Ben gewoon ontzettend blij dat dat hele litigation ding afgelopen is, echt irritant om je weken lang aan een strohalm te moeten hebben vastklampen. We zien wel wat het wordt als ik het uiteindelijk check volgende week. Pull ik een "centrino"Sten schreef:Hoi Eagle,Eagle` schreef: Nee nog steeds niet, staat jullie aim nog steeds op Thousand oaks, mooie uitvalsbasis, je moet ook eens the valley proberen. Sherman oaks, encino, reseda, van nuys, northridge, chatworth, ook best mooie buurten die beetje in dezelfde klasse liggen.
wat een discipline, het is als de chocoladereep van Willy Wonka, zit er die gouden wikkel in?
Maar jij gaat dus al met regelmaat naar de USA.
We vliegen naar L.A., gaan daar een paar dagen tot een week bij onze contactpersoon logeren en gaan dan S.M. maar ook Sacramento (daar waren we al een keer, heel leuk!) en Davis verkennen. Als het zo lukt, proberen we eerst ons rijbewijs in T.O. te halen...
De plaatsen die je noemt, zeggen mij nog niet veel, misschien moet ik eens een lijstje gaan maken met de plaatsen die ons in dit topic worden aangeraden... Thanks!

Van harte gefeliciteerd dus voor alle nieuwe winnaars

S.M. als in Santa Monica ? Mijn persoonlijke favoriet is zeer zeker Brentwood, echt ontzettend leuke buurt. Ik zie mezelf zo op zaterdagmiddag op de patio van Wholefoods zitten aan San Vincente met een zelf samengestelde salad en de USA today die ik in kocht van de newspaper stand 5 meter verder

Anyway veel succes er mee en keep us posted, ik vind het gek maar om één of andere reden vind ik zulke immigratieverhalen echt ontzettend leuk om lezen !