Oy... over een paar uur word het een geluksdag of niet... maar het word zeker geen ongewone dag...
Allereerst de loterij...
Dan mijn mannetje - ik denk dat ik daarvoor niet naar de loterij kijk om hem niet van slag te brengen - die eindelijk na 14 jaar gaat afrijden... (Iedere keer kwam er wat tussen in zijn leven) - Hopelijk eindelijk op vakantie zonder dat dit meisje iedere keer eindeloze stukken moet rijden (zoals van San Diego naar San Fran. langs de kust jaren geleden - geen crime, maar je wilt toch meer van het landschap kunnen genieten)
Bovendien heb ik met een prijsvraag meegedaan waarbij je een 5 sterren vakantie in Mexico kunt winnen - eindtijd: 15 juli
Ik hoor of ik mee mag doen met een onwijs gave casting - waar ik me eerder voor heb opgegeven, niet ben uitgekozen, maar de vorige shoot bleek mislukt hoorde ik vandaag...Wat een toeval... met een nice bedrag in het vooruitzicht...
En... we beginnen met een nieuw concept voor ons bedrijf - een nieuw bedrijf eigenlijk -... lancering: 15 juli... Ben enorm enthousiast - flyers enz. liggen al klaar...
Stomweg valt alles samen op 1 dag... veel dingen waarvan ik alleen nog maar heb kunnen dromen...
Ik heb de data niet in de hand gehad... maar na de zoveelste keer te horen: Dat zal op 15 juli zijn... Ga ik er alleen maar van uit dat het een geluksdag moet zijn... Bovendien liet ik maandag even mijn hoofd hangen voor ik wakker werd - en wat denk je toen ik mijn ogen open deed? De zon scheen in een hoek waardoor er drie 7's te zien waren toen ik mijn ogen opende... Google opende mijn ogen; de eerste zin die ik zag dat ik 777 googlde was: Universal Organisation... (Na nog maar eens de Secret te hebben gekeken voor inspiratie de dag ervoor) Volgens mij word het - hoe dan ook - een magische dag... winnaar of niet... ik voel me al weken een winnaar omdat de 15e eraan komt...
Om terug te komen op een eerdere discussie: Ik geloof erin dat je door je eigen mindset je eigen lot in handen kunt hebben, maar daarbij geloof ik ook dat mede met je eigen mindset je lot geschreven is... Een alcoholist/junk mag misschien in de ogen van sommigen geen ruggengraat hebben en zijn of haar eigen keuzes hebben gemaakt... Maar misschien is dat een dal waar die persoon doorheen moet om er sterker uit te komen... en een ruggengraat te laten groeien... Bovendien - om even off topic te blijven... Er is al verscheidene keren bewezen dat vele mensen met een verslaving een genetische "afwijking" hebben... Dus lot of keuze? Met voorgaande informatie ben ik het met Sten eens: Lot...
Daarbij is het aan hen de keuze om een ruggengraat te laten groeien, en er sterker uit te komen om hun eigen lot te schrijven...
Om nogmaals te herhalen: De waarheid ligt in het midden...
*En weer On Topic...sorry voor mijn dwaling mensen*
En nu hopen dat morgen velen van ons de kans krijgen om een mooi USA vervolg op hun lot te kunnen schrijven...
Het is in ieder geval een winnend lot waar we allemaal op hopen....
Of we nu winnen of niet, ik hoop voor iedereen dat de dag zo magisch word als dat het nu al voor mij is...
Toi toi toi allemaal! Laten we er het beste van hopen - en ja - ik geloof ook, zoals vorige jaren, als ik niet word uitgekozen is het nog niet mijn tijd... Vorige jaren had ik gewoonweg niet de financien... domper...ja...Maar ik was toch wel afgewezen....
Georgie, zolang je erin gelooft, kom je er heus wel op een dag... one way or the other...