Fredje schreef:Sten schreef:
In tegendeel, Fredje. Ik verwacht en vind het je
plicht,dat je het van de daken schreeuwt - ook hier - als jij volgende week bij de winnaars zit! Maak van je hart geen moordkuil.

Ahh, dank je Sten! Je hebt me over de streep getrokken!
Tussen haakjes, hoe gaat het met jullie plannen? Hebben jullie al een datum voor vertrek?
Goed zo, Fredje. De mensen van de eerste trekking schreeuwden het immers ook van de daken. Dat is de meest werkelijke en dankbare reactie die je kunt geven, je doet immers niet voor niets mee.

We duimen voor iedereen, en gunnen het iedereen.
Ja, we hebben een vertrekdatum: 4 oktober a.s.. Het is wat laat, maar dat komt omdat ons huis nog steeds te koop staat. Er is recentelijk een overdrachtsbelasting verlaging ingegaan, van 6 naar 2 %, en we hopen dat we daar de vruchten van gaan plukken. Dus we wachten nog even met actief huurders te zoeken. Jeroen kwam net met het alarmerende nieuws dat in Nederland 1 op de 20 huizen te koop staat; dat was zojuist op het nieuws. Nou, dan weet je dat er iets mis is in Nederland. Als het huis onverhoopt eerder verkocht (of verhuurd wordt) gaan we eerder. We hebben een volledig flexibel ticket. Maar deze tijd is ook goed om nog wat extra spaarcentjes bij elkaar te sprokkelen, dus ik vermoed dat het echt de 4e oktober wordt.
Tijd vliegt, dus voor je het weet, is het zover.
Ik leef in spanning hier met iedereen mee... nog zeven of zes dagen, dan volgt het verlossende woord voor dit jaar. Er zal heel wat gehuil en gelach op dit forum doorklinken, maar met elkaar kunnen we toch meer aan, dacht ik.