Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Morgen het interview

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Aquell
Amerikakenner

Morgen het interview

Bericht door Aquell »

Bijna is daar de dag. Morgen om half twee heb ik hopelijk mijn final interview voor ik weer terug kan naar "huis".

Net nog even het betalingsbewijs afgedrukt. Hier heb ik maanden na uit gekeken en nu is het bijna zover!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Sten

Re: Morgen het interview

Bericht door Sten »

Good luck! :thumbup:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Succes! Ga er lekker op tijd staan! Ik was de eerste binnen en stond na 45 min weer buiten met een heerlijk gevoel (afgezien van het feit dat ik het erg koud had, omdat het december was en ik voor ik naar binnen mocht 45 minuten in de regen had gestaan zonder paraplu ;) Maar het was het waard!)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Succes :D
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Eagle` »

Succes :thumbup:
NaarNYState
Amerika-ontdekker

Bericht door NaarNYState »

Komt helemaal goed, morgenmiddag na het interview ben je vast in een feeststemming! En kun je je meisje 's ochtends blij maken :clap:
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Heel veel succes Aquell! Gaat zeker lukken en dan kunnen jullie eindelijk samen zijn :)
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Clint schreef:Succes! Ga er lekker op tijd staan! Ik was de eerste binnen en stond na 45 min weer buiten met een heerlijk gevoel (afgezien van het feit dat ik het erg koud had, omdat het december was en ik voor ik naar binnen mocht 45 minuten in de regen had gestaan zonder paraplu ;) Maar het was het waard!)

Hoe laat stond jij voor de deur Clint?

Ik ben van plan om er rond half een te zijn. Beter te vroeg dan te laat...
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Hartelijk bedankt allen voor de succes wensen!

Jullie horen snel over de afloop, die hopelijk positief is.
Lexington, Kentucky
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik was rond 12u bij het museumplein, ben zamen met mijn moeder in een café daar in de buurt gaan zitten. Uiteindelijk om half 1 daar weg gelopen en om 12:40 stond ik voor het hek. Pas rond 13:00 kwam de eerst volgende persoon en die had pas om 14:00 een afspraak. Is ook weer weggelopen omdat het regende.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Nog een tipje: Ik had heel verstandig mijn mobiel thuisgelaten want ja, die mag je niet mee naar binnen nemen nietwaar. Ik dacht "dan gebruik ik wel een ouderwetse telefooncel!" om te bellen wanneer ik klaar was want ik had er toch echt 3 geteld toen ik langs het Museumplein ging.

Nou niet dus, ik ben naar 3 cellen in de omgeving van het Museumplein gewandeld en allemaal waren ze buiten gebruik (kabels doorgesneden etc.) Ik heb uiteindelijk een dame in een cafe gevraagd of ik tegen betaling mocht bellen en dat mocht heel lief en ik hoefde niet te betalen. Echt handig, KPN ;)

Dus hou hier rekening mee Aquell ;)
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Veel succes Aquell!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Komt helemaal goed! :thumbup: Succes!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Eagle` »

en en en ? :)
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Vandaag was het dan zover.

Ik was om half twaalf al bij de ambassade. Toch nog maar even in de auto gezetten zodat ik het nog met het thuisfront kon bellen voor ik mijn telefoon achter moest laten. Ik stond om kwart voor een bij het hek. En gelukkig, ik was de eerste. Iets later kwamen er meerdere mensen. Ik had alleen mijn auto sleutel bij mij. Dit zorgde ervoor dat ik snel door de bewaking kwam. Nadat de eerste man aan loket zes door de bewaking verwijderd was, was het mijn beurt. Na alle papieren afgegeven te hebben moest ik even wachten. Dat even was drie kwartier. Toen werd mijn naam omgeroepen en mocht ik mij aan het loket melden. Ik kreeg een tweetal vragen. Hoe heb je Katie ontmoet en wanneer gaan jullie trouwen. Toen was het moment daar. You are approved and will receive your passport back within a week!!! yeay. Daar was het allemaal om te doen!!!! Maar zoals Clint ook op zijn blog omschrijft, ik ben nu pas om de helft, er is nog een hoop werk aan de winkel. Maar een geluk, deze winkel staat in Amerika. Het wachten samen met Katie zal me een stuk makkelijker vergaan.

Iedereen bedankt voor jullie support welke jullie middels die forum gegeven hebben!
Lexington, Kentucky
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

Gefeliciteerd!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
BibiS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door BibiS »

Wat een fijn gevoel Aquell... Straks "thuis" lekker feesten dat je al op de helft bent :D
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Sten

Bericht door Sten »

☑ Ga zo door!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Mooi! :thumbup: (zeiden we toch! :mrgreen: )

Maarre... ik ben toch wel eens benieuwd naar dit stukje:
Aquell schreef:Nadat de eerste man aan loket zes door de bewaking verwijderd was
Ikke niette snappe...? Was er iets aan de hand?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Yeah! Op naar de volgende stap!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer