Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Co Middelweerdt
Amerika-newbie

Hotel in New York

Bericht door Co Middelweerdt »

Ondanks de berichten over een aantal hotels in New York toch nog de vraag of er nog meer adviezen zijn. Namen van hotels, prijzen en is het handig om voor 2 overnachtingen in de maand augustus te boeken?
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Ik ga in Juli naar de hotel Beacon die zeer goede adviezen krijgt van bv Tripadvisor. Zal mijn bevindingen begin Augustus eens posten. :wink:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Hotel in New York

Bericht door Jasmino »

Co Middelweerdt schreef:Ondanks de berichten over een aantal hotels in New York toch nog de vraag of er nog meer adviezen zijn. Namen van hotels, prijzen en is het handig om voor 2 overnachtingen in de maand augustus te boeken?
Hallo Co,

Ik kan je alleen maar waarschuwen voor het Radisson Lexington Hotel op Lexington Avenue/48th street. Wij zijn daar vorig jaar geweest, maar ik kan het niemand aanraden. Veel te duur voor de kwaliteit die je ervoor terug krijgt. Het hotel is gebouwd rondom een enorme airco-installatie. De eerste nacht zaten we op de 9e verdieping en hebben we geen oog dichtgedaan vanwege het lawaai. De dag erna zaten we op de 26e verdieping, en toen hoorden we de airco nog! De service is ook niet om over naar te huis te schrijven, en de bedden zijn veel te klein! Er zijn betere deals, weet ik inmiddels!

Jacqueline
Co Middelweerdt
Amerika-newbie

Re: Hotel in New York

Bericht door Co Middelweerdt »

Jasmino schreef:
Co Middelweerdt schreef:Ondanks de berichten over een aantal hotels in New York toch nog de vraag of er nog meer adviezen zijn. Namen van hotels, prijzen en is het handig om voor 2 overnachtingen in de maand augustus te boeken?
Dank voor je reactie. Kan je wat meer melden over de betere deals?

Groet, Co

Hallo Co,

Ik kan je alleen maar waarschuwen voor het Radisson Lexington Hotel op Lexington Avenue/48th street. Wij zijn daar vorig jaar geweest, maar ik kan het niemand aanraden. Veel te duur voor de kwaliteit die je ervoor terug krijgt. Het hotel is gebouwd rondom een enorme airco-installatie. De eerste nacht zaten we op de 9e verdieping en hebben we geen oog dichtgedaan vanwege het lawaai. De dag erna zaten we op de 26e verdieping, en toen hoorden we de airco nog! De service is ook niet om over naar te huis te schrijven, en de bedden zijn veel te klein! Er zijn betere deals, weet ik inmiddels!

Jacqueline
Made in Holland
Amerikafan

Bericht door Made in Holland »

Co,

Begin mei naar NYC geweest.
Geboekt online bij Days Inn op 8th Ave tussen 48 & 49 Street.
Standaard hotel voor een voor Manhattan begrippen goedkope prijs, maar wel met wc, badkamer 8) en redelijk schoon.
Slechts een paar blokken verwijderd van Time Square.

Leon 8)
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

mijn voorkeur gaat uit naar het Millennium Broadway.
Perfect adres en voor NYC begrippen redelijk betaalbaar
De ligging is perfect.
Erik
Amerika-newbie

Hoteltip

Bericht door Erik »

Er is een betaalbare Quality Inn in Lyndhurst NJ. Bus voor de deur. In 15 minuten zit je op Times Square. Met het bekende groene couponboekje kost je dit tegen de 70 dollar per nacht.

http://www3.choicehotels.com/ires/en-US ... =Lyndhurst
Dino
Amerika-ontdekker

Bericht door Dino »

Days Inn, west 49th en 8th, 'basis hotel', maar verzorgd, kamers met badkamer en toilet, kluis, goede ligging (vlakbij Times Square)

Belvedere Hotel, heel mooi hotel, kamers zijn perfect in orde met met badkamer, toilet, kluis en zelfs een klein keukentje met frigo. Heel goede en relatief rustige ligging. 't Schijnt wel aanzienlijk duurder geworden te zijn...
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Deze vakantie dus in de Beacon hotel verbleven en het was: Uitstekend! ***/5

De kamers ogen verouderd maar zeer schoon. Een fornuis en koelkast waren de grote pluspunt en er dan ook gretig gebruik van gemaakt om elke avond(2 uur nacht's;lekker rustig!) even naar de overkant te gaan en de Gristedes of/en Fairway supermarkt aan te doen! :D
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

Mijn favoriet is absoluut het Marriot Marquis Hotel, fantastisch maar niet goedkoop. :roll: [/list]
I love NY
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja! Het mijne ook! We hebben er vorige week nog gelogeerd. Het nieuwe fitness center is fantastisch, trouwens, met uitzicht over Times Square. Helaas was The View (ronddraaiende restaurant) nog dicht, die schijnt dit weekend heropend te zijn.

En, "NewYork", welkom hier! Ben je dezelfde NewYork als van Amerika.nl?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

En, "NewYork", welkom hier! Ben je dezelfde NewYork als van Amerika.nl?[/quote]

Ja inderdaad Petra dezelfde als op Amerika.nl.
I love NY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer