Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat neem jij mee vanuit Amerika?
Ik vond Oreo's erg overrated... Op zich wel lekker maar erg speciaal? Nou nee...
De volgende keer dat ik in Amerika ben, ga ik op zoek naar Mustangspulletjes en vrachtwagenspulletjes... Voor mijzelf en om te verkopen... Als je het hier wilt kopen, betaal je de hoofdprijs (Mustang sleutelhanger = EUR 12,95). Laat mij er dan lekker zelf maar geld aan verdienen!
De volgende keer dat ik in Amerika ben, ga ik op zoek naar Mustangspulletjes en vrachtwagenspulletjes... Voor mijzelf en om te verkopen... Als je het hier wilt kopen, betaal je de hoofdprijs (Mustang sleutelhanger = EUR 12,95). Laat mij er dan lekker zelf maar geld aan verdienen!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wat ik zo snel kan zien komt eigenlijk iedereen wel met hetzelfde 
Dit neem ik altijd mee terug vanuit de VS:
*Aunt Jemimas pancake mix and syrup
*Reeses pieces
*Twizzlers licorice
*Oreos
*FruitLoops cereal of Lucky Charms (al worden die ook vaak opgestuurd)
*Lance Peanutbutter en Cheese crackers
*Kleding
En als ik in de VS ben is mijn standaard drankje Mountain Dew. Is gelukkig ook in de Foodstore op Schiphol te krijgen dus daar trakteer ik mezelf nog wel eens op.
Best standaard dus.

Dit neem ik altijd mee terug vanuit de VS:
*Aunt Jemimas pancake mix and syrup
*Reeses pieces
*Twizzlers licorice
*Oreos
*FruitLoops cereal of Lucky Charms (al worden die ook vaak opgestuurd)
*Lance Peanutbutter en Cheese crackers
*Kleding
En als ik in de VS ben is mijn standaard drankje Mountain Dew. Is gelukkig ook in de Foodstore op Schiphol te krijgen dus daar trakteer ik mezelf nog wel eens op.
Best standaard dus.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mountain Dew is een frisdrank van Pepsi. Zit veel caffeine in en smaakt naar lemon, orange en wat zoetig en ziet er wat geel groenig uit. Beetje moeilijk uitleggen. Maar erg lekker.
Zie ook http://www.mountaindew.com
Zie ook http://www.mountaindew.com
-
- Amerika-newbie
hoezo off topic? dat is wat ik uit amerika zou meenemen want hij is hier nog niet uit op dvd (alleen illegaal misschien) Daar wel!doreennicole schreef:beetje off topic, maar de finale is tergend. 4 maanden wachten op het vervolg is vreselijk.sportsfan14 schreef:Het nieuwe seizoen van Prison Break op dvd
Ze bedoelt dat de reactie die zij op jouw berichtje postte of topic was, niet jouw postsportsfan14 schreef:hoezo off topic? dat is wat ik uit amerika zou meenemen want hij is hier nog niet uit op dvd (alleen illegaal misschien) Daar wel!doreennicole schreef: beetje off topic, maar de finale is tergend. 4 maanden wachten op het vervolg is vreselijk.

