Ja zeg, zo moet het! Ik moest wel een traantje weg pinken bij het stukje van de soldaten en hun kinderen."Sten"
Ik denk het ook: 12 PM (of later).
Kijk hier wat ik vind, geen toeval!
(wordt zelfs de Amerikaanse vlag in getoond)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de valreep: iedereen heel veel succes!!!! 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Reken op nog maar een paar uur. Ik vermoed dat de US overheid keurig zit te wachten op groen licht, dat ze alle stukken van de rechtbank hebben, ze willen niet nog een keer een fout maken.Sandy schreef:Wat duuuuuuuurt het lang!
-
- Amerika-ontdekker
Aan iedereen veel succes!
- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
ik ga maar ff winkelen met m'n dochter om de tijd te doden. Eind van de middag ga ik maar eens kijken, dit wachten is nix!
Wat vreselijk dit wachten!!! Inmiddels alweer terug van ´t afscheid mijn werk.
Emotionele dag (las ik nou ergens dat het volle maan is vandaag?)... en dan deze spanning...Whaaa ik hoop maar dat we straks een klein feestje kunnen houden hier!!!
Emotionele dag (las ik nou ergens dat het volle maan is vandaag?)... en dan deze spanning...Whaaa ik hoop maar dat we straks een klein feestje kunnen houden hier!!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
waarom duurt het zo lang!!!!! Ik begin met de minuut zenuwachtiger te worden!!!!
OP de website staat on or about 15 July zou dat betekenen dat de uitslag ook pas morgen kan komen?
OP de website staat on or about 15 July zou dat betekenen dat de uitslag ook pas morgen kan komen?
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Ja het is dit keer geen ''vaste'' datum.. Rond 15 juli... Dat maakt het nog frustrerender...
- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja, dat zou zomaar kunnen
Ons geduld wordt erg op de proef gesteld. Denk maar zo, we wachten al zo lang, 1 dag kan er ook nog wel bij.

Hm vervelend dit wachten! Eerst dacht ik dat het wel 12.00 zou zijn (zoals op 1 mei), en toen dacht ik, misschien 7.30 (dan gaat het callcenter van KCC open) en nu hoopte ik op 9.00 omdat het een logische werktijd is hehe. Allemaal niet dus!
-
- Amerika-ontdekker
Ik denk dat we de resultaten pas tegen 18:00-22:00 zullen krijgen aangezien het er nu nog maar net 9 uur is. 

-
- Amerika-ontdekker
Blijkbaar niet veel geslapen?SemJes schreef:Hm vervelend dit wachten! Eerst dacht ik dat het wel 12.00 zou zijn (zoals op 1 mei), en toen dacht ik, misschien 7.30 (dan gaat het callcenter van KCC open) en nu hoopte ik op 9.00 omdat het een logische werktijd is hehe. Allemaal niet dus!
Dan heb ik nog niet eens verteld dat ik al vanaf half 6 wakker was :p Waarschijnlijk zenuwen haha. Echt belachelijk want de kans is ZO klein.. maar toch.. het is dat kleine beetje hoop wat je nog hebtHiddenDriver schreef:[Blijkbaar niet veel geslapen?

Ben weer terug van fietsen, laat de uitslag nu maar komen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik hoop het.......
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
** @Internet1961: je bericht is samengevoegd met een ander topic dat al over deze oplichting gaat;
viewtopic.php?f=12&t=35680&start=20#p602758
De reacties op Internet1961's bericht zijn ook naar daar verplaatst. **
viewtopic.php?f=12&t=35680&start=20#p602758
De reacties op Internet1961's bericht zijn ook naar daar verplaatst. **
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Helaas nog steeds niet ... waar is de rest? Of is iedereen verstandig en lekker de hort op vandaag...
Sandy
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Elke 2 seconden checken (rustig op t werk) maar helemaal niks
wacht, zucht, wacht

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben ook geen oog dicht gedaan...
De kans is niet kleiner of groter dan vorige keer maar om terug geselecteerd te worden is een heel ander verhaal.
Mijn vrouw en ik hebben ons erbij neer gelegd dat het dit jaar niets zal zijn, maar er zijn toch nog die zenuwen voor die kleine kans om terug geselecteerd te worden. De hoop is sterker dan we dachten
De kans is niet kleiner of groter dan vorige keer maar om terug geselecteerd te worden is een heel ander verhaal.
Mijn vrouw en ik hebben ons erbij neer gelegd dat het dit jaar niets zal zijn, maar er zijn toch nog die zenuwen voor die kleine kans om terug geselecteerd te worden. De hoop is sterker dan we dachten

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10395 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 35 Reacties