Sten schreef:Het lot is een vreemd iets en werkt bij mij altijd erg sterk. Geef ik mezelf een paar weken geleden op als docente bijles Duits, wie denk je dat
de eerste is die vandaag reageert? Een
Amerikaanse student die in Den Haag woont. Toeval >>> bestaat niet. In mijn advertentie staat natuurlijk niet dat ik Amerika emigratie plannen heb, alleen een gewone Nederlandse tekst waarin ik zeg Duitse bijles te geven. Freaky toch? Mijn lot ís
Ik heb altijd gedacht dat dingen niet voor niets gebeuren. Aanstaande vrijdag zullen we weten wat wiens lot is. Maar niemand hoeft zijn of haar droom op te geven, zo heads up.
Grappig Sten!
Ik geloofde er niet altijd heel erg sterk in...Totdat ik had gewonnen. Toen was ik er van overtuigd: Het lot bestaat, en iedereen zei het ook: Jij hoort in de USA. Ik liep echt op een roze wolk, voelde me zo gelukkig geprezen, en had echt heel sterk het gevoel van 'dit heeft zo moeten zijn'.
En toen patsboem.. nou je weet de rest van het verhaal.
En nu heb ik dus ook steeds het vragende gevoel van 'is dit het dan? Had dit moeten gebeuren, was het dan toch niet mijn lot?'
Ik vind dat heel erg moeilijk. Misschien was het dan mijn tijd nog niet, of hoor ik toch in Nederland. Ik vind dat zo'n rare en moeilijke gedachte.
Ik ben wel 'on terms' gekomen met de gedachte dat ik nu niet ga en dat de loting is misgelopen, maar nog niet met het grotere goed zeg maar.
Daarom vind ik het morgen best eng. Het is een willekeurige loting, maar tegelijkertijd voelt het als het lot.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest