Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Mooi gemaakt filmpje. Wel een hoog 'Wij van WC eend adviseren.. WC eend' gehalte. Ik kan ook een mooi filmpje maken en van alles beweren. Maar dat maakt het nog niet waar...
Misschien moet hij op het einde maar een tekst opnemen: For hire to make nice political campaigns.
Misschien moet hij op het einde maar een tekst opnemen: For hire to make nice political campaigns.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik weet niet, maar mr White heeft niet het soort kop wat mij vertrouwen doet opwekken. Een beetje ambulance chaser/used car salesman achtig komt hij over. Hopelijk voor de gedupeerden maakt hij alleen op mij die indruk.
Niet alleen op jou....Hockey schreef:Ik weet niet, maar mr White heeft niet het soort kop wat mij vertrouwen doet opwekken. Een beetje ambulance chaser/used car salesman achtig komt hij over. Hopelijk voor de gedupeerden maakt hij alleen op mij die indruk.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vraagje van mijn oom, waar ik geen antwoord op heb:
Weet iemand waar en hoe laat de uitspraak vandaag is?
Weet iemand waar en hoe laat de uitspraak vandaag is?
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerika-expert
Aan Centrino's berichtje te zien begon het om 9 uur in DC.
10 uur is het begonnen als het goed is. Tot nu toe nog geen updates...
Nu wel een update; de zitting is afgelopen. Ik kopieer de info wat er tot nu toe is van een ander forum.
The hearing is over. No decision yet. Amin’s declaration was proven to be inaccurate, the amended declaration is due tomorrow morning.
En dit betekent?SemJes schreef:Amin’s declaration was proven to be inaccurate, the amended declaration is due tomorrow morning.

Dit is de affidavit waar ze het over hebben.
Geen idee wat het nu gaat inhouden voor de rest van de zaak overigens.DECLARATION OF KIRIT AMIN
I, Kirit Amin, pursuant to 28 U.S.C. § 1746 do hereby declare the following under penalty of perjury:
1. My name is Kirit Amin. I am employed by the US Department of State where I worked since June 2007. I am assigned to the DOS Bureau of Consular Affairs, where I am the CIO to Consular Affairs and Director of Consular Systems and Technology. In that capacity I oversee all systems related operations involving Consular Affairs, including the computer database and selection program used in the 2012 diversity lottery.
2. As a result of my job position, I have become thoroughly familiar with the computer hardware, software and databases that the State Department relies upon to administer the DV Lottery program. I am also familiar with the process by which the software that the State Department used to conduct the DV lottery was written, installed and implemented.
3. As a preliminary step in this yerar’s DV lottery, the State Department operated a website at which aliens seeking a diversity visa could submit petition during a submission period. The submission period this year began on October 5, 2010 and ended on November 3, 2010 (the “Submission period”). Each petition server as a “lottery ticket” in the DV lottery.
4. After the submission period closed but prior to the DV Lottery selection process the State Department sorted the petitions into different world regions and numbered them in a database according to the order that they were received.
5. Because of the way our database’s internal storage optimization algorithms work, the database moved the physical database location of some petitions that were submitted later in the Submission period, totaling about two percent of the total number of entries, so that they were adjacent to records that had been submitted in the first two days of the Submission period. This database optimization occured prior to the Lottery selection and is a standard data storage protocol used by Oracle brand database software. It had nothing to do with the fact that this particular database contained DV Lottery entries.
6. This year, the State Department used a new computer program intended to randomly renumber the DV Lottery petitions.
7. The programmer who wrote the program, however, made an error that essentially rendered the program ineffective. Instead of instructing the computer to renumber the petitions from entry date order to random order as required by 22 CFR § 42.33(c), the computer program simply selected entries in the existing order which was the order in which they entered plus two percent of applicants reordered as part of resulting from database optimization. Thus, the computer program designed to make selection random failed entirely.
8. I am familiar with regulations of 22 CFR § 42.33(c) that requires that the DV entries be “rank ordered at random be a computer using computer software for that purpose.” In computer software the use of term “random” ordering of a list is a term of art that requires specialized software that generates numbers that are mathematically proven to be random. Not only did the software we used fail to randomize the DV entries here, but the two percent of entries who were at the top of list due to database optimization also fails to meet the definition of random in the regulations because no computer software designed for the purpose of randomizing was used.
9. The computer programmer’s error explains why 98% of the lottery “winners” came from October 5 and 6, 2010, with the remaining two percent of the “winners” submitted on other days in the submission period.
10. The State Department made the results of the selection available on its website on May 1, 2011, without realizing that the programmer’s error had failed to randomize the petitions.
11. During the period in May when the erroneous results were posted, 1 940 615 applicants logged on and checked the results. Of these applicants, 22 316 were notified in error that they had been selected.
I declare, under the penalty of perjury, that the foregoing is true and correct. Executed on July 6, 2011.
Dank SemJes
Als één zo'n verklaring al tot oponthoud leidt, waarheen leidt dan de weg? ( wat een lied brrrr
) Ik ga er vanuit dat vrijdag aanstaande de uitslag online staat!
Als één zo'n verklaring al tot oponthoud leidt, waarheen leidt dan de weg? ( wat een lied brrrr

Dit is wel de cruciale verklaring van de IT-baas van Consular Affairs, hé. Als er al gaten of onjuistheden gevonden worden in zijn verklaring... Maar de man krijgt blijkbaar een herkansing.Sten schreef:Dank SemJes
Als één zo'n verklaring al tot oponthoud leidt, waarheen leidt dan de weg? ( wat een lied brrrr) Ik ga er vanuit dat vrijdag aanstaande de uitslag online staat!
Maar waarom is het inadequaat? Miste er een komma?Centrino schreef:
Dit is wel de cruciale verklaring van de IT-baas van Consular Affairs, hé. Als er al gaten of onjuistheden gevonden worden in zijn verklaring... Maar de man krijgt blijkbaar een herkansing.

Hah heb de Youtube gauw weer uitgedaan als je het niet erg vindt :p Die statement is gemaakt voor de DOS, dus ik denk dat dit over het randomness gedeelte gaat? Nu moet de DOS dus een nieuw statement gaan uitbrengen voor morgen.. maar misschien begrijp ik alles ook wel fout. Vind het best lastig te begrijpen eigenlijk.
Ik vind het niet erg.SemJes schreef:Hah heb de Youtube gauw weer uitgedaan als je het niet erg vindt :p

Jaaaaa... als ze over dat random gedeelte duidelijkheid willen. Zijn we nog minstens een paar maanden zoet. Vrijdag aanstaande staat de uitslag online. Ga ik van uit!SemJes schreef:Die statement is gemaakt voor de DOS, dus ik denk dat dit over het randomness gedeelte gaat? Nu moet de DOS dus een nieuw statement gaan uitbrengen voor morgen.. maar misschien begrijp ik alles ook wel fout. Vind het best lastig te begrijpen eigenlijk.
Misschien gaat het ook wel over een van de andere punten, alleen het random gedeelte is het meest interessante eraan. Misschien gaat het erom dat de 98% fout is? Dat zou wel een makkelijk(er) iets zijn om te bewijzen. En dan morgen komt ie misschien aan met een wijziging naar 96$ of iets dergelijks..
Ik weet niet hoe lang alles nog gaat duren, ook geen idee of het deze week nog online komt. Ik denk dat ik hoop van niet? Ik weet het zo langzamerhand niet meer hehe.
Ik weet niet hoe lang alles nog gaat duren, ook geen idee of het deze week nog online komt. Ik denk dat ik hoop van niet? Ik weet het zo langzamerhand niet meer hehe.
Zoiets groots laten ze echt niet zomaar veranderen. Vrijdag is D-Day, denk ik.SemJes schreef: Ik weet niet hoe lang alles nog gaat duren, ook geen idee of het deze week nog online komt. Ik denk dat ik hoop van niet? Ik weet het zo langzamerhand niet meer hehe.
Hah dat dacht ik ook tussen 1 en 13 meiSten schreef: Zoiets groots laten ze echt niet zomaar veranderen.

Grijp terug naar onze discussie van eind vorige week hier in deze thread, daar bleken er alvast enkele gaten te zitten in de verklaring van Amin. En die gaten zijn intussen ook aangetoond met getuigenverklaringen van mensen die op 5 oktober meededen maar toch niet geselecteerd werden.Sten schreef:Maar waarom is het inadequaat? Miste er een komma?Sorry... Het zal de spanning zijn, ik leef mee, zoals ik zei.
Proven door wie? Heeft de jury dat bepaald? Of de rechter? Of is het de stelling van de eiser?SemJes schreef:Nu wel een update; de zitting is afgelopen. Ik kopieer de info wat er tot nu toe is van een ander forum.The hearing is over. No decision yet. Amin’s declaration was proven to be inaccurate, the amended declaration is due tomorrow morning.
Ja, maar de beslissing die openbaar werd gemaakt op 13 mei 2011 was door hun eigen toedoen!SemJes schreef:Hah dat dacht ik ook tussen 1 en 13 meiSten schreef: Zoiets groots laten ze echt niet zomaar veranderen.