Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Showtickets KA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Showtickets KA
Ik probeerde daarnet tickets te bestellen voor KA via de MGM reservatie website. Daar loopt momenteel een promotie.
Ik heb alle stapjes doorlopen en op 't einde krijg ik de melding "Unable to process your account information please try again or contact customer service". We hebben met 3 verschillende credit cards geprobeerd, dus dat kan het probleem niet zijn.
Ik heb dan gebeld naar de reservatie desk en daar zeiden ze dat het "probleem" was dat ik een Europese credit card heb (???).
Heeft er iemand anders dit probleem al voorgehad?
Helaas vind ik op geen enkele andere site dezelfde promotie (tickets @ $88 voor category 2 seats). Weten jullie nog enkele websites die promo's op showtickets aanbieden? Ik ken enkel http://www.vegas.com of http://www.bestofvegas.com, maar daar zijn de tickets momenteel duurder. Via smartervegas.com kom ik op dezelfde reservatie website van MGM uit, dus dat is ook geen optie. En volgens die laatste website loopt de promo nog maar enkele dagen.
Ik heb alle stapjes doorlopen en op 't einde krijg ik de melding "Unable to process your account information please try again or contact customer service". We hebben met 3 verschillende credit cards geprobeerd, dus dat kan het probleem niet zijn.
Ik heb dan gebeld naar de reservatie desk en daar zeiden ze dat het "probleem" was dat ik een Europese credit card heb (???).
Heeft er iemand anders dit probleem al voorgehad?
Helaas vind ik op geen enkele andere site dezelfde promotie (tickets @ $88 voor category 2 seats). Weten jullie nog enkele websites die promo's op showtickets aanbieden? Ik ken enkel http://www.vegas.com of http://www.bestofvegas.com, maar daar zijn de tickets momenteel duurder. Via smartervegas.com kom ik op dezelfde reservatie website van MGM uit, dus dat is ook geen optie. En volgens die laatste website loopt de promo nog maar enkele dagen.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Showtickets KA
Je zou het kunnen proberen met www.visitlasvegas.com
Het ligt ws aan je nederlandse adres wat je ws invoert.
Ontvang je de tickets digitaal? Zo ja, dan zou je een adres kunnen verzinnen. Wellicht werkt dat? Wordt tenslotte met Priceline ook gedaan.
Het ligt ws aan je nederlandse adres wat je ws invoert.
Ontvang je de tickets digitaal? Zo ja, dan zou je een adres kunnen verzinnen. Wellicht werkt dat? Wordt tenslotte met Priceline ook gedaan.
-
- Amerika-ontdekker
Ik wou de tickets gewoon oppikken de dag zelf bij de reservation desk van het MGM hotel.
Wel een goed idee om mss een ander adres in te geven, ik ga het zo eens proberen.
Bedankt vr de tip!
Wel een goed idee om mss een ander adres in te geven, ik ga het zo eens proberen.
Bedankt vr de tip!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt het ook de concierge van het MGM grand laten regelen, als je daar gast bent.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Naar mijn mening willen die er ook altijd wat aan verdienen en is zelf boeken voordeliger.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Een concierge is gewoon in dienst van het hotel en regelt al dit soort dingen voor de gasten, en dat kost helemaal niets.
Je kan aan hem of haar ook gewoon doorgeven dat je gebruik wil maken van de aanbieding.

Je kan aan hem of haar ook gewoon doorgeven dat je gebruik wil maken van de aanbieding.
-
- Amerika-ontdekker
Met het ingeven van een Amerikaans adres is het helaas ook niet gelukt.
Straks nog eens proberen met een Amex ipv een Visa kaart, je weet nooit of dit een verschil maakt.
Het probleem is dat het pas voor september is en de promotie loopt via www.smartervegas.com nog maar 4 dagen en telefonisch kunnen ze mij niet helpen blijkbaar...
Straks nog eens proberen met een Amex ipv een Visa kaart, je weet nooit of dit een verschil maakt.
Het probleem is dat het pas voor september is en de promotie loopt via www.smartervegas.com nog maar 4 dagen en telefonisch kunnen ze mij niet helpen blijkbaar...
-
- Amerika-ontdekker
En nee we zijn geen gasten in het MGM hotel, we verblijven in de PH Towers.
-
- Amerika-ontdekker
Ik had 't ook, probeerde 3 verschillende credit cards maar kreeg dat foutmelding. Toen de customer service gebeld zij konden gelijk zien dat ik 3 cards had geprobeerd. Ik gaf aan dat ik vanuit NL bel en tickets wilde boeken en de customer service vroeg welke card ik wilde gebruiken en deed niet moeilijk over euro/vs afkomst. Hij boekte voor mij 2 kaarten met korting
Misschien nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn hebt???
posting from NY @ Best Western Plus President Hotel

Misschien nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn hebt???
posting from NY @ Best Western Plus President Hotel
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb nu een mail gestuurd naar de conciergedienst van het MGM hotel. Ik zal eerst dit even afwachten en anders idd nog eens opnieuw bellen. Heb ik weer pech dat ik net de verkeerde persoon aan de lijn had
.

Vorig jaar hetzelfde probleem gehad. Toen via de site van cirque du soleil een promo willen boeken. Is er nu ook weer onder de noemer "summer special". Ik denk dat dit dezelfde aanbieding is die jij noemt. Via hun site toen het daar aangegeven nummer gebeld en de reservering gewoon kunnen maken met mijn kaart. Het reserveringssysteem heeft inderdaad problemen als je wil boeken vanuit hier en geen Amerikaanse creditkaart hebt.
Suc6, Silvain
Suc6, Silvain
-
- Amerika-ontdekker
Ik had een mail teruggekregen vd conciërge dat ik haar even moest opbellen.
Dat heb ik dan gedaan en dan zei ze dat het telefonisch wel mogelijk was, maar niet voor die datum... Terwijl de datum op 't internet wel bij de promotie vermeld wordt
. Ze raadde me aan om regelmatig opnieuw te checken, we zouden pas in september gaan en tegen dan kan er mss wel een nieuwe promotie zijn die wel geldt voor de dag dat we willen gaan. We'll see, anders wordt 't mss wel een andere Cirque du Soleil show, ik moet er nog wel een aantal zien in Vegas
.
Dat heb ik dan gedaan en dan zei ze dat het telefonisch wel mogelijk was, maar niet voor die datum... Terwijl de datum op 't internet wel bij de promotie vermeld wordt

Ik had 't vorig jaar met Love van Cirque du Soleil in het Mirage hotel. Ik probeerde via Ticketmaster te boeken (daar werd ik via de site van het Mirage heen geleid) en dat ging niet vanwege de Europese creditcard. Ik heb toen rechtstreeks naar de reserveringslijn van het Mirage gebeld en daar hebben ze me goed geholpen: we kregen kaarten in hetzelfde vak dat ik had gereserveerd op Ticketmaster en ook de 25% korting kreeg ik gewoon (ik had een code via SmarterVegas). Op de dag van de voorstelling de kaarten opgehaald, ging prima!
-
- Amerika-ontdekker
Het is na veel mailen en bellen uiteindelijk niet gelukt
.
Maar ik heb ondertussen een dinner package gevonden voor de Cirque Du Soleil show Mystère (tickets cat. 2) + dinner in het HardRock Café voor $109 en dat lukte wel om te boeken
.

Maar ik heb ondertussen een dinner package gevonden voor de Cirque Du Soleil show Mystère (tickets cat. 2) + dinner in het HardRock Café voor $109 en dat lukte wel om te boeken

In 2009 heb ik via dezelfde site tickets geboekt (ook vanwege een promotie) en dat gaf geen enkel probleem.
Ik heb nu voor oktober bij T.I. ook tickets geboekt voor Cirque du Soleil, maar nu voor Mystére en ook dat gaf geen enkel probleem.
Succes !! Ik hoop dat je nog wat vind, want je wilt toch de beste plaatsen ? Als je dat pas tijdens het verblijf doet kan je wel eens niet vinden wat je wil.
Ik heb nu voor oktober bij T.I. ook tickets geboekt voor Cirque du Soleil, maar nu voor Mystére en ook dat gaf geen enkel probleem.
Succes !! Ik hoop dat je nog wat vind, want je wilt toch de beste plaatsen ? Als je dat pas tijdens het verblijf doet kan je wel eens niet vinden wat je wil.
Groetjes, Nel
-
- Amerika-ontdekker
Idd, ik wou zeker niet wachten tot we ginder zijn, stel dat er dan helemaal niks is buiten slechte plaatsen...
We gaan gewoon dat dinner package boeken voor Mystère, die show wil ik ook wel echt eens zien en een etentje in het Hard Rock Café is altijd wel gezellig
.
We gaan gewoon dat dinner package boeken voor Mystère, die show wil ik ook wel echt eens zien en een etentje in het Hard Rock Café is altijd wel gezellig

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Heeft iemand voor mij het e-mailadres van de congierge van het hotel of het telefoonnummer wat ik kan bellen om de kaarten te reserveren? Helaas lukt het mij ook niet om via de lijk van smartervegas de kaarten te boeken.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
-
- Amerika-ontdekker
877-274-6958
Christophe
Christophe
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dankjewel!
Zojuist telefonisch geboekt, nu de bevestiging afwachten
hopelijk komt het zo allemaal goed, heb er in ieder geval zin in!
Zojuist telefonisch geboekt, nu de bevestiging afwachten

hopelijk komt het zo allemaal goed, heb er in ieder geval zin in!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ik ben vorige week geweest, het was fantastisch!!