Dank je wel! Had hem jullie ook erg gegund!SemJes schreef: @Petra NC: erg jammer, na zoveel keer! Had het jullie ook erg gegund.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
-
- Amerika-expert
Re: DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
heel erg jammer voor degene die in mei hadden gewonnen en er nu niet bij zitten.
Nu maar weer op naar de volgende keer.
Ik hoop in ieder geval dat het nu wel geldig is want mijn hart kan die spanning niet nog een keer aan dit jaar!!!
Nu maar weer op naar de volgende keer.
Ik hoop in ieder geval dat het nu wel geldig is want mijn hart kan die spanning niet nog een keer aan dit jaar!!!
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
Wij zijn er ook niet bij... 
hop naar de volgende editie!
proficiat iedereen die geselecteerd is!

hop naar de volgende editie!
proficiat iedereen die geselecteerd is!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sterkte voor alle niet-winnaars uit deze tweede trekking...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben inderdaad ook belgischeguinevere schreef:Oh mijn hart breekt een beetje wanneer ik een ex-winnaar voorbij zie komen die niet opnieuw geselecteerd is. Ik vind het zo ontzettend jammer voor jullie en heb respect voor hoe jullie hiermee omgaan.
Matchox jij ook van harte gefeliciteerd!! Ik zag in je andere topic dat je erg onder de indruk was van California ... denk je die kant op de gaan?
Volgens mij wachten we inderdaad nog op een NLse winnaar. "Van je melk zijn" heb ik in NL nog nooit gehoord en toevallig zag ik hem net ook in het topic van Inge voorbij komen. Of ben jij wel NLs Matchbox?

We hebben dit jaar sowieso al een vakantie gepland naar California en the Deep South. Het zuiden is de eerste keer, dus ik heb geen idee hoe we het daar gaan vinden. Van Cali zijn we echt helemaal weg, dus ik denk ikderdaad in die richting. Voor zover ik kan denken op dit moment! Onze vakantie krijgt ineens wel een heel andere betekenis.
Ik deed zo m'n best om er niet te hard op te hopen en blijkbaar is me dat goed gelukt want ik ben nu echt wel effe de kluts kwijt.
En ik wil ook nog even zeggen dat ik het ook heel erg vind voor de ex-winnaars die er nu niet opnieuw bij zijn!
-
- Amerika-ontdekker
En natuurlijk ook voor de andere niet-winnaars!matchbox schreef:En ik wil ook nog even zeggen dat ik het ook heel erg vind voor de ex-winnaars die er nu niet opnieuw bij zijn!
Wij zijn er ook niet bij ... ik had al zo'n voorgevoel en kan me er goed in berusten... wel vreselijk zenuwachtig net !!
We hebben pas net kunnen kijken, want vlak voor zessen kregen wij ineens een zoete inval. Snel lekkerbekjes en patat gehaald.
Ze zijn nu pas weg... maar helaas.. Volgend jaar nieuwe kansen.. of wie weet ooit een ingang naar Canada
Sterkte voor iedereen die niet gewonnen heeft ... vooral de ex-winnaars die er nu niet bij zitten.
En proficiat voor iedereen die gewonnen heeft. Het is jullie gegund!

We hebben pas net kunnen kijken, want vlak voor zessen kregen wij ineens een zoete inval. Snel lekkerbekjes en patat gehaald.
Ze zijn nu pas weg... maar helaas.. Volgend jaar nieuwe kansen.. of wie weet ooit een ingang naar Canada

Sterkte voor iedereen die niet gewonnen heeft ... vooral de ex-winnaars die er nu niet bij zitten.
En proficiat voor iedereen die gewonnen heeft. Het is jullie gegund!

Sandy
- guernsey69
- Amerika-ontdekker
Ook ik ga helaas dit najaar weer in de herkansing....
Alle gelukkigen van harte gefeliciteerd !!!

Alle gelukkigen van harte gefeliciteerd !!!

- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dus je weet nog niet of je gaat? Of ga je zonder hem? Lastig als je nu nog je vriend moet overtuigen om mee te gaan, nu je weet dat je gewonnen hebt. Naar Amerika verhuizen is een hele stap, daar moet je allemaal achter staan. Sterkte ermee!inge67 schreef:Ik heb 'm ook.....I'm not thinking straight dus er zal nog weinig zinnigs uit me komen nu. Zonen zijn enthousiast, mijn vriend minder. Dat wordt nu mijn opdracht: hem enthousiast krijgen.
Voor iedereen die gewonnen heeft: gefeliciteerd!!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Natasja: Inge heeft inmiddels hier haar eigen topic:
viewtopic.php?f=12&t=35766
met o.a. hoe de huidige stand van zaken is.
viewtopic.php?f=12&t=35766
met o.a. hoe de huidige stand van zaken is.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik zit stiekem vandaag wel aan de champagne... Mijn vriend heeft namelijk eindelijk zijn rijbewijs!!!!Sten schreef:
Je bent super sportief, maar ik vind dit echt heel erg voor jullie.![]()
Maar kom op, jullie komen er ook nog wel!

Had gehoopt twee glaasjes te kunnen nemen, maarja... dan moet ik volgend jaar maar weer aan de champagne

My designated driver days are over!

- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Sophies FB 
Helaas, de DV2012 toch niet gewonnen uiteindelijk...

Laatst gewijzigd door kastelke op 16 jul 2011, 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Op verzoek van Sophie haar volledige naam weggehaald omwille van privacy redenen.
Reden: Op verzoek van Sophie haar volledige naam weggehaald omwille van privacy redenen.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zo sneu voor iedereen die eerst dacht dat ze succes hadden en nu toch niet.
Hier helaas ook geen positieve uitslag.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Gefeli! Een rijbewijs is evenzeer een mooie mijlpaal (en ik kan het weten, haalde hem pas december 2009, wel de tweede keer, maar ik was ziek zenuwachtig!)JayGoesUSA schreef:Ik zit stiekem vandaag wel aan de champagne... Mijn vriend heeft namelijk eindelijk zijn rijbewijs!!!!Sten schreef:
Je bent super sportief, maar ik vind dit echt heel erg voor jullie.![]()
Maar kom op, jullie komen er ook nog wel!
![]()
Had gehoopt twee glaasjes te kunnen nemen, maarja... dan moet ik volgend jaar maar weer aan de champagne![]()
My designated driver days are over!
SpaceAce schreef:Sophies FB

Laatst gewijzigd door kastelke op 16 jul 2011, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Nogmaals wens ik alle niet-winaars van de DV 2012 alle sterkte, maar vooral hoop en succes voor de (nabije) toekomst.Katja schreef:Zo sneu voor iedereen die eerst dacht dat ze succes hadden en nu toch niet.
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Sterkte voor alle niet winnaars.
En gefeliciteerd voor alle winnaars!
Blijf het een belachelijke situatie vinden.
En gefeliciteerd voor alle winnaars!

Blijf het een belachelijke situatie vinden.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, wie we daar nog eens hebben! Je moet dringend je weblog updaten! Alles goed ginder?
Elke
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Helaas ik weet nu ook hoe het niet winnende schermpje er uit ziet.
Ik was toch wel nerveus maar ergens is het ook wel een opluchting. In elk geval is die onzekerheid voorbij.
Ik was toch wel nerveus maar ergens is het ook wel een opluchting. In elk geval is die onzekerheid voorbij.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op naar een volgende kans in je leven, Sophie! Wie weet wat er de komende maanden allemaal nog op je pad verschijnt! 

Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10399 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-