Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
SemJes, open gerust een nieuw topic met de vraag wat de niet winnaars nu van plan zijn om te doen! Dit is zeker de moeite waarom om af te splitsen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Na een teleurstelling peppen Simon & Garfunkel mij altijd op:
Weer niets.
Nog een jaartje extra België aanschouwen dan maar
Nog een jaartje extra België aanschouwen dan maar

Helaas is er niet zoveel te ondernemen.SemJes schreef:Bedankt voor je eerlijke woorden Jay, je klinkt als een heel aardig persoonOok bedankt voor alle "steunbetuigingen" van de andere users. Konden we allemaal maar winnen he! Maar inderdaad, nog maar een paar maand te gaan en we kunnen ons voorbereiden op weer een nieuwe kans! Voor de andere niet winnaars: wat zijn jullie van plan om te gaan doen? Is de wens naar Amerika dit jaar groot genoeg om iets te ondernemen? Hebben jullie al concrete plannen? Ik zal binnenkort een nieuw topic openen met de beslissingen die wij de komende tijd moeten gaan nemen.
Het is nu gewoon (met risico) zoeken naar een functie waarbij'k kan netwerken en excelleren in de hoop ooit intern doorgstuurd te worden.
Die kans is voor mij op middellange termijn reëel als dubbel masters met SAS certificaat, maar ik zou het toch liefst voor mijn 30e kunnen om daar een leven op te bouwen, niet het (gezins)leven van thuis mee te nemen naar daar. De droom is ook een beetje nog daar te kunnen als relatieve jongere.
Helaas, ik heb voor de tweede keer 'verloren'. Dan wordt het vermoedelijk binnenkort pogen om een K1 procedure te starten... En zoniet, dan volgend jaar weer een kans.
Aan alle winnaars, gefeliciteerd! Het geluk stond helaas niet aan mijn kant...
nummer ligt hier op 2 meter maar ik wacht tot maandag, doe ik het met zelfde persoon als vorige keer 

Mijn hemel jij hebt een zelfbeheersing!Eagle` schreef:nummer ligt hier op 2 meter maar ik wacht tot maandag, doe ik het met zelfde persoon als vorige keer

Amerikanees heeft trouwens niet gewonnen, ik herken zijn naam op het 20000 tears board
Kun je een link geven voor iedereen?Eagle` schreef:Amerikanees heeft trouwens niet gewonnen, ik herken zijn naam op het 20000 tears board
op de grootste group van 22000 can't be ignored:Sten schreef:Kun je een link geven voor iedereen?Eagle` schreef:Amerikanees heeft trouwens niet gewonnen, ik herken zijn naam op het 20000 tears board
Dappere Dandy Based on the information provided, the Entry ∙HAS NOT BEEN SELECTED∙ for further processing for the 2012 Electronic Diversity Visa program......MOTHERF****RSSSSS!!!!!!
zonde voor hem wel, hij heeft nieuw-zeeland opgegeven voor dit :s
Linkje? Schelden kan hij!Eagle` schreef:
op de grootste group van 22000 can't be ignored:
Dappere Dandy Based on the information provided, the Entry ∙HAS NOT BEEN SELECTED∙ for further processing for the 2012 Electronic Diversity Visa program......MOTHERF****RSSSSS!!!!!!
zonde voor hem wel, hij heeft nieuw-zeeland opgegeven voor dit :s

http://www.facebook.com/dv2012Sten schreef:Linkje? Schelden kan hij!Eagle` schreef:
op de grootste group van 22000 can't be ignored:
zonde voor hem wel, hij heeft nieuw-zeeland opgegeven voor dit :sMaar inderdaad: heel erg jammer, ook voor hem.
2de recentste post, reacties ergens naar het einde toe. nu ik snap zijn frustratie best wel ! :s
Ik kan het zo snel niet terugvinden, wat een warboel daar!Eagle` schreef:
http://www.facebook.com/dv2012
2de recentste post, reacties ergens naar het einde toe. nu ik snap zijn frustratie best wel ! :s

Ik ben sowieso nooit gecharmeerd geweest van Facebook. Doet me teveel aan Hyves denken, ik vind het gewoon niet cool. Grote chaos qua structuur. Bovendien is het een privacy schendend monster. Denk ook niet dat Facebook de toekomst heeft. Leve TWITTER! 

exactlyRiverCola schreef: Ik ben nu ook alweer een poos niet in Amerika geweest. Het gevoel dat ik had de keren dat ik er was, echt een gevoel van thuiskomen en enorme uitdaging ervaren, is nu alweer wat langer geleden. Rationeel is het er nog wel, ik weet/herinner me dat gevoel, maar ik voel het niet meer. Dat zal ook wel spelen. Misschien laait het wel weer op als ik er kom. Overigens wil ik ook graag eens wat andere steden zien om te kijken of ik daar zou willen wonen, zodat LA niet meer de enige optie is. Ik zou Seattle graag eens 'bekijken'.

Maar je hebt nog steeds je DV2012 nummer niet gecheckt?Eagle` schreef:
exactlykan niet meer wachten tot dit najaar

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Nog een no-go hier
Jammer maar gewoon weer in de herkansing voor 2013
Wel even fijn die duidelijkheid!

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sten schreef:Maar je hebt nog steeds je DV2012 nummer niet gecheckt?Eagle` schreef:
exactlykan niet meer wachten tot dit najaar
Nee nog steeds niet

probeer jullie blog regelmatig te volgen in de toekomst, echt leuk om te lezen dat ganse proces

Hoi Eagle,Eagle` schreef: Nee nog steeds niet, staat jullie aim nog steeds op Thousand oaks, mooie uitvalsbasis, je moet ook eens the valley proberen. Sherman oaks, encino, reseda, van nuys, northridge, chatworth, ook best mooie buurten die beetje in dezelfde klasse liggen.
wat een discipline, het is als de chocoladereep van Willy Wonka, zit er die gouden wikkel in?
Maar jij gaat dus al met regelmaat naar de USA.
We vliegen naar L.A., gaan daar een paar dagen tot een week bij onze contactpersoon logeren en gaan dan S.M. maar ook Sacramento (daar waren we al een keer, heel leuk!) en Davis verkennen. Als het zo lukt, proberen we eerst ons rijbewijs in T.O. te halen...
De plaatsen die je noemt, zeggen mij nog niet veel, misschien moet ik eens een lijstje gaan maken met de plaatsen die ons in dit topic worden aangeraden... Thanks!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10407 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 35 Reacties