Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Luchtbedjes? Is het niet veel romantischer om in het hooi te slapen?

Da's van vroeger! Tegenwoordig hebben we plastic balen kuilgras.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

nieuwenoord schreef:
Luchtbedjes? Is het niet veel romantischer om in het hooi te slapen?

Da's van vroeger! Tegenwoordig hebben we plastic balen kuilgras.
waar is die goeie ouwe tijd dat je nog lekker in het hooi kon rollen met je liefje :whistling:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mmm, we dwalen af .... :offtopic:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

We zijn heel erg blij met al deze positieve reacties. We hadden eigenlijk ook niet anders verwacht na het enorme succes van vorig jaar. :wink: Ook zijn we blij dat er wellicht een aantal nieuwe gezichten bijkomen en dat er spontaan hier en daar hulp wordt aangeboden waar we t.z.t. graag gebruik van maken. :doublethumb:

Aangezien niemand zich gemeld heeft om de organisatie op zich te nemen, zullen wij met jullie goedkeuring wederom de meeting organiseren.

Vóór onze beide vakanties (8 juni) zullen we proberen met een datum te komen waarop de meeting zal plaatsvinden. Ondertussen kunnen jullie gerust doorgaan met reageren zodat wij een beeld krijgen wie er mogelijk allemaal zullen komen. Ook ideeën zijn van harte welkom. Na onze vakanties (8 juli) volgt dan meer gedetailleerde informatie.

Wordt vervolgd... :rockon:

Marjan en Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:En ja, wij komen! Maar mag ik heel lief vragen of het niet op 4 november is?? Vorige keer zaten wij nog na onze Diabetes Informatiemarkt en konden we amper nog uit onze ogen kijken van vermoeidheid. Dit jaar zitten we weer in datzelfde weekend met de markt.
Hoi Monique,

Omdat je het zo lief vraagt, zullen we uiteraard hiermee rekening houden..... :wink:

Maar zonder gekheid, we zouden het heel leuk vinden als jullie fit en wel aanwezig zouden kunnen zijn, maar een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van de beschikbaarheid van de zaal.

We doen ons best!

Groetjes Roland en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Re: AllesAmerika.com meeting 2006

Bericht door hekkie »

JGK schreef:Was toch een denderend succes vorig jaar. Ook de locatie beviel uitstekend en lag lekker centraal. Al hoewel wij dit jaar niet naar Amerika gaan, komen wij in principe (hangt even van de datum af) graag op de meeting.

Wil wel weer voor de badges zorgen, velen vonden het toch wel handig.

....Dat is ook bijna niet meer bij te houden. Het lijkt wel een nieuwe hobby; icoontje verwisselen

Om naar de meeting te gaan, hoef je heus niet eerst naar Amerika toe hoor...... :wink:

Jullie zijn weer van harte welkom en we vinden het erg tof van je dat je weer voor de badges wilt zorgen. Of er allemaal nieuwe badges gemaakt moeten worden of dat we de ouden (indien nog aanwezig) weer gaan gebruiken, hebben we het t.z.t. nog wel over.

Voorlopig eerst bedankt voor het aanbod.

Groetjes van Roland en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Tja, helaas ben ik in juni in Zaltbommel, maar daar blijf ik niet tot het najaar hoop ik. Mijn moeder woont daar en ik kom er vandaan, vandaar. De lokatie zou dus perfect zijn. Helaas moet ik dus afhaken op de datum, omdat ik dan in Houston zal zitten. Misschien volgend jaar?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Tuurlijk kom ik dan ook!!! Ditmaal met een auto in stijl! Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor! :wink:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Als wij volgend jaar weer naar Amerika gaan. Hopelijk de rondreis of weer een week DC, dan lijkt het ons ook heel leuk om naar de meeting te komen : ))

Sandy
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Mack schreef:Tuurlijk kom ik dan ook!!! Ditmaal met een auto in stijl! Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor! :wink:
Als ze maar niet zoals vorig jaar weer auto's onder kladden. Tenminste, meende dat er vorig jaar op een amerikaanse wagen iets geschreven was..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Njit schreef:
Mack schreef:Tuurlijk kom ik dan ook!!! Ditmaal met een auto in stijl! Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor! :wink:
Als ze maar niet zoals vorig jaar weer auto's onder kladden. Tenminste, meende dat er vorig jaar op een amerikaanse wagen iets geschreven was..
Nee, dat was op de achterruit van de Toyota van mijn (toenmalige) vriendin... Ik had een Amerikaanse vlag op de hoedenplank gelegd, en toen we terugkwamen stond er iets van k*t-Amerika op geschreven. Ach ja... Vond het alleen wat vreemd buiten een American Roadhouse...

Viel me heel erg tegen dat er vorig jaar niemand met een Amerikaanse auto kwam... Dat moeten we eens veranderen... :wink:
Mack
MW Drawings

nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Viel me heel erg tegen dat er vorig jaar niemand met een Amerikaanse auto kwam... Dat moeten we eens veranderen...
Wat zegt u?? Ik was daar vorig jaar met mijn heel Amerikaanse Jeep Cherokee en kom dit jaar met een Chrysler 300C. Hoe Amerikaans had u het gehad willen hebben?
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Dat lijkt me ook wel leuk :)

Alleen zal ik dan waarschijnlijk wel zonder vriend komen, want die zit niet op dit forum en houdt bovendien niet zo enorm van meetings :)

Wie weet kan ik wel met Njit en SpaceAce meerijden? ;) En anders kom ik met de trein :)
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

nieuwenoord schreef:
Viel me heel erg tegen dat er vorig jaar niemand met een Amerikaanse auto kwam... Dat moeten we eens veranderen...
Wat zegt u?? Ik was daar vorig jaar met mijn heel Amerikaanse Jeep Cherokee en kom dit jaar met een Chrysler 300C. Hoe Amerikaans had u het gehad willen hebben?
Sorry, dan heb ik je Cherokee niet zien staan vorig jaar... :oops:

Ik vind wel dat ze parkeerplaatsen moeten vrijhouden voor onze Amerikanen, vind je niet? :D
Mack
MW Drawings

nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Klopt hoor Mack, wij waren laat en weer vroeg weg ... Helemaal kapot van die Informatiemarkt. Als 't ff meezit zijn we er deze keer de héle dag bij!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Marjol schreef:Wie weet kan ik wel met Njit en SpaceAce meerijden? ;)

:D Dat moet wel passen hoor ;) :P

Afgesproken dus!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

SpaceAce schreef:
Marjol schreef:Wie weet kan ik wel met Njit en SpaceAce meerijden? ;)

:D Dat moet wel passen hoor ;) :P

Afgesproken dus!
Mooi! Dan is het vervoer vast geregeld, nu de rest nog ;)
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo allemaal,

Een aantal dagen geleden hebben we een prijsopgave aangevraagd bij het American Roadhouse in Zaltbommel in verband met een meeting in november.

Vandaag kregen we per mail het bericht dat de prijzen m.i.v. januari 2006 drastisch waren verhoogd, hetgeen betekent dat ze minimaal EUR 3750,- omzet willen behalen bij het gebruik van de feestzaal in de maanden oktober, november en december.

Het mag duidelijk zijn dat dit in ons geval geen haalbare kaart is. Het is drie keer zoveel als afgelopen jaar en zelfs bij een deelname van honderd personen zouden we nog EUR 37,50 per persoon moeten betalen. Veel te veel dus.

Helaas kan de meeting daarom op deze locatie geen doorgang vinden en zullen we naar iets anders moeten uitkijken. We rekenen hierbij op jullie hulp en hopen dan ook dat jullie met nieuwe ideeën of voorstellen zullen komen.

Wij zijn erg teleurgesteld, maar met z’n allen moet het toch mogelijk zijn om weer een geschikte en betaalbare locatie te vinden voor onze meeting van 2006.

We zien uit naar jullie reacties.

Roland en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

American Buffet Corner in Velp bij Grave misschien? Zie Link ..
Ik vraag me alleen af of je voor een hele dag/avond kan reserveren ..

Het concept is 2 uur gebruik maken van hun buffet .. Zalen zijn er volgens mij ook niet ...

En anders .... misschien heel afgezaagd ... een zaal huren bij een van der Valk Hotel - Het eten is niet verkeerd, Prijzen zijn niet verkeerd, Vergader- of conferentie zalen zijn aanwezig, voldoende locatie mogelijkheden (dus iets wat gunstig en centraal ligt, kun je vast wel vinden)... en vaak kun je gebruik maken van projectie schermen en dergelijke middelen.
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Misschien is de locatie waar wij onze Diabetes Informatiemarkt organiseren ook wel geschikt. Zij bieden geen typisch Amerikaanse omgeving, hoewel de Vijfheerenlandenzaal met zijn Mexicaanse sfeer aardig in de richting komt. Wel hebben ze allerlei mogelijkheden van eenvoudig tot volledige verzorgde en geëntertainde avonden (da's ook buiten het budget hoor).

Maar het is zeer zeker makkelijk te bereiken en vrij centraal. De zaal ligt aan de kruising van de snelwegen A15 en A27 bij Gorinchem, ongeveer een halve kilometer van de snelweg. Er is enorm veel parkeerruimte en ze kunnen veel gezelschappen tegelijk aan.

Site: http://www.remonpartycentrum.nl.

Ik wil eventueel best een keer informeren wat mogelijk is of jullie in contact brengen met de eigenaar. Wij kunnen inmiddels wel een potje breken bij hem :lol: Wij wonen hier natuurlijk heel centraal, dus ik kijk nog even rond in de omgeving.

Ik vind het trouwens gewoonweg schandalig van het American Roadhouse dat ze dit zo flikken :evil:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer