Wij waren nog naïever, wij hadden geboekt via reisbureau en zaten in Oakhurst!! Dus eerst via Tioga Pass door Yosemite en dan door naar Oakhurst (en dat vanuit Death Valley in 1 dag!)

Echt?? Terug lopen?? Is dat niet een enorm eind?? Ik vond het met de auto al lang duren.IngeRene schreef: We gaan alleen wel met de bus naar Glacier Point en terug lopen. :
Dat heet de Panorama Trail.dimple schreef:Echt?? Terug lopen?? Is dat niet een enorm eind?? Ik vond het met de auto al lang duren.IngeRene schreef: We gaan alleen wel met de bus naar Glacier Point en terug lopen. :
dimple schreef: Wij waren nog naïever, wij hadden geboekt via reisbureau en zaten in Oakhurst!! Dus eerst via Tioga Pass door Yosemite en dan door naar Oakhurst (en dat vanuit Death Valley in 1 dag!)
Ze zouden het net zoals in Zion kunnen doen.buur schreef:Maar wat kan de nps doen met de vele auto's? MIsschien de straten in Yosemite Valley voor auto's afsluiten en gratis fietsen voor de bezoekers aanbieden zoals in Nationaal Park De Hoge Veluwe?
Met de auto is het inderdaad ongeveer 50 km., maar lopend zoals Marianne al zei kan het zelfs in ongeveer 7 km.dimple schreef:Echt?? Terug lopen?? Is dat niet een enorm eind?? Ik vond het met de auto al lang duren.