Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
Jullie zijn lief. Heb echt onwijs veel steun gehad afgelopen maanden aan het forum, in de leuke en niet leuke tijd. Dank daarvoor.
De winnende mensen: gefeliciteerd!
De winnende mensen: gefeliciteerd!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Hebben er nu 3 op dit forum gewonnen? Ieder jaar zitten er wel winnaars tussen, ik vind dat toch wel veel als je kijkt hoe klein de kans is dat je wint..
Sandy
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
weet iemand het met degene uit nieuw zeeland zit?
- Georgie
- Amerika-expert
Ik heb m op Facebook maar nog niets gezien. Zal thuis vanavond even goed kijken, m'n iPhone batterij is nu bijna leeg en besteed ik liever even aan forummen hier.ned in MO schreef:weet iemand het met degene uit nieuw zeeland zit?
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Jammer Sophie
Ik dacht ook al direct; 'ah zo ziet het niet winnen schermpje eruit', en vroeg me ook af wie mijn casenumber nu zou hebben
Maar goed; tijd voor nieuwe dingen en proberen niet meer terug te denken aan de afgelopen maanden. Ik ben heel blij voor de winnaars in ieder geval, en ik hoop dat ze allemaal een blog bij gaan houden zodat ik hun avonturen kan volgen!!

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Echt bitter voor jullie, dat jullie er dit keer niet bij zitten. Ik had het jullie zo gegund! Hopelijk gaat het op een andere manier lukken of anders volgend jaar toch weer.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Helaas, tweede ronde ook weer niet. Ik begin echt te denken dat dit niet mijn manier is, maar ja....toch maar weer proberen straks. En dan bedoel ik dv2013 niet dat ik hoop dat er nog een derde ronde aankomt
.
Degene die wel geluk hebben...van harte gefeliciteert!!!
gr Judy

Degene die wel geluk hebben...van harte gefeliciteert!!!
gr Judy
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Helaas heb ik het in de tweede ronde niet gewonnen.
Centrino gefeliciteerd! Ik ga het gewoon volgend jaar weer proberen.
Het zal wel ergens goed voor zijn........
Centrino gefeliciteerd! Ik ga het gewoon volgend jaar weer proberen.
Het zal wel ergens goed voor zijn........
Ex-winnaar DV2012
Centrino kan een boek gaan schrijven met de titel: "Yes I can! - Yes, I can!"

Dat is nu weer typisch Amerikanees, is het al bijna weer vergeten.Georgie schreef:Ik heb m op Facebook maar nog niets gezien. Zal thuis vanavond even goed kijken, m'n iPhone batterij is nu bijna leeg en besteed ik liever even aan forummen hier.ned in MO schreef:weet iemand het met degene uit nieuw zeeland zit?

Good luck, Georgie, blij dat je goed oppakt.
Ik ben er ook niet bij... op naar de volgende ronde dan maar.
Balen voor alle "niet winnaars". Ik had echt zo gehoopt dat in ieder geval diegenen die hier eerder gewonnen hadden erbij zaten
Nou ja, nog niet jullie tijd denk ik dan. Het is een dooddoener maar de aanhouder wint dus vooral niet opgeven

Nou ja, nog niet jullie tijd denk ik dan. Het is een dooddoener maar de aanhouder wint dus vooral niet opgeven

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het is erg bitterzoet...
Ik was erg enthousiast toen ik een email kreeg dat de uitslagen ongeldig waren, totdat ik alle reacties hier las...
Ik had gehoopt, en om eerlijk te zijn, was er van overtuigd dat wij dan winnaars zouden zijn dit jaar, maar helaas...
En toch, in tegenstelling tot andere jaren dat ik best een beetje jaloers was op de winnaars, had ik gehoopt dat vele van de eerdere winnaars hadden gewonnen...
Hoewel ik het enorm hoopte voor mijzelf, ging het dit jaar ineens niet meer alleen over mij...
Ik vind Sten een prachtmens hoe zij meeleeft met iedereen...
Mezelf wat minder, maar ook ik heb enorm meegeleefd na die dag in mei... Erg bitterzoet nogmaals: Ik hoopte dat ik won, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen dat een eerdere winnaar de teleurstelling nogmaals moest doorgaan... Ik vind het echt heeeeeel erg voor jullie...degenen die niet 2 keer hebben gewonnen dit jaar bedoel ik dan natuurlijk...
Ik ben mezelf wel tegengekomen, met de jaloezie van de voorgaande jaren....
Het word mij ineens duidelijk dat ik niet de enige ben waarbij het iedere dag dat ik niet in mijn droomland woon pijn doet... Dank daarvoor... Ik las alle reacties altijd al, maar toch denk je... Pffff, je moest eens weten hoe ik mij voel...
Het klinkt misschien stom, maar deze hele ervaring, hoewel het mij eigenlijk niet aangaat want ik zat niet in de rollercoaster... Ik heb 'm toch gevoeld via dit forum... En dit heeft mij dus misschien als mens toch beter gemaakt...
Nogmaals, ik vind het erg voor de niet-winnaars, misschien dit jaar nog wat meer dan ik het voor mezelf vind.... Ik hoop dit keer oprecht dat jullie allemaal snel winnen of een andere manier vinden...
My 2cts.... Het is voor mij, om meerdere redenen een erg emotionele dag... Sorry als mijn post misschien te lang of ongepast is...
Ik was erg enthousiast toen ik een email kreeg dat de uitslagen ongeldig waren, totdat ik alle reacties hier las...
Ik had gehoopt, en om eerlijk te zijn, was er van overtuigd dat wij dan winnaars zouden zijn dit jaar, maar helaas...
En toch, in tegenstelling tot andere jaren dat ik best een beetje jaloers was op de winnaars, had ik gehoopt dat vele van de eerdere winnaars hadden gewonnen...
Hoewel ik het enorm hoopte voor mijzelf, ging het dit jaar ineens niet meer alleen over mij...
Ik vind Sten een prachtmens hoe zij meeleeft met iedereen...
Mezelf wat minder, maar ook ik heb enorm meegeleefd na die dag in mei... Erg bitterzoet nogmaals: Ik hoopte dat ik won, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen dat een eerdere winnaar de teleurstelling nogmaals moest doorgaan... Ik vind het echt heeeeeel erg voor jullie...degenen die niet 2 keer hebben gewonnen dit jaar bedoel ik dan natuurlijk...
Ik ben mezelf wel tegengekomen, met de jaloezie van de voorgaande jaren....
Het word mij ineens duidelijk dat ik niet de enige ben waarbij het iedere dag dat ik niet in mijn droomland woon pijn doet... Dank daarvoor... Ik las alle reacties altijd al, maar toch denk je... Pffff, je moest eens weten hoe ik mij voel...
Het klinkt misschien stom, maar deze hele ervaring, hoewel het mij eigenlijk niet aangaat want ik zat niet in de rollercoaster... Ik heb 'm toch gevoeld via dit forum... En dit heeft mij dus misschien als mens toch beter gemaakt...
Nogmaals, ik vind het erg voor de niet-winnaars, misschien dit jaar nog wat meer dan ik het voor mezelf vind.... Ik hoop dit keer oprecht dat jullie allemaal snel winnen of een andere manier vinden...
My 2cts.... Het is voor mij, om meerdere redenen een erg emotionele dag... Sorry als mijn post misschien te lang of ongepast is...
- Georgie
- Amerika-expert
Ik snap je stukje tekst goed Jay. Het is ook heel eerlijk.
Ik las net in de Flair (had ik gekocht om de tijd in de trein beetje te doden), een erg mooi stukje. Ik las het eerst maar half, en ineens realiseerde ik me dat dit precies de gevoelens omvat die ik afgelopen tijd heb gevoeld en waar ik erg over heb nagedacht. Ik vind het dan wel weer erg typerend dat uitgerekend vandaag ik deze tekst onder ogen krijg, wat perfect verwoord wat ik voel.
Een mooi stukje voor zowel de winnaars als verliezers van de DV 2012:
Als er nou eens geen wensen zouden bestaan, hoe zag mijn leven er dan uit? Zou ik dan verlicht zijn als een boeddha of door het leven gaan als een verloren zieltje, vraag ik me af. Uiteindelijk zijn het je wensen die je gepassioneerd maken en verder brengen. Het zijn diezelfde wensen die je ook hard naar beneden kunnen laten donderen als ze niet uitkomen of niet op de wijze die je voor ogen hebt. In hoeverre heb je zelf eigenlijk invloed op je wensen en in hoeverre is het gewoonweg voorbestemd...of niet? Het intrigeert me . Soms kun je iets in den treure nastreven en andere dingen komen gewoonweg uit de hemel vallen. Soms heeft een wens eerst ook een diepgeworteld verlangen nodig om te kunnen groeien. Soms moet je loslaten, vertrouwen en omarmen wat er is. Elk moment aangrijpen. Want stel dat de enige uitkomst van je wens dit moment is en niets anders dan dat?
(Uit Flair, column Manon)
Ik las net in de Flair (had ik gekocht om de tijd in de trein beetje te doden), een erg mooi stukje. Ik las het eerst maar half, en ineens realiseerde ik me dat dit precies de gevoelens omvat die ik afgelopen tijd heb gevoeld en waar ik erg over heb nagedacht. Ik vind het dan wel weer erg typerend dat uitgerekend vandaag ik deze tekst onder ogen krijg, wat perfect verwoord wat ik voel.
Een mooi stukje voor zowel de winnaars als verliezers van de DV 2012:
Als er nou eens geen wensen zouden bestaan, hoe zag mijn leven er dan uit? Zou ik dan verlicht zijn als een boeddha of door het leven gaan als een verloren zieltje, vraag ik me af. Uiteindelijk zijn het je wensen die je gepassioneerd maken en verder brengen. Het zijn diezelfde wensen die je ook hard naar beneden kunnen laten donderen als ze niet uitkomen of niet op de wijze die je voor ogen hebt. In hoeverre heb je zelf eigenlijk invloed op je wensen en in hoeverre is het gewoonweg voorbestemd...of niet? Het intrigeert me . Soms kun je iets in den treure nastreven en andere dingen komen gewoonweg uit de hemel vallen. Soms heeft een wens eerst ook een diepgeworteld verlangen nodig om te kunnen groeien. Soms moet je loslaten, vertrouwen en omarmen wat er is. Elk moment aangrijpen. Want stel dat de enige uitkomst van je wens dit moment is en niets anders dan dat?
(Uit Flair, column Manon)
mooi stukje!
- Georgie
- Amerika-expert
Het enige kromme is, dat bij de DV loterij je het heft niet zelf in handen kúnt nemen.
Maar je kunt wel op andere manieren bewuste keuzes (proberen te) maken om in de USA te geraken (alleen al door volgend jaar weer mee te doen, of andere paden proberen te bewandelen), of juist bewust er voor te kiezen toch in Nederland te blijven wonen en daarvoor te kiezen. Daar zit ik de laatste tijd dus erg over na te denken, in hoeverre is het voorbestemd/lot (ja sorry Elke, ben ik er toch weer mee, maar hoeft verder niet afgespitst te worden hoor), en in hoeverre heb je zelf invloed op je leven en die grote keuzes.
Maar verder vond ik het een erg toepasselijk stukje, zowel voor winnaars als verliezers.
En nu ga ik slapen
Maar je kunt wel op andere manieren bewuste keuzes (proberen te) maken om in de USA te geraken (alleen al door volgend jaar weer mee te doen, of andere paden proberen te bewandelen), of juist bewust er voor te kiezen toch in Nederland te blijven wonen en daarvoor te kiezen. Daar zit ik de laatste tijd dus erg over na te denken, in hoeverre is het voorbestemd/lot (ja sorry Elke, ben ik er toch weer mee, maar hoeft verder niet afgespitst te worden hoor), en in hoeverre heb je zelf invloed op je leven en die grote keuzes.
Maar verder vond ik het een erg toepasselijk stukje, zowel voor winnaars als verliezers.
En nu ga ik slapen

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
wat JayGoesUSA schreef heb ik ook.
Toen ik hoorde dat de uitslag ongeldig was verklaard was ik eerst heel blij. Ik maakte weer kans. Hoewel ik achteraf eigenlijk nooit een kans heb gehad.
Daarna ging ik het forum op en las ik al de reacties van mensen die wel gekozen waren en voelde ik me schuldig dat ik zo blij was, en hoewel ik verder nooit ergens op gereageert heb heb ik alles gevolgd hier en erg meegeleeft.
Daarom toen vandaag de uitslag kwam was ik nog nerveuzer. Niet alleen voor mezelf hoewel ik zelf heel graag wil winnen natuurlijk, maar ook voor alle andere die 2 weken lang op die roze wolk hebben geleeft en daarna naar beneden zijn gestort. Het is heel raar allemaal. Ik vind het heeeel jammer dat ik zelf niet heb gewonnen maar ik vind het nog erger voor de vorige winnaars.
Ik hoop dat jullie veel goeds staat te wachten in Nederland en we volgend jaar meer geluk hebben!!
Toen ik hoorde dat de uitslag ongeldig was verklaard was ik eerst heel blij. Ik maakte weer kans. Hoewel ik achteraf eigenlijk nooit een kans heb gehad.
Daarna ging ik het forum op en las ik al de reacties van mensen die wel gekozen waren en voelde ik me schuldig dat ik zo blij was, en hoewel ik verder nooit ergens op gereageert heb heb ik alles gevolgd hier en erg meegeleeft.
Daarom toen vandaag de uitslag kwam was ik nog nerveuzer. Niet alleen voor mezelf hoewel ik zelf heel graag wil winnen natuurlijk, maar ook voor alle andere die 2 weken lang op die roze wolk hebben geleeft en daarna naar beneden zijn gestort. Het is heel raar allemaal. Ik vind het heeeel jammer dat ik zelf niet heb gewonnen maar ik vind het nog erger voor de vorige winnaars.
Ik hoop dat jullie veel goeds staat te wachten in Nederland en we volgend jaar meer geluk hebben!!
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
Pluspunt is dat de volgende inschrijving in ieder geval niet lang meer op zich laat wachten, toch?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
That's the spirit! 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bedankt voor je eerlijke woorden Jay, je klinkt als een heel aardig persoon
Ook bedankt voor alle "steunbetuigingen" van de andere users. Konden we allemaal maar winnen he! Maar inderdaad, nog maar een paar maand te gaan en we kunnen ons voorbereiden op weer een nieuwe kans! Voor de andere niet winnaars: wat zijn jullie van plan om te gaan doen? Is de wens naar Amerika dit jaar groot genoeg om iets te ondernemen? Hebben jullie al concrete plannen? Ik zal binnenkort een nieuw topic openen met de beslissingen die wij de komende tijd moeten gaan nemen.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10421 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 35 Reacties