Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fourth of July 2011

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Fourth of July 2011

Bericht door Georgie »

Wat ga jij doen dit jaar?

De Nederamerikanen die in Amerika wonen...de Nederlanders/Belgen die momenteel op vakantie zijn in de USA...of juist gewoon thuis in je eigen land.

Hoe vier jij the Fourth dit jaar?

Afbeelding
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Clint
Amerika-expert

Re: Fourth of July 2011

Bericht door Clint »

Mijn eerste Fourth als officiële inwoner van de VS en wij hebben de dag ervoor nog geen idee wat we gaan doen :roll: Afhankelijk van het weer gaan wellicht eerst langs bij vrienden met een zwembad. Ik weet niet precies of zij plannen hebben voor de avond, maar we zijn ook bij andere mensen uitgenodigd. Maar wellicht houden we het gewoon lekker rustig en gaan we naar het vuurwerk in een buur-gemeente kijken. Er moet ook nog het één en ander rond het huis gebeuren en met de regen en onweer nu, zie ik dat niet meer vandaag gebeuren :lol:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Vanavond een pre- 4th of July Pool Party bij vrienden en morgen avond naar het stadscentrum hier voor vuurwerk. Ik ben benieuwd!
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Leuk Sanne! Ooit eerder de Fourth gevierd?

Ik heb het pas 1 keer gevierd in Amerika, in North Carolina vijf jaar geleden. Toen hadden we een geweldig diner in een Country Club, het was zo mooi versierd:

Afbeelding

Afbeelding

Daarna vuurwerk in een park gekeken.

Morgen ben ik uiteraard gewoon in Nederland, en ik ben gewoon in m'n eentje. Desondanks ga ik het toch een beetje vieren, en ga een leuke Fourth of July Cake bakken. ik ben benieuwd of ie goed lukt! Foto plaats ik uiteraard hier. En verder maak ik een lekker dineetje voor mezelf met Amerikaanse tint, baked potato met corn on the cob.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Sanne, als je met stadscentrum DC bedoelt ga je het fantastisch vinden. Het is een overweldigend vuurwerk daar met de monumenten op de voorgrond. Bereid je wel voor op honderdduizenden mensen! Maar DC is volgens mij nog altijd "the place to be"op 4 juli. New York misschien met Oud en Nieuw, maar waar beter Onafhankelijkheidsdag, dan in de hoofdstad, toch? Wij zijn in Italie, hebben op 1 juli in Rome wat vuurwerk gehoord. Morgen lekker strand voor ons, we doen er dit jaar dus niets aan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Petra/VS schreef:Maar DC is volgens mij nog altijd "the place to be"op 4 juli.
Dat denk ik ook, maar ik ben nu al een paar keer in Boston geweest (schoonouders wonen daar) en in die stad is het toch ook wel een hele happening. En een mooier vuurwerk heb ik nog nooit gezien, echt heel spectaculair. In Atlanta wordt het uiteraard ook uitgebreid gevierd, maar ik ga dit jaar naar vrienden om het te vieren. Voor mij is July 4th toch met name samen eten, op de bbq natuurlijk. Ik maak sliders (minihamburgers) met mac&cheese. En de anderen nemen ook gerechten mee, zo doen we dat meestal als we met vrienden eten trouwens. Die vriend waar we gaan eten woont in een wolkenkrabber met een geweldig uitzich over downtown Atlanta met het vuurwerk. En het is maar vijf minuten lopen van ons huis, dus ik kan gerust wat drinken. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Een extra activiteit voor ons is morgen wachten op de monteur van AB May nu onze airco ermee opgehouden is.. Niet fijn met dit benauwde weer :(
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
choco
Amerikafan

Bericht door choco »

Morgenavond vuurwerk kijken bij op de Mall. Het is er inderdaad verschrikkelijk druk, dus ik ga net voor het einde alvast richting metro (en zelfs dan zal je waarschijnlijk nog als sardientjes in blik in de metro staan).
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Vanwege de drukte in DC morgen zijn we nog aan het twijfelen, of naar DC (moet je een keer meemaken) of hier in Rockville, waar wat vrienden heen gaan.
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Misschien is het wel leuk en bijzonder om de eerste keer in DC te vieren, Sanne!
choco
Amerikafan

Bericht door choco »

Ja, het is wel echt heel bijzonder om de Washington Monument te zien met daarachter vuurwerk!!
Afbeelding
(dit was vorig jaar)
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Ik doe niets bijzonders met deze feestdag, maar natuurlijk wel als ik in Amerika zou zijn. Het wordt voor mij een doodgewone dag, maar ik wil iedereen die er wel iets speciaals voor doet wel een hele leuke dag wensen!

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Dochterlief moet eerst werken, heeft een bijbaantje bij Papa John's, als ze thuis komt om 19.00, gelijk omkleden en bij Del's Freeze een "Float" halen, parkeren bij een van de Causeways en dan vanuit de back of the truck het vuurwerk bekijken.
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Wij gaan bij vrienden bbqen en kijken daar naar het vuurwerk.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Waarom moesten die Amerikanen nou perse onafhankelijk worden in het hoogseizoen?! :evil: :mrgreen:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

DejaVu schreef:Waarom moesten die Amerikanen nou perse onafhankelijk worden in het hoogseizoen?! :evil: :mrgreen:
:lol: :lol:
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Happy Fourth of July Everybody!

Afbeelding
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Nou Sophie als je dan helemaal alleen zit kom het dan maar in Rotterdam bij ons vieren want nu klinkt het niet echt gezelli in je eentje .

Maar neem dan wel je cake mee !

PB voor adres.
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Die ziet er lekker uit, kom even langs op ons vakantie adres in Florida. Have fun today!!
BBX
Amerikafan

Bericht door BBX »

Wat een super cake! :D Goed verzonnen joh, ik ben ook echt verzot op die rode besjes :mrgreen:

Ik ga vandaag lekker Skypen met m'n fiancee en ons zitten verheugen op de komende reis naar de US. Morgen ga ik opzoek naar de uitzending van A Capitol Fourth van PBS en ga ik met wat popcorn zitten kijken! Yeaa :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer