Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar een football-wedstrijd?
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Naar een football-wedstrijd?
Ik heb geen verstand van american football of de NFL maar het lijkt me wel erg leuk eens een wedstijd bij te wonen. Nu heb ik al begrepen dat de wedstrijden vaak uitverkocht zijn. Is het echt niet mogelijk een wedstrijd bij te wonen? Hoeft niet per se NFL te zijn.
En ik snap niks van het schema. Weet iemand een goede plek om te kijken voor kaartjes en schema's? We komen tijdens onze reis in/vlakbij: New York, New Orleans, Orlando, Tampa, Miami....
En ik snap niks van het schema. Weet iemand een goede plek om te kijken voor kaartjes en schema's? We komen tijdens onze reis in/vlakbij: New York, New Orleans, Orlando, Tampa, Miami....
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
- Jostravels
- Amerikakenner
Re: Naar een football-wedstrijd?
Meteen nog even een vraag hierover: ik zie met name veel opties om (voor veel geld) kaarten van een seizoenkaarthouder over te nemen. Is dat betrouwbaar? Hoe weet ik dat ik dan echt de kaarten krijg en dat de eigenlijke houder niet al op mijn stoel zit? Op nfl.com worden ook zulke kaarten aangeboden, klinkt goed, maar is het wat?
- Lezolas
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik zal even antwoorden met het antwoord dat ik kreeg vanop het forum van de Arizona Cardinals:Jostravels schreef:Meteen nog even een vraag hierover: ik zie met name veel opties om (voor veel geld) kaarten van een seizoenkaarthouder over te nemen. Is dat betrouwbaar? Hoe weet ik dat ik dan echt de kaarten krijg en dat de eigenlijke houder niet al op mijn stoel zit? Op nfl.com worden ook zulke kaarten