Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Ja gek he, uiteindelijk komt alles ook wel op z'n pootjes terecht. Een van m'n eerste gedachten toen het mis ging, was ook 'Dit is een beproeving'. Gewoon een soort test om te kijken of ik het echt wil. Maar dat is het verradelijke, ik weet niet of ik het echt wil in de zin van dat m'n geluk er vanaf hangt. Ik ben er van overtuigd dat ik in Nederland ook gelukkig zou kunnen zijn. Daarom richt ik m'n leven in NL ook in, en ga ik hier niet stil zitten. Maar inderdaad, ik weet dat het uiteindelijk vroeg of laat wel goed komt, en wat dat 'goed' is, zie ik tegen die tijd wel. Dat weet je toch vaak in retrospect pas. Wie weet win ik morgen wel weer. En als ik niet win, dan is het m'n tijd nog niet. Want eerlijk is eerlijk, als ik nog steeds wel had gewonnen, had het wel heel wat moeite gekost om me daar te vestigen met de nodige financiele middelen. Ik ben jong en vrij wat een groot voordeel is, maar er waren zeker ook veel nadelen geweest aan zo'n jonge emigratie. Dus bekijk ik het maar positief en hopelijk heb ik er vrede mee met hoe het loopt 

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Je hebt in ieder geval veel kennissen/vrienden/geestverwanten hier (op het forum) en je verbinding met de USA is er heel duidelijk. Je bent nog jong, inderdaad. Het lot bepaalt de weg, ik kan er niets anders van maken. Dit geldt voor ons allemaal. Je kunt nog zoveel plannen, het leven loopt (altijd) anders dan je denkt. In retroperspectief valt het allemaal op zijn plaats, zoals je zegt.Georgie schreef:J Maar inderdaad, ik weet dat het uiteindelijk vroeg of laat wel goed komt, en wat dat 'goed' is, zie ik tegen die tijd wel. Dat weet je toch vaak in retrospect pas. [...] Dus bekijk ik het maar positief en hopelijk heb ik er vrede mee met hoe het loopt
Hoe laat is die uitslag morgen? En zal de inschrijving van de DV2013 op hetzelfde moment plaatsvinden als die van voorgaande jaren? Dus omstreeks november 2011, of zal dit nu uitgesteld worden?
Ieder zen instelling Sten, maar je bepaalt de outcome van je eigen leven niet het lot of whatever !Sten schreef:Je hebt in ieder geval veel kennissen/vrienden/geestverwanten hier (op het forum) en je verbinding met de USA is er heel duidelijk. Je bent nog jong, inderdaad. Het lot bepaalt de weg, ik kan er niets anders van maken. Dit geldt voor ons allemaal. Je kunt nog zoveel plannen, het leven loopt (altijd) anders dan je denkt. In retroperspectief valt het allemaal op zijn plaats, zoals je zegt.Georgie schreef:J Maar inderdaad, ik weet dat het uiteindelijk vroeg of laat wel goed komt, en wat dat 'goed' is, zie ik tegen die tijd wel. Dat weet je toch vaak in retrospect pas. [...] Dus bekijk ik het maar positief en hopelijk heb ik er vrede mee met hoe het loopt
Haha, dat had je gewild of gedacht!Eagle` schreef:
Ieder zen instelling Sten, maar je bepaalt de outcome van je eigen leven, niet het lot of whatever !

Aanvulling: kijk maar eens naar de outcome van de loterij van dit jaar. Bepaal je dat zelf?
Laatst gewijzigd door Sten op 14 jul 2011, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
en dan heb ik het niet over gezondheidstoestand maar over bereiken van dromen, carrièreSten schreef:Haha, dat had je gewild of gedacht!Eagle` schreef:
Ieder zen instelling Sten, maar je bepaalt de outcome van je eigen leven, niet het lot of whatever !
Ik heb het over dat alles; probeer maar eens in de toekomst te plannen, dingen te regelen, 'voor later'. Het leven neemt bijna altijd een onverwachte wending. Te denken dat je dat zelf in handen kunt houden, is een illusie.Eagle` schreef:
en dan heb ik het niet over gezondheidstoestand maar over bereiken van dromen, carrière
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar denken dat iets of iemand anders dat allemaal vooraf al voor jou zo heeft voorzien, is dat niet ook een even grote illusie?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Dat denk ik niet Elke.kastelke schreef:Maar denken dat iets of iemand anders dat allemaal vooraf al voor jou zo heeft voorzien, is dat niet ook een even grote illusie?

- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Op 10 Mei konden we 's-ochtends de uitslag opzoeken. Dat zal morgen ook wel zo zijn. Na de trekking komt waarschijnlijk weer een bulletin waarin staat wanneer men zich weer mag inschrijven.Flounder schreef:Hoe laat is die uitslag morgen? En zal de inschrijving van de DV2013 op hetzelfde moment plaatsvinden als die van voorgaande jaren? Dus omstreeks november 2011, of zal dit nu uitgesteld worden?
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Aha...dus er is echt een adjustment bureauSten schreef:Dat denk ik niet Elke.kastelke schreef:Maar denken dat iets of iemand anders dat allemaal vooraf al voor jou zo heeft voorzien, is dat niet ook een even grote illusie?'Het staat in de sterren geschreven'. (misschien door jezelf, voor je dit aardse leven begon. * sorry, hoog zweefgehalte, maar ik ben serieus *.)

Ik geloof daar dus helemaal niks van. Dus iemand die alcoholist is, dat is zijn lot? Niks geen keuze?
En een arts die heeft er zelf niet voor hoeven doen werken en/ of keuzes in zijn leven gemaakt om te worden wat hij is geworden. Dat komt allemaal door het lot?
Voor mijn gevoel is iedereen verantwordelijk voor zijn keuzes en zijn lot in het leven en daar word je leven door bepaald. En of je alcoholist bent of professor in de
kweetnietkunde dat heb je voor een groot deel zelf in de hand.
Dus de winnaren van morgen hebben dat ook zelf in de hand?Staceybeesie schreef: Voor mijn gevoel is iedereen verantwordelijk voor zijn keuzes en zijn lot in het leven en daar word je leven door bepaald. En of je alcoholist bent of professor in de
kweetnietkunde dat heb je voor een groot deel zelf in de hand.

- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik 'like' je reactieSten schreef:
Dus de winnaren van morgen hebben dat ook zelf in de hand?Want daar ging het me om. Het is te filosofisch voor deze draad.

Please guys, ik krijg elke 5 minuten een nieuwe notificatie over een nieuwe post en dan verwacht ik info over de case, of over morgen.
Als jullie het over lot/ de sterren en dergelijke willen hebben kunnen jullie hiervoor niet terecht in de off topic discussies?
Wow Sten, zit je ons nou voor de gek te houden met die reacties 
@Bambino: zie PM

Ik met mijn dirty mind las natuurlijk weer als eerste "Ik lik je".Fredje schreef:Ik 'like' je reactieSten schreef:
Dus de winnaren van morgen hebben dat ook zelf in de hand?Want daar ging het me om. Het is te filosofisch voor deze draad.

Nou, zo was het eigenlijk niet bedoeld nee.SemJes schreef:Wow Sten, zit je ons nou voor de gek te houden met die reacties

Maar de antwoorden op de 'grote vragen des levens' zijn misschien op het eerste gezicht ook tegenstrijdig.

Zo van: "Ja, je hebt je lot zelf in de hand. Maar nee, je hebt je lot niet zelf in de hand." De waarheid zit vermengd in deze beide polen. Zó!, is me dat genoeg filosofie voor deze zeer stormachtige donderdagmiddag in Den Haag.

- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Oejoei!! Dat is idd dirty. Verveel je je een beetje?Sten schreef:
Ik met mijn dirty mind las natuurlijk weer als eerste "Ik lik je".![]()
![]()

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
** Als jullie behoefte hebben om te spreken over of dingen al dan niet bij toeval / door eigen inbreng / onder invloed van Het Lot / ... gebeuren, dan wil ik daar gerust een apart topic over openen in Off Topic. Of iemand van jullie mag dat daar ook gerust starten.
Laten we het in dit topic vooral hebben over de DV-2012, los van het feit hoe het komt dat je wel of niet gaat winnen of gewonnen hebt. **
Laten we het in dit topic vooral hebben over de DV-2012, los van het feit hoe het komt dat je wel of niet gaat winnen of gewonnen hebt. **
Elke
-
- Amerika-expert
Ja ze maken een keuze om in te schrijven. Dus kans op winnen (of verliezen)Sten schreef:Dus de winnaren van morgen hebben dat ook zelf in de hand?Staceybeesie schreef: Voor mijn gevoel is iedereen verantwordelijk voor zijn keuzes en zijn lot in het leven en daar word je leven door bepaald. En of je alcoholist bent of professor in de
kweetnietkunde dat heb je voor een groot deel zelf in de hand.Want daar ging het me om. Het is te filosofisch voor deze draad.
In mijn ogen bepaald het kans percentage je lot, niet de stand van de sterren.
Ps ik hoef geen nieuw topic Elke
Laatst gewijzigd door Staceybeesie op 14 jul 2011, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.