Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe groupon kopen als je geen adres in VS hebt?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Kristine
Amerika-ontdekker

Hoe groupon kopen als je geen adres in VS hebt?

Bericht door Kristine »

Ik probeer een Groupon voor whale watching te kopen, maar nu vragen ze een adres in de VS.... Gewoon een fake adres opgeven dan?
Help! Wie heeft daar ervaring mee? Graag vlug antwoord want wil hem graag boeken....
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Hoe groupon kopen als je geen adres in VS hebt?

Bericht door Jasmino »

Ik heb eerder op het forum al geschreven hoe ik het doe:

Ik vul op de adresregel mijn hele adres in, incl. postcode en land.
Dan bij staat kies ik Delaware, met de postcode 12345.

Werkt bij mij prima!

Echter het aanschaffen met de creditcard loopt momenteel niet soepel met de strenge controles die NL banken uitvoeren, blijkbaar triggert het systeem van Groupon de "red flag" in het systeem van de creditcards, doordat ze eerst een proef doen om te kijken of de kaart geschikt is, en daarna pas het goede bedrag willen incasseren. De NL banken zien dat als een mogelijk frauduleuze actie en blokkeren je kaart.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Ja, maar ik heb geen zin in een geblokkeerde creditcard!!! :shock:
Dan maar geen Groupon ????????
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dat kan ik niet voor je invullen, Kristine. Ik waarschuw alleen voor datgene dat mij is overkomen, en wat anderen ook hebben meegemaakt. Vaak kun je het met een telefoontje weer oplossen, als er maar geen echte fraude is gepleegd hoef je niet te wachten op een nieuwe kaart. Een tijdelijke blokkade is met een telefoontje weer op te lossen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Aarjan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Aarjan »

Jasmino schreef:Ik heb eerder op het forum al geschreven hoe ik het doe:

Ik vul op de adresregel mijn hele adres in, incl. postcode en land.
Dan bij staat kies ik Delaware, met de postcode 12345.

Werkt bij mij prima!

Echter het aanschaffen met de creditcard loopt momenteel niet soepel met de strenge controles die NL banken uitvoeren, blijkbaar triggert het systeem van Groupon de "red flag" in het systeem van de creditcards, doordat ze eerst een proef doen om te kijken of de kaart geschikt is, en daarna pas het goede bedrag willen incasseren. De NL banken zien dat als een mogelijk frauduleuze actie en blokkeren je kaart.

Haha!
Werkt idd prima.
Zojuist mooi een goekope whalewatch geregeld :thumbup:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Tenminste iemand die blij is met mijn hulp.....
Winston Churchill

Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Nog even een reactie...
Ik was wel blij met je reactie hoor, misschien is dat anders overgekomen? :oops:
De 12e zijn wel al vertrokken, vandaar dat ik hier niet meer heb gereageerd.
Ik kan jullie vertellen dat we uiteindelijk gewoon kaartjes hebben gekocht bij de 'Whale Watch' van het New England Aquarium in Boston en het was een immens succes! In eerste instantie dacht ik dat het zou blijven bij een paar 'blowholes', maar toen verschenen er een paar nieuwsgierige walvissen bij de boot. 1 prachtige sprong, vele mooie tail flips en eentje die heel langzaam langs de boot zwom, dan onder de boot dook om vervolgens aan de andere kant weer te verschijnen. Deze belevenis deelt de eerste plaats met mijn safari in Tanzania! Je moet misschien ook een beetje geluk hebben, maar het is toch wel iets heel bijzonders om deze dieren zo heel langzaam voorbij te zien zwemmen... Een must do! :thumbup:

Er heerste een hittegolf (in het hele land), dus de boottocht was sowieso een welkome afkoeling :mrgreen:
carmenopreis
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door carmenopreis »

Hallo,

Heeft iemand enig idee of een 'fake' adres nog steeds werkt op groupon USA?
Ik wil graag de groupon snorkeling with Mantanees kopen omdat mijn vriend en ik de eerste dagen van onze vakantie in Orlando en omgeving zijn (20 t/m 23 feb )

Alle velden op groupn lijken namelijk verplicht (incl. straatnaam, postcode, plaats en staat).
Hoop dat iemand hier iets op weet!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Carmen
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

carmenopreis schreef: Heeft iemand enig idee of een 'fake' adres nog steeds werkt op groupon USA?
Alle velden op groupon lijken namelijk verplicht (incl. straatnaam, postcode, plaats en staat).
Even gekeken in mijn account.
Heb ik september alsvolgt een hotel geboekt.

Gewoon eigen adres.
Dat moet ook wel vanwege het billing address van je creditcard
Bij state heb ik Nevade gezet, NV lijkt zo op NL.
Bij postcode gewoon de cijfers van mijn eigen pc en een 0 er voor
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
postbus@de4js.nl
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door postbus@de4js.nl »

Iemand waarbij dit recent nog is geluk. Heb alle varianten in deze thread al geprobeerd maar kom er niet doorheen met een Groupon aanschaf, echt heel jammer, had een paar leuke zaken op het oog.
Duklo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door Duklo »

Even naar een ander topic switchen. Het is mij vandaag uiteindelijk ook gelukt :D

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=62954
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer