Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar langs rijden bij route 66? (eerste keer USA)
Re: Waar langs rijden bij route 66? (eerste keer USA)
Thanks, zo km je nog eens aan informatie! Waar kun je het beste overnachten? Of beter gezegd, waar zijn de meeste overnachtingsmogelijkheden? Kingman of Needles? Wij gaan vanuit de Grand Canyon rijden, is het dan verstandig om in Kingman te overnachten, of Needles (dus aan het "eind" van de dag nog door Oatman, of liever 's ochtends)?
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
ik denk wel dat Grand Canyon - Needles makkelijk te doen is op één dag, tenzij je nog vanalles wil doen aan de GC.
Wij deden Needles - Sedona op één dag en hebben het echt rustig aan gedaan.
In Needles zijn wel wat hotels. Wij sliepen in de Best Western colorado inn. Er lag trouwens nog een tweede BW. Days Inn, Motel 6 ed zie ik ook op google maps. Ook nog enkele plaatselijke motels.
Bart
Wij deden Needles - Sedona op één dag en hebben het echt rustig aan gedaan.
In Needles zijn wel wat hotels. Wij sliepen in de Best Western colorado inn. Er lag trouwens nog een tweede BW. Days Inn, Motel 6 ed zie ik ook op google maps. Ook nog enkele plaatselijke motels.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Denk dat je vanaf Grand Canyon makkelijk tot Needles kan komen. Genoeg motels daar. Ik ben een fan van klassieke motels. Voor 39 dollar geslapen met 2 personen incl. tax bij River Valley Lodge, mooie kamers, zwembad en gratis internet. Ook in Kingman genoeg motels trouwens, dus geen probleem als het wat langer duurt, maar ik denk dat je wel tot Needles gaat komen als je onderweg nergens urenlang stopt.
Naar mijn mening kan je Kingman-Oatman-Topock-Needles beter 's morgens rijden met de zon in de rug. Ik zou dus Kingman kiezen voor een overnachting.
Ok, dankjewel. Zoiets had ik eigenlijk al gedacht. Vandaar de vraag. We zullen zien hoever we komen. Het is opzich ook wel lekker om rustig aan te doen, en niet een bepaald "doel" te halen, we hebben tijd zat, en onze "eindbestemming" zal toch San Bernardino zijn 

All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Overnacht je in het Wigwam Motel?
Daar in de buurt heb je ook de plaats van de eerste McDonalds, dat is nu een museum en er was ook een Route 66 gedeelte, maar toen wij er waren, waren ze aan het verbouwen en het 66 museum ging naar een ander gebouw. Eigenaar is Albert Okura, ook eigenaar van de "Juan Pollo" keten. Hij heeft ook Amboy gekocht en Roy's een nieuw leven ingeblazen.
Musea zijn gratis te bezoeken, maar bedoeling is uiteraard dat je bij Juan Pollo gaat eten
, prijzen vallen erg mee als ik de menukaart zo bekijk.
Info mbt de musea: http://juanpollo.com/route-66-attractions/
Daar in de buurt heb je ook de plaats van de eerste McDonalds, dat is nu een museum en er was ook een Route 66 gedeelte, maar toen wij er waren, waren ze aan het verbouwen en het 66 museum ging naar een ander gebouw. Eigenaar is Albert Okura, ook eigenaar van de "Juan Pollo" keten. Hij heeft ook Amboy gekocht en Roy's een nieuw leven ingeblazen.
Musea zijn gratis te bezoeken, maar bedoeling is uiteraard dat je bij Juan Pollo gaat eten

Info mbt de musea: http://juanpollo.com/route-66-attractions/
Ja, waarschijnlijk wel. Het lijkt ons gewoon een bijzondere overnachting, en goedkoper dan meteen in een duurder hotel in LA zelf.
Ik heb de site van Juan Pollo eens bekeken en zag dat er in San Bernardino een Route 66 museum zit. Is dit aan te raden? Zo niet, welk museum wel?
Ik heb de site van Juan Pollo eens bekeken en zag dat er in San Bernardino een Route 66 museum zit. Is dit aan te raden? Zo niet, welk museum wel?
Slapen in een Wigwam is echt een leuke ervaring, de slogan van het motel is "Do it in a teepee"
. Kumar is echt een geweldige beheerder en maakt graag een praatje.
In California zijn 3 Route 66 musea, deze, een in Victorville en een in Barstow. Ik heb ze geen van allen bezocht (alleen de items die er nog over waren bij het McDonalds museum heb ik gezien, maar niet in zijn huidige vorm), dus ik kan er geen oordeel over geven. Misschien zijn er op tripadvisor wel reviews te vinden.

In California zijn 3 Route 66 musea, deze, een in Victorville en een in Barstow. Ik heb ze geen van allen bezocht (alleen de items die er nog over waren bij het McDonalds museum heb ik gezien, maar niet in zijn huidige vorm), dus ik kan er geen oordeel over geven. Misschien zijn er op tripadvisor wel reviews te vinden.
Net toevallig even contact gehad met de beheerder van het Wigwam motel. Reserveren in augustus is wel verstandig, kan ook een week van tevoren, maar augustus is de drukste maand voor hen.
Oké! Wij zijn er rond 20 september. Zou het dan ook nog moeten?
Denk t niet, maar soms zijn er evenementen in de buurt, toen wij er waren was een eminem concert en was blij dat we 2 dagen van tevoren gereserveerd hadden, we waren ook op een zaterdag, dus dan is er ook meer kans dat er iets te doen is. Als je weet wanneer je aankomt gewoon reserveren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 2567 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 7 Reacties