatste minuut (ARGHH).

Afhankelijk van hoe NL het doet kunnen we misschien onze Seattle mini-meeting combineren met een wedstrijd, als men daar in geinterreseerd is.
SEEING IS BELIEVING
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hier nog een vrouw die naar het voetbal moet kijken met een man die er niet van houdt. Ik zoek dus meestal "andere mannen" om mee te kijken.
WK vindt hij nog net te pruimen, dus dan kan ik het nog wel met hem uithouden
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer