Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
Ik heb 'm ook.....I'm not thinking straight dus er zal nog weinig zinnigs uit me komen nu. Zonen zijn enthousiast, mijn vriend minder. Dat wordt nu mijn opdracht: hem enthousiast krijgen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Helaas hier ook niks.
Ik had nog wel mijn 100e post "bewaard" voor echt goed nieuws, hoezo bijgelovig.
Gefeliciteerd aan alle winnaars (ik hoop meer als 2)

Ik had nog wel mijn 100e post "bewaard" voor echt goed nieuws, hoezo bijgelovig.

Gefeliciteerd aan alle winnaars (ik hoop meer als 2)
Laatst gewijzigd door kaap koraal op 15 jul 2011, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
Staat nog op pending. "Source memo sent" maar is nu niet zo belangrijk meerSemJes schreef:Wachten we nog op de eerste NL-se winnaar?
@Newengland: hoe is het met jullie waiver afgelopen?
Ik denk 3, Matchbox schreef dat ie van zijn melk was en dat is niet Nederlands in ieder geval
Pre-post edit: Haha, het viel jou ook al op dus.

Pre-post edit: Haha, het viel jou ook al op dus.
Drie, Matchbox, de relatief nieuwe, heeft ook gewonnen!kastelke schreef:Ja, gek genoeg momenteel 2 winnaars, beide Belgen...
(oh jee, straks zat er weer een glitch in het programma...)
(foei, Elke, jaag die mensen nu niet zo op stang!)
van je melk zijn is inderdaad een belgische uitdrukking, das al 3 

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hebben jullie niet gewonnen dan? Wat jammer...SemJes schreef:Wachten we nog op de eerste NL-se winnaar?
@Newengland: hoe is het met jullie waiver afgelopen?
Had stiekem gehoopt dat jullie toch ook nogmaals gewonnen hadden...
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Voor degenen die er niet bij zitten: Zeer jammer, maar niet opgeven! Er zijn meerdere wegen naar Rome (NY)!
En toch ben ik een beetje benieuwd of Amerikanees dit keer ook gewonnen heeft of niet...
Voor degenen die er niet bij zitten: Zeer jammer, maar niet opgeven! Er zijn meerdere wegen naar Rome (NY)!
En toch ben ik een beetje benieuwd of Amerikanees dit keer ook gewonnen heeft of niet...
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Was benieuwd of het alsnog goedgekeurd zou worden met die statement of reason. Erg jammer voor jullie ook!! Komt toch weer even hard aan henewengland schreef: Staat nog op pending. "Source memo sent" maar is nu niet zo belangrijk meer

@Jay: Helaas niet nee!
-
- Amerikafan
Inderdaad, het eerste bericht dat de uitslag niet goed was kwam ook al hard aan, maar tegen beter weten in denk je dan toch dat het wel goed komt.SemJes schreef:Was benieuwd of het alsnog goedgekeurd zou worden met die statement of reason. Erg jammer voor jullie ook!! Komt toch weer even hard aan henewengland schreef: Staat nog op pending. "Source memo sent" maar is nu niet zo belangrijk meer
@Jay: Helaas niet nee!
Nu, weet je, dat je in ieder geval een jaar moet wachten voor een volgende loterij, als die er tenminste komt.
Wij gaan in ieder geval in de tussentijd voor plan B, zo snel mogelijk weg hier. Elke werkgever die een L1 wil sponsoren

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
"zo snel mogelijk hier weg" zal niet lukken met een Lvisum. Je moet immers al minstens een jaar in dienst zijn van de werkgever alvorens je voor dat visum kan gaan.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
Het stond voor de 13e en 14e keer al weer niet in onze sterren.....
En laten we natuurlijk niet de volle maan vergeten die droeg ook niets bij dit keer.
Alle winnaars gefeliciteerd. Centrino dubbel! Gewoon twee keer winnen is wel heel erg super!
En laten we natuurlijk niet de volle maan vergeten die droeg ook niets bij dit keer.

Alle winnaars gefeliciteerd. Centrino dubbel! Gewoon twee keer winnen is wel heel erg super!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laat er zich aub een Nederlander als winnaar melden!
Elke
Denk dat ik de oude manier van de uitslag toch wel wat leuker vond eigenlijk. Toen kon je nog denken dat de brief vast wel onderweg zou zijn naar je huis, en na een tijdje denk je er niet meer zo over na.. en dan is het alweer tijd voor de nieuwe inschrijvingen.
@Petra NC: erg jammer, na zoveel keer! Had het jullie ook erg gegund.
@Petra NC: erg jammer, na zoveel keer! Had het jullie ook erg gegund.
Jakastelke schreef:Laat er zich aub een Nederlander als winnaar melden!

Laatst gewijzigd door Sten op 15 jul 2011, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
elke, oevallig een idee hoeveel winnaars we gemiddeld elk jaar hebben op dit forum ? 

Hier niet, helaas.
Wil nog wel even kwijt dat ik het toch weer erg zuur vind voor de 'winnaars' van mei die nu niet gewonnen hebben. Hopelijk volgend jaar meer geluk!
Wil nog wel even kwijt dat ik het toch weer erg zuur vind voor de 'winnaars' van mei die nu niet gewonnen hebben. Hopelijk volgend jaar meer geluk!
Terug in Texas!
Helaas ook geen Nederlander die in België woont die hem wint.
Aan iedereen die hem gewonnen heeft een dikke proficiat .
We gaan toch eind van de maand heerlijk 4 weken genieten van de USA weer.

Aan iedereen die hem gewonnen heeft een dikke proficiat .
We gaan toch eind van de maand heerlijk 4 weken genieten van de USA weer.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kan je zien via de topics in het sticky gedeelte, bv. over de DV-2011: viewtopic.php?f=12&t=24587Eagle` schreef:elke, oevallig een idee hoeveel winnaars we gemiddeld elk jaar hebben op dit forum ?
Je kan er ook de linken vinden naar de vorige edities. In het overzicht kan je de deelnemers zien, en de winnaars. En als je wilt zien hoeveel van die deelnemers al lid waren vooraleer ze wonnen, dan kan je kijken bij die aanmeldingen van de deelnemers kijken wanneer ze zich gemeld hebben op het forum.
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10399 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-