Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Sten

Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Bericht door Sten »

kastelke schreef:** Als jullie behoefte hebben om te spreken over of dingen al dan niet bij toeval / door eigen inbreng / onder invloed van Het Lot / ... gebeuren, dan wil ik daar gerust een apart topic over openen in Off Topic. Of iemand van jullie mag dat daar ook gerust starten.
Laten we het in dit topic vooral hebben over de DV-2012, los van het feit hoe het komt dat je wel of niet gaat winnen of gewonnen hebt. **
Nee hoor, Elke we gaan ons aan het onderwerp houden! :lol:
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Eagle` »

nog steeds geen beslissing:

"The Judge asked if sides are willing to reach out of court settlement, Chen specifically stated that their client refuses."
Sten

Bericht door Sten »

Eagle` schreef:nog steeds geen beslissing:

"The Judge asked if sides are willing to reach out of court settlement, Chen specifically stated that their client refuses."
Settlement :?: Dat is heel bizar; hoe stelt men zich dat voor? Een halve (gerede kans op een) Green Card? Vrouwen en kinderen door midden? :) Excuus, maar de spanning wordt goed opgevoerd.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Uh bijvoorbeeld een nieuwe trekking + de 22.000 mensen?
Sten

Bericht door Sten »

SemJes schreef:Uh bijvoorbeeld een nieuwe trekking + de 22.000 mensen?
Ergens heb ik het gevoel dat de judge dit niet bedoelt.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Jouwn optie lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk :wink: Ik ben zo benieuwd wanneer we nu wat meer te weten komen. Hoewel de kans nihil is dat het in ons voordeel uitgewezen wordt, is de kans natuurlijk ook nihil dat we de 15de worden uitgekozen. Binnen 24 uur zullen we het weten!
Sten

Bericht door Sten »

SemJes schreef:Jouwn optie lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk :wink: Ik ben zo benieuwd wanneer we nu wat meer te weten komen. Hoewel de kans nihil is dat het in ons voordeel uitgewezen wordt, is de kans natuurlijk ook nihil dat we de 15de worden uitgekozen. Binnen 24 uur zullen we het weten!
Wat is mijn optie dan? :?:

Edit ohhhh bedoel je dat:

Afbeelding

:lol:
Laatst gewijzigd door Sten op 14 jul 2011, 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Sten schreef:Een halve (gerede kans op een) Green Card? Vrouwen en kinderen door midden? :)
Neem aan dat die ook niet helemaal serieus was, toch :wink:
Sten

Bericht door Sten »

SemJes schreef:
Sten schreef:Een halve (gerede kans op een) Green Card? Vrouwen en kinderen door midden? :)
Neem aan dat die ook niet helemaal serieus was, toch :wink:
:D

Afbeelding
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JayGoesUSA »

Oy... over een paar uur word het een geluksdag of niet... maar het word zeker geen ongewone dag...

Allereerst de loterij...
Dan mijn mannetje - ik denk dat ik daarvoor niet naar de loterij kijk om hem niet van slag te brengen - die eindelijk na 14 jaar gaat afrijden... (Iedere keer kwam er wat tussen in zijn leven) - Hopelijk eindelijk op vakantie zonder dat dit meisje iedere keer eindeloze stukken moet rijden (zoals van San Diego naar San Fran. langs de kust jaren geleden - geen crime, maar je wilt toch meer van het landschap kunnen genieten)
Bovendien heb ik met een prijsvraag meegedaan waarbij je een 5 sterren vakantie in Mexico kunt winnen - eindtijd: 15 juli
Ik hoor of ik mee mag doen met een onwijs gave casting - waar ik me eerder voor heb opgegeven, niet ben uitgekozen, maar de vorige shoot bleek mislukt hoorde ik vandaag...Wat een toeval... met een nice bedrag in het vooruitzicht...
En... we beginnen met een nieuw concept voor ons bedrijf - een nieuw bedrijf eigenlijk -... lancering: 15 juli... Ben enorm enthousiast - flyers enz. liggen al klaar...

Stomweg valt alles samen op 1 dag... veel dingen waarvan ik alleen nog maar heb kunnen dromen...

Ik heb de data niet in de hand gehad... maar na de zoveelste keer te horen: Dat zal op 15 juli zijn... Ga ik er alleen maar van uit dat het een geluksdag moet zijn... Bovendien liet ik maandag even mijn hoofd hangen voor ik wakker werd - en wat denk je toen ik mijn ogen open deed? De zon scheen in een hoek waardoor er drie 7's te zien waren toen ik mijn ogen opende... Google opende mijn ogen; de eerste zin die ik zag dat ik 777 googlde was: Universal Organisation... (Na nog maar eens de Secret te hebben gekeken voor inspiratie de dag ervoor) Volgens mij word het - hoe dan ook - een magische dag... winnaar of niet... ik voel me al weken een winnaar omdat de 15e eraan komt...

Om terug te komen op een eerdere discussie: Ik geloof erin dat je door je eigen mindset je eigen lot in handen kunt hebben, maar daarbij geloof ik ook dat mede met je eigen mindset je lot geschreven is... Een alcoholist/junk mag misschien in de ogen van sommigen geen ruggengraat hebben en zijn of haar eigen keuzes hebben gemaakt... Maar misschien is dat een dal waar die persoon doorheen moet om er sterker uit te komen... en een ruggengraat te laten groeien... Bovendien - om even off topic te blijven... Er is al verscheidene keren bewezen dat vele mensen met een verslaving een genetische "afwijking" hebben... Dus lot of keuze? Met voorgaande informatie ben ik het met Sten eens: Lot...

Daarbij is het aan hen de keuze om een ruggengraat te laten groeien, en er sterker uit te komen om hun eigen lot te schrijven...

Om nogmaals te herhalen: De waarheid ligt in het midden...

*En weer On Topic...sorry voor mijn dwaling mensen*

En nu hopen dat morgen velen van ons de kans krijgen om een mooi USA vervolg op hun lot te kunnen schrijven...

Het is in ieder geval een winnend lot waar we allemaal op hopen.... :mrgreen:

Of we nu winnen of niet, ik hoop voor iedereen dat de dag zo magisch word als dat het nu al voor mij is...
Toi toi toi allemaal! Laten we er het beste van hopen - en ja - ik geloof ook, zoals vorige jaren, als ik niet word uitgekozen is het nog niet mijn tijd... Vorige jaren had ik gewoonweg niet de financien... domper...ja...Maar ik was toch wel afgewezen....

Georgie, zolang je erin gelooft, kom je er heus wel op een dag... one way or the other...
Eagle`
Amerikafan

Bericht door Eagle` »

Filed & Entered: 07/14/2011 ORDER denying as moot [5] Motion to Certify Class; denying [6] Motion for Preliminary Injunction. Signed by Judge Amy Berman Jackson on 7/14/2011. (lcabj2, )

zo it's done op naar morgen, ben er niet geheel rouwig om,al dat dwaze emotionele gedoe kreeg ik ook de kriebels van :?

gl iedereen !
Laatst gewijzigd door Eagle` op 14 jul 2011, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Ik moet ook zeggen dat ik er niet rouwig om ben...

Ik kreeg het idee dat dit meer was om naamsbekendheid te krijgen van degenen die dit hadden aangespannen - eerst aankaarten dat het niet random is en iedereen oproepen een brief te sturen, vervolgens aankaarten dat het wel random is, een rechtzaak aanspannen en iedereen oproepen te doneren via moneybookers...

Dat riekt, en ging naar mijn idee over de rug van beide partijen....

Het betreurde mij dan ook enorm dat toen ik eindelijk besloot te kijken op de blog van Mr... [nou dit kan ik net zo goed wit laten, hihi] dat er zoveel mensen waren die hem bedankten... de arme zielen... als ze verder hadden gelezen hadden ze gezien dat deze meneer misschien wel de reden was dat dit hele gedoe in werking was gezet....

Ach... sommige dansen bij een loterij die ze gewonnen hebben waar ze niet eens aan hebben meegedaan.... zucht.... internet... (Krijg je geen handboek bij je aansluiting?)

In ieder geval... wat de uitkomst ook is morgen... ik ben blij dat deze nasleep over is.... Het maakte veel mensen meer droevig dan hoopvol...

Morgen weer een mooie nieuwe dag, met frisse kansen... Ik duim voor ons allemaal...
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik denk dat de nasleep helemaal nog niet over is. Want de class action staat nog gewoon. En die zal nog wel even voortduren voor daar een uitspraak in komt.
Dit was alleen een poging om de ex-winnaars hun winnaars nummer te behouden en de nieuwe trekking anders te doen/of uit te stellen.

In ieder geval wens ik iedereen ook succes morgen!
Eagle`
Amerikafan

Bericht door Eagle` »

JayGoesUSA schreef:Ik moet ook zeggen dat ik er niet rouwig om ben...

Ik kreeg het idee dat dit meer was om naamsbekendheid te krijgen van degenen die dit hadden aangespannen - eerst aankaarten dat het niet random is en iedereen oproepen een brief te sturen, vervolgens aankaarten dat het wel random is, een rechtzaak aanspannen en iedereen oproepen te doneren via moneybookers...

Dat riekt, en ging naar mijn idee over de rug van beide partijen....
.
Is trouwens ook vermeld in de rechter haar toelichting op pagina 27.
Eagle`
Amerikafan

Bericht door Eagle` »

nu goed ik was toch één van de 22000 ex-winnaars in 2012 :lol:
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Goedzo, ik ben blij dat ook justitieel systeem de integriteit van deze meneer betwijfeld, en niet alleen de nuchtere mensen op alle blogs en fora...

Ik denk dat ik deze hele nasleep erger vond voor alle mensen die uit de 3e wereld landen komen en hun hoop hierop hadden gesteld...Dan de hele intrekking van de loterij...

De DoS zei gewoon punt... lullig - hard, maar dat was het... en toen stond er een valse discipel op die, puur vanuit eigen gewin, deze arme mensen nog maanden valse hoop gaf... en daarboven op ook nog "vrijwillig" geld uit hun zakken probeerde te kloppen...

Nogmaals, begrijp mij niet verkeerd... Ik weet niet hoe ik gereageerd had op het nieuws dat ik gewonnen zou hebben en het weer ingetrokken was... Vreselijk... maar, hoe hard dan ook, niet het einde van de wereld... zoooooo vervelend is dit landje nu ook weer niet... ;-)

Ik irriteerde mij alleen enorm aan deze oplichter - in mijn ogen dan - die 22000 mensen voor eigen gewin gebruikt...

Maar genoeg over mijn irritatie... Nog een paar minuten dan is het 15 juli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snel slapen dan maar.... ik mag niet kijken voor 1 uur.... (dan moet vriendjelief afrijden) ik mag niet kijken voor 1 uur... ik mag niet [...]
Eagle`
Amerikafan

Bericht door Eagle` »

@ jaygoesusa: je zal pas kunnen checken morgen ochtend 6 CET hoor :)
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Voor iedereen die mee heeft gedaan: ontzettend veel succes voor morgen! Ik duim voor jullie allemaal en zou het te gek vinden als alle AA'ers die eerder "gewonnen" hadden alsnog bij de selectie komen.

Ik denk aan jullie en hoop morgen veel winnaars te zien :D
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

@ eagle Hihi... ik weet het, maar de gedachte dat het nu de lang verwachte 15 juli is.... Of ik nu win of niet.... hier heb ik toch een hele tijd naar toe geleefd... :oops: :P
nitwit
Amerikafan

Bericht door nitwit »

Oh my! Wat ontzettend spannend! De uitslagen staan er nog niet op, nog minstens twee uur wachten :-(
Ik wil het nu wel weten ook!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer