De Nederamerikanen die in Amerika wonen...de Nederlanders/Belgen die momenteel op vakantie zijn in de USA...of juist gewoon thuis in je eigen land.
Hoe vier jij the Fourth dit jaar?

Dat denk ik ook, maar ik ben nu al een paar keer in Boston geweest (schoonouders wonen daar) en in die stad is het toch ook wel een hele happening. En een mooier vuurwerk heb ik nog nooit gezien, echt heel spectaculair. In Atlanta wordt het uiteraard ook uitgebreid gevierd, maar ik ga dit jaar naar vrienden om het te vieren. Voor mij is July 4th toch met name samen eten, op de bbq natuurlijk. Ik maak sliders (minihamburgers) met mac&cheese. En de anderen nemen ook gerechten mee, zo doen we dat meestal als we met vrienden eten trouwens. Die vriend waar we gaan eten woont in een wolkenkrabber met een geweldig uitzich over downtown Atlanta met het vuurwerk. En het is maar vijf minuten lopen van ons huis, dus ik kan gerust wat drinken.Petra/VS schreef:Maar DC is volgens mij nog altijd "the place to be"op 4 juli.
DejaVu schreef:Waarom moesten die Amerikanen nou perse onafhankelijk worden in het hoogseizoen?!![]()