Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2e deel Tennessee
2e deel Tennessee
Hallo
In mn 2e deel van mijn reis vlieg ik van Las Vegas naar Memphis Tennessee!
Wil daar ook een auto huren en daar rondrijden. Ik wil in Memphis beginnen ..Nashville ik ook zien.
Wil graag een baseball game zien ( had gelezen dat het in September eindigd ) Plantages..en de Tennesse state fair.. vooral dat!
zijn er mensen die daar ook zijn geweest? of bij een baseball game zijn geweest? zijn er nog meer dingen die ik moet zien?
Ik wil daar het echte amerikaanse leven zien..hoop dat er iemand wat tips heeft!
Alvast bedankt!
kim
In mn 2e deel van mijn reis vlieg ik van Las Vegas naar Memphis Tennessee!
Wil daar ook een auto huren en daar rondrijden. Ik wil in Memphis beginnen ..Nashville ik ook zien.
Wil graag een baseball game zien ( had gelezen dat het in September eindigd ) Plantages..en de Tennesse state fair.. vooral dat!
zijn er mensen die daar ook zijn geweest? of bij een baseball game zijn geweest? zijn er nog meer dingen die ik moet zien?
Ik wil daar het echte amerikaanse leven zien..hoop dat er iemand wat tips heeft!
Alvast bedankt!
kim
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: 2e deel Tennessee
Baseball - Honkbal
Memphis speelt niet in de hoogste klasse. Onderstaand het speelrooster, als ik het goed heb is 05 september hun laatste thuiswedstrijd. Maar ook zij spelen vast een leuke pot. Voor de hoogste klasse Major League moet je in St. Louis of Atalanta zijn.
http://web.minorleaguebaseball.com/sche ... p&sid=t235
Hoeveel tijd heb je voor dit bezoek.
Memphis speelt niet in de hoogste klasse. Onderstaand het speelrooster, als ik het goed heb is 05 september hun laatste thuiswedstrijd. Maar ook zij spelen vast een leuke pot. Voor de hoogste klasse Major League moet je in St. Louis of Atalanta zijn.
http://web.minorleaguebaseball.com/sche ... p&sid=t235
Hoeveel tijd heb je voor dit bezoek.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Even zien, ik woon tussen Nashville en Memphis dus ben ik wel al een paar keer geweest in beide steden. Ik heb alleen niets met sport dus daar kan ik je niet mee helpen helaas. Verder dan een concert in het FedEx Forum ben ik qua "sport niet gekomen 
Nashville vind ik persoonlijk mooier qua stad (schoner en mooier qua opzet) dan Memphis maar Memphis vind ik gezelliger omdat het meer een soort "hart" heeft waar je kunt wandelen, het is wat compacter.
Beale Street in Memphis is echt supergezellig om uit te gaan (ik ben opgegroeid in Amsterdam dus daar ging ik ook altijd uit maar Beale Street bevalt ook prima!). Dus mocht je daarheen kunnen zeker doen! Vooral BB Kings bar is leuk maar een andere aanrader is de Rum Boogie Club omdat je daar echt van die echte oudere soul en blues muzikanten vindt (moet je wel van houden natuurlijk). Verder zou ik zeker binnenstappen bij het Peabody hotel en (als je het red) het dagelijkse eendenritueel bekijken omdat dat wel grappig is om te zien. Qua restaurant zou ik je aanraden om bij het Rendezvous te gaan eten als je tenminste van Spare Robs houdt dan. Ik hou er niet eens zo van maar die Spare Ribs zijn niet te versmaden zo lekker!
Ik heb net aan mijn lief gevraagd en hij zegt dat de Tennessee State Fair heel erg gezellig is. Het is een soort megakermis als ik hem begrijp waar ook veel shows zijn. Mijn eerste ervaring met een Amerikaanse kermis was dat het voornamelijk erg veel geld kostte en nogal eentonig was maar hij zegt dat er veel variatie is op de fair dus ik zou er zeker heengaan. Misschien gaan wij ook wel haha.
Ik ben in Nashville bij de "Belle Meade" geweest en dat is een mooi en groot plantagehuis. Ik vond het erg gaaf om te zien vooral omdat ik vroeger vaak keek naar die serie "North and South" en toen die huizen ook al zo mooi vond. Ik heb zelf geen rondleiding gedaan omdat ik er pas laat was maar ze hadden het hek opengelaten en we zijn stiekem naar binnen geglipt op het terrein haha. Ik heb dus niet zelf in het huis kunnen kijken maar ik wil dat zeker nogeens doen. Wat me opviel was de serene rust die er hing, erg indrukwekkend!
In Nashville ben ik in de State Capitol geweest (stadhuis) en dat vond ik erg mooi om te zien. We kregen gratis een rondleiding en vanaf die plek heb je een mooi uitzicht over de stad.
Ja verder vind ik het lastig. Waar hou je van, wat wil je precies zien?
Nou ja, hopelijk heb je iets aan deze tips en als je nog iets wilt weten hoor ik het wel

Nashville vind ik persoonlijk mooier qua stad (schoner en mooier qua opzet) dan Memphis maar Memphis vind ik gezelliger omdat het meer een soort "hart" heeft waar je kunt wandelen, het is wat compacter.
Beale Street in Memphis is echt supergezellig om uit te gaan (ik ben opgegroeid in Amsterdam dus daar ging ik ook altijd uit maar Beale Street bevalt ook prima!). Dus mocht je daarheen kunnen zeker doen! Vooral BB Kings bar is leuk maar een andere aanrader is de Rum Boogie Club omdat je daar echt van die echte oudere soul en blues muzikanten vindt (moet je wel van houden natuurlijk). Verder zou ik zeker binnenstappen bij het Peabody hotel en (als je het red) het dagelijkse eendenritueel bekijken omdat dat wel grappig is om te zien. Qua restaurant zou ik je aanraden om bij het Rendezvous te gaan eten als je tenminste van Spare Robs houdt dan. Ik hou er niet eens zo van maar die Spare Ribs zijn niet te versmaden zo lekker!
Ik heb net aan mijn lief gevraagd en hij zegt dat de Tennessee State Fair heel erg gezellig is. Het is een soort megakermis als ik hem begrijp waar ook veel shows zijn. Mijn eerste ervaring met een Amerikaanse kermis was dat het voornamelijk erg veel geld kostte en nogal eentonig was maar hij zegt dat er veel variatie is op de fair dus ik zou er zeker heengaan. Misschien gaan wij ook wel haha.
Ik ben in Nashville bij de "Belle Meade" geweest en dat is een mooi en groot plantagehuis. Ik vond het erg gaaf om te zien vooral omdat ik vroeger vaak keek naar die serie "North and South" en toen die huizen ook al zo mooi vond. Ik heb zelf geen rondleiding gedaan omdat ik er pas laat was maar ze hadden het hek opengelaten en we zijn stiekem naar binnen geglipt op het terrein haha. Ik heb dus niet zelf in het huis kunnen kijken maar ik wil dat zeker nogeens doen. Wat me opviel was de serene rust die er hing, erg indrukwekkend!
In Nashville ben ik in de State Capitol geweest (stadhuis) en dat vond ik erg mooi om te zien. We kregen gratis een rondleiding en vanaf die plek heb je een mooi uitzicht over de stad.
Ja verder vind ik het lastig. Waar hou je van, wat wil je precies zien?
Nou ja, hopelijk heb je iets aan deze tips en als je nog iets wilt weten hoor ik het wel

Wij zijn begin oktober in Nashville en Memphis.
Wegens onze interesse in countrymuziek (ikzelf heb 25 jaar lang een radioprogramma gehad en een van mijn reisgenoten is 30 jaar actief als countryzangeres) staat o.a. het volgende op het programma:
Nashville:
- concert Grand Ole Opry, inclusief rondleidingen Opry House en The Ryman
- Country Music Hall Of Fame & Museum
- RCA Studio B
- Hendersonville (Johnny Cash gravesite)
- enkele clubs, waaronder The Station Inn
verder:
Belle Meade Plantation
Opryland Gardens (overdekte tuinen in het Opryland Hotel)
Onderweg naar Memphis: Loretta Lynn's Ranch in Hurricane Mills (enkele mijlen vanaf de I-40)
Memphis:
- Graceland
- Sun Studio
- Beale Street
verder:
Peabody Hotel
Voor de meeste van deze zaken moet de muziek je natuurlijk wel aanspreken.
Groet,
AWFA
Wegens onze interesse in countrymuziek (ikzelf heb 25 jaar lang een radioprogramma gehad en een van mijn reisgenoten is 30 jaar actief als countryzangeres) staat o.a. het volgende op het programma:
Nashville:
- concert Grand Ole Opry, inclusief rondleidingen Opry House en The Ryman
- Country Music Hall Of Fame & Museum
- RCA Studio B
- Hendersonville (Johnny Cash gravesite)
- enkele clubs, waaronder The Station Inn
verder:
Belle Meade Plantation
Opryland Gardens (overdekte tuinen in het Opryland Hotel)
Onderweg naar Memphis: Loretta Lynn's Ranch in Hurricane Mills (enkele mijlen vanaf de I-40)
Memphis:
- Graceland
- Sun Studio
- Beale Street
verder:
Peabody Hotel
Voor de meeste van deze zaken moet de muziek je natuurlijk wel aanspreken.
Groet,
AWFA
@ Hansb dus elke seizoen duurt tot 5 September? Ik ga volgend jaar pas namelijk. Ik ben van plan om 2 weken in Tennessee te blijven.
@ Ziva Super gaaf dat je daar woont! Hoe ben je daar terechtgekomen? Zijn er nog dingen die ik moet weten die niet in een boekje te vinden zijn?
zal iig al die dingen opschrijven om te doen! Nou vraag ik me af of Tennesse state fair elk jaar op dezelfde datum word gehouden...ivm mijn planning.
Ja ik wil gewoon het echte leven zien..ik vind huizen met veranda mooi...gewoon wat daar typisch is..
Thanks voor de tips!!
@ AWFA thanks voor de tips! Wil graceland zeker wel zien! zal even kijken voor Loretta Lynn's Ranch . Ja muziek bands van tegenwoordig trekt me wel aan..Sheryl Crow en Kings of leon vind ik mooi...dus dat komt wel goed..lijkt me altijd leuk om artiesten te zien in een bar ofzo...
Gr Kim
@ Ziva Super gaaf dat je daar woont! Hoe ben je daar terechtgekomen? Zijn er nog dingen die ik moet weten die niet in een boekje te vinden zijn?

Ja ik wil gewoon het echte leven zien..ik vind huizen met veranda mooi...gewoon wat daar typisch is..
Thanks voor de tips!!
@ AWFA thanks voor de tips! Wil graceland zeker wel zien! zal even kijken voor Loretta Lynn's Ranch . Ja muziek bands van tegenwoordig trekt me wel aan..Sheryl Crow en Kings of leon vind ik mooi...dus dat komt wel goed..lijkt me altijd leuk om artiesten te zien in een bar ofzo...
Gr Kim
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Ik had niet in de gaten dat het pas voor 2012 was.
Het ligt natuurlijk helemaal aan het speelschema hoe lang het seizoen duurt. Indien je met de jaarwisseling de link nog eens aanklikt staat het seizoen 2012 van memphis er wellicht op.
Als je in het westen bent zijn er ook diverse steden met major league teams kijk daarvoor op http://mlb.mlb.com/mlb/standings/index.jsp als je dan op het teamlogo, schedule, regular season scedule en de maand invoeren, dan zie je precies op welke dag en tijd er een thuiswedstrijd is. Het MLB seizoen loopt tot eind september, daarna zijn nog de playoffs.
Succes, Hans
Het ligt natuurlijk helemaal aan het speelschema hoe lang het seizoen duurt. Indien je met de jaarwisseling de link nog eens aanklikt staat het seizoen 2012 van memphis er wellicht op.
Als je in het westen bent zijn er ook diverse steden met major league teams kijk daarvoor op http://mlb.mlb.com/mlb/standings/index.jsp als je dan op het teamlogo, schedule, regular season scedule en de maand invoeren, dan zie je precies op welke dag en tijd er een thuiswedstrijd is. Het MLB seizoen loopt tot eind september, daarna zijn nog de playoffs.
Succes, Hans
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Google is your friendKim1046 schreef:Nou vraag ik me af of Tennesse state fair elk jaar op dezelfde datum word gehouden...ivm mijn planning.

In 2009 werd de state fair gehouden van 11 t/m 20 september; in 2010 werd de state fair gehouden van 10 september t/m 19 september; in 2011 wordt deze gehouden van 9 september t/m 18 september. Hoewel je het nooit 100% zeker kunt voorspellen lijkt het erop dat de Tennessee State Fair begint in het tweede weekend van september (op vrijdag) en dan twee weken duurt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
ja ik had al gekeken op de site zelf...google..en ik heb de organisator gemaildDento schreef:Google is your friendKim1046 schreef:Nou vraag ik me af of Tennesse state fair elk jaar op dezelfde datum word gehouden...ivm mijn planning.![]()
In 2009 werd de state fair gehouden van 11 t/m 20 september; in 2010 werd de state fair gehouden van 10 september t/m 19 september; in 2011 wordt deze gehouden van 9 september t/m 18 september. Hoewel je het nooit 100% zeker kunt voorspellen lijkt het erop dat de Tennessee State Fair begint in het tweede weekend van september (op vrijdag) en dan twee weken duurt.

maar thanks!

Weet iemand ook of er goedkope goeie accommodatie is in memphis en nashville. heb wel gekeken naar hostels maar ik zag er maar 2!
iemand tips?
iemand tips?
Ik zou even op Tripadvisor kijken naar reviews van hostels. Ik weet niet precies wat je verstaat onder "goedkoop" haha. Mijn ervaring is dat je voor een beetje redelijk hotel toch wel tussen de 80-100 dollar kwijt bent. Ik heb zelf in het Downtown Memphis Double Tree gezeten en dat was echt prima. Lekker centraal, goed ontbijt en goede service, sportstadion tegenover maar ja, niet het goedkoopste natuurlijk 
Ik ben hier gekomen door het winnen van de Greencard loterij vorig jaar en dankzij die loterij woon ik hier nu met mijn lief en zijn kids
Ik vind Tennessee een erg mooie staat qua natuur en de mensen hier zijn echt supervriendelijk (zeker buiten de grote steden) en als ze horen dat je uit Europe komt willen ze echt alles weten! Southern Hospitality bestaat hier zeker weten 

Ik ben hier gekomen door het winnen van de Greencard loterij vorig jaar en dankzij die loterij woon ik hier nu met mijn lief en zijn kids

Ik zou je ook willen aanraden om het Lorraine Motel te bezoeken, waar nu het Civil Rights Museum is. Dit is de plek waar Martin Luther King is neergeschoten. Een erg interessant museum, en iedereen kent natuurlijk de beelden van dat motel.
Graceland & Sun Studio zijn ook erg leuk om te doen. Ook al vond ik Graceland echt een enorme Disney attractie (niet dat je anders had moeten verwachten, maar toch), was het natuurlijk wel apart om te zien.
Verder moet ik wel eerlijk toegeven dat ik Memphis als stad heel erg vond tegenvallen. Misschien had ik er een verkeerd verwachtingspatroon van, en waren we er niet helemaal in de goede tijd van het jaar. Maar de stad was echt uitgestorven, en als je door Main Street liep was zeker meer dan de helft van de winkels en restaurants leegstaand. Niets gezelligs aan om door het "centrum" te lopen (buiten dat je Beale Street hebt).
Uiteraard is dit mijn mening en vond ik dus Graceland, Sun Studio en Lorraine Motel absoluut de moeite waard om de stad te bezoeken, maar ik hoef er niet meer terug naartoe
Graceland & Sun Studio zijn ook erg leuk om te doen. Ook al vond ik Graceland echt een enorme Disney attractie (niet dat je anders had moeten verwachten, maar toch), was het natuurlijk wel apart om te zien.
Verder moet ik wel eerlijk toegeven dat ik Memphis als stad heel erg vond tegenvallen. Misschien had ik er een verkeerd verwachtingspatroon van, en waren we er niet helemaal in de goede tijd van het jaar. Maar de stad was echt uitgestorven, en als je door Main Street liep was zeker meer dan de helft van de winkels en restaurants leegstaand. Niets gezelligs aan om door het "centrum" te lopen (buiten dat je Beale Street hebt).
Uiteraard is dit mijn mening en vond ik dus Graceland, Sun Studio en Lorraine Motel absoluut de moeite waard om de stad te bezoeken, maar ik hoef er niet meer terug naartoe

- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wij zijn onlangs in Nashville geweest.
* Een bezoekje aan het Tennessee State Museum is de moeite waard (entree gratis)
* Probeer een concert in het Ryman mee te maken.
* Ga ontbijten bij The Pancake Pantry voor heerlijke pannenkoeken.
Ten zuiden van Nashville ligt Lynchburg waar je de Jack Daniel's Whiskey stokerij kan bezoeken.
Kijk eens op ons blog voor een impressie http://smaragd55.blogspot.com/
Bert
* Een bezoekje aan het Tennessee State Museum is de moeite waard (entree gratis)
* Probeer een concert in het Ryman mee te maken.
* Ga ontbijten bij The Pancake Pantry voor heerlijke pannenkoeken.
Ten zuiden van Nashville ligt Lynchburg waar je de Jack Daniel's Whiskey stokerij kan bezoeken.
Kijk eens op ons blog voor een impressie http://smaragd55.blogspot.com/
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- Bertorelli
- Amerikakenner
Via Hotwire heb je al hotels in beide plaatsen voor onder de $50 (ex tax)Kim1046 schreef:Weet iemand ook of er goedkope goeie accommodatie is in memphis en nashville. heb wel gekeken naar hostels maar ik zag er maar 2!
iemand tips?
Weet niet hoeveel luxe je wilt, maar uitzonderingen daargelaten vallen dit soort motels best mee.
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
ok thanks bertorelli! Ik had nog een vraag..ligt het allemaal ver uit elkaar memphis...nashville enz...of is dat wel met auto te doen?
ik denk dat ik er 2 weken zit...is dat genoeg?
- Bertorelli
- Amerikakenner
Van Memphis naar Nashville is via de Interstate nog geen 350km dus dat is prima in één dag te doen.Kim1046 schreef:ok thanks bertorelli! Ik had nog een vraag..ligt het allemaal ver uit elkaar memphis...nashville enz...of is dat wel met auto te doen?
Wil je in die twee weken ook weer terug komen in Memphis of ergens anders eindigen?
Er is een prima route te verzinnen in die omgeving.
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
tja ik wil daar gewoon rondkijken...want ik dacht zo dat ik dan in Memphis blijf en dan naar Nashville ga..en dan rondrij en dingen ga zien...Bertorelli schreef:Van Memphis naar Nashville is via de Interstate nog geen 350km dus dat is prima in één dag te doen.Kim1046 schreef:ok thanks bertorelli! Ik had nog een vraag..ligt het allemaal ver uit elkaar memphis...nashville enz...of is dat wel met auto te doen?
Wil je in die twee weken ook weer terug komen in Memphis of ergens anders eindigen?
Er is een prima route te verzinnen in die omgeving.
Bert
- Bertorelli
- Amerikakenner
Twee weken in Memphis is wat veel.
Ik zou een rondritje voorstellen en dan af en toe van plaats wisselen.
Dag 1: Aankomst Memphis
Dag 2: Memphis
Dag 3: Memphis en omgeving
Dag 4: Van Memphis naar Nashville (345km)
Dag 5: Nashville
Dag 6: Nashville
Dag 7: Van Nashville naar Chattanoogaa (220km) (met bezoek aan Jack Daniels Stokerij + 30km)
Dag 8: Chattanoogaa
Dag 9: Van Chattanooga naar Atlanta (200km) (eventueel via Smokey Mountains)
Dag 10: Atlanta
Dag 11: Atlanta
Dag 12: Van Atlanta naar Birmingham (250km)
Dag 13: Birmingham
Dag 14: Van Birmingham naar Memphis (380km)
Zo heb je 2 volle dagen voor Memphis, Nahville en Atlanta en nog wat dagen voor de andere plaatsen.
http://maps.google.com/maps?saddr=I-40+ ... lg=ptk&z=8
Groetjes
Bert
Dag 7: Van Nashville naar Chattanoogaa (220km) (met bezoek aan Jack Daniels Stokerij + 30km)
Zo heb je 2 volle dagen voor Memphis, Nahville en Atlanta en nog wat dagen voor de andere plaatsen.
Groetjes
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Foothills fall Festival (Maryville TN)is dit jaar oktober 6, 7, 8 en 9. Dit jaar komt Chicago, Reba McIntire, Charlie Daniels en nog een paar andere artiesten. Alle te zien voor $50. Niet slecht als je van die muziek houdt.
rijocaer
hallo
thanks allemaal! ik neem de tips allemaal mee!
heb een kaart gekocht...dus even kijken waar ik heen kan gaan en wat waar te zien is! word nog een hele puzzel
gr Kim
thanks allemaal! ik neem de tips allemaal mee!
heb een kaart gekocht...dus even kijken waar ik heen kan gaan en wat waar te zien is! word nog een hele puzzel

gr Kim
Heb bijna volledig dezelfde trip gedaan , toen ik daar in de buurt was , en op die tijd kan je inderdaad de belangrijkste zaken zien , en het is werkelijk prachtig !Bertorelli schreef:Twee weken in Memphis is wat veel.
Groetjes
Bert
Je gaat een leuke trip tegemoet

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19924 Weergaves