-
- Amerika-newbie
ohjee, ik kom ongeveer 6 á 7 keer per week met de trein op schiphol, dus dat wordt voortaan zo nu en dan uitstappen, haha! Weet je misschien ook of ze ook Mountain Dew Code Red hebben?suebrons schreef: En als ik in de VS ben is mijn standaard drankje Mountain Dew. Is gelukkig ook in de Foodstore op Schiphol te krijgen dus daar trakteer ik mezelf nog wel eens op.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-ontdekker
Er is teveel om op te noemen wat ik daar allemaal mee zou nemen, maar een goede tip (voor de vrouwen dan): Clinique. Alles van Clinique kost dan de helft dan wat je in NL betaald!
Verder Electronica als Camera's, memory sticks, en de bijbehorende batterijen. (wel even opletten op dat ding ook op 220 volt kan).
Verder kleding van Abercrombie en Fitch, in NL niet te krijgen.
Merkkleding van o.a. Ralph Lauren is veel goedkoper.
Wel even opletten, de douane is streng. Je kan spullen invoeren zonder daarvoor invoerrechten te hoeven betalen tot een maximum van 175 euro, daarna moet je betalen, en de tarieven verschillen per categorie. Verder zijn op deze regel natuurlijk uitzondering voor o.a. sigaretten en drank.
Pas op met nepspullen kopen, die je in de VS volop kan krijgen, ik geloof dat je tegenwoordig 3 stuks mee mag nemen, dit is gedoogbeleid. Neem je meer dan drie neptassen of horloges mee krijg je een hele nare boete... zie http://www.douane.nl
Verder Electronica als Camera's, memory sticks, en de bijbehorende batterijen. (wel even opletten op dat ding ook op 220 volt kan).
Verder kleding van Abercrombie en Fitch, in NL niet te krijgen.
Merkkleding van o.a. Ralph Lauren is veel goedkoper.
Wel even opletten, de douane is streng. Je kan spullen invoeren zonder daarvoor invoerrechten te hoeven betalen tot een maximum van 175 euro, daarna moet je betalen, en de tarieven verschillen per categorie. Verder zijn op deze regel natuurlijk uitzondering voor o.a. sigaretten en drank.
Pas op met nepspullen kopen, die je in de VS volop kan krijgen, ik geloof dat je tegenwoordig 3 stuks mee mag nemen, dit is gedoogbeleid. Neem je meer dan drie neptassen of horloges mee krijg je een hele nare boete... zie http://www.douane.nl
WrongNewyorkfan schreef:Verder kleding van Abercrombie en Fitch, in NL niet te krijgen.

@ Sue: thanks

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb het bij Pepsi ook al een geprobeerd. Maar inderdaad helaas. Vrienden van mij hebben ze zelf plat gemaild. Ook geen succes. Je zou toch denken dat er markt voor is......
Ach net als met Starbucks. Die hebben ook jarenlang volgehouden dat er geen winkels in Nederland zouden komen want er is geen markt voor Volgens mij drinken er zat mensen koffie in enderland maar ok. Ik heb echter geruchten gehoord dat ze nu toch ook winkels hier gaan openen. The sooner the better
Ach net als met Starbucks. Die hebben ook jarenlang volgehouden dat er geen winkels in Nederland zouden komen want er is geen markt voor Volgens mij drinken er zat mensen koffie in enderland maar ok. Ik heb echter geruchten gehoord dat ze nu toch ook winkels hier gaan openen. The sooner the better

-
- Amerika-ontdekker
Hoi Clint,Clint schreef:WrongNewyorkfan schreef:Verder kleding van Abercrombie en Fitch, in NL niet te krijgen.America Today verkoopt A&F (al staat het niet bij de collecties op de site). toevallig laatst nog een shirt van gekocht. Ze zitten in best wel wat steden in NL http://www.america-today.com/
@ Sue: thanksJammer dat ze geen Code Red hebben, maar de gewone MD is ook al heerlijk. Had toevallig Pepsi nog gemaild of ze het in NL zouden gaan introduceren, maar helaas niet
Bedankt voor de reactie. Ik weet wat je bedoelt, ik ken America Today ook. Weet je wat het is, ben je wel een bij een Abercrombie geweest, daar hebben ze veel meer dan dat ene t-shirtje van de America Today. Deze laatste winkel heeft er af en toe wat dingen van liggen, maar is niet te vergelijken met de winkel in de VS. Daar hebben ze veel mooiere spullen liggen!
Ik ben (nog) niet in een Abercrombie geweest, deze zomer toch eens een kijkje nemen
[/list]

Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mijn favoriete Poptarts (die ik vrijwel nooit eet, dus echt een tractatie) zijn frosted brown sugar. Jammie!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
O ja Poptarts. Hoe kon ik die nou vergeten. Ik vind ze in alle smaken wel lekker maar frosted brown sugar is ook mijn favoriet. Ook die (poptarts) hebben ze op Schiphol en in de winkel in de Leidse straat. Wel erg duur.
En Skippy peanut butter zou ik ook meenemen hoewel dat ook wel verkocht wordt in supermarkten hier in Nederland.
En Skippy peanut butter zou ik ook meenemen hoewel dat ook wel verkocht wordt in supermarkten hier in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 3474 Weergaves
-
Laatste bericht door TheWoodies
-
- 1 Reacties