Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoeveelheid foto's maken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hoeveelheid foto's maken

Bericht door elninjoo »

Toen ik mijn eerste digitale DSLR had maakte ik zo 5000 foto's tijdens 'n 4-weekse reis, nu zit ik rond de 3000. Ik fotografeer selectiever en wis de missers en ook de net iets mindere gelijk nadat ik ze heb gemaakt. Verkoop mijn foto's en als je 5000 foto's uit te zoeken hebt thuis dan is dat toch 'n flinke klus als je dan nog zoveel moet uitzoeken.
ArMau
Amerika-ontdekker

Bericht door ArMau »

Sowieso een mini laptopje mee , externe harde schijf en de belangrijkste foto's loaden we standaard op via wifi in het hotel.
ArMau
Amerika-ontdekker

Bericht door ArMau »

Trouwens in 2008 tijdens mijn trip van 3 maanden, 12,500 foto's gemaakt en 9,5 uur film.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Laatste vakantie in de USA 5.000 foto's gemaakt in de hoogste resolutie; kostte een aantal SD-kaartjes, maar dan heb je ook wat :wink:
Laatst gewijzigd door DVDGuy op 16 jul 2011, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

Iris_1982 schreef:Zo rond de 800 a 1000 meestal, soms iets meer maar meestal minder

Ik neem nooit een laptop mee (behalve de laatste keer maar toen zat ik een maand in San Francisco en dat was toch anders dan 3 weken op rondreis)
Heb 2 kaartjes van 8 GB en 2 kaartjes van 4 GB bij me en daar red ik het altijd mee...en zo niet: dan vind ik dat ik het daarmee moet redden want anders wordt het gewoon foto-diarree :mrgreen:
Gewoon wat selectiever fotograferen als je geen laptop mee wilt nemen of bang bent dat je te kort komt. Mensen maken tegenwoordig lukraak van 1 onderwerp zomaar 20 foto's terwijl als je gewoon even rustig ervoor gaat staan, goed kijkt..je het er met 2 of 3 vaak ook op hebt staan....en meestal nog beter ook :wink:
helemaal mee eens! Op onze reis in 2009 heb ik zo'n 800 foto's gemaakt op 30 dagen en ik vond dat al veel :lol: Gewoon alles op 1 geheugenkaartje, we hadden toen geen laptop mee. Thuis een fotoboek gemaakt met zo'n 200-250 foto's en die vatten de reis goed samen vind ik.
Als het aan mijn vriend lag, hadden we misschien 50 foto's gemaakt op de hele reis :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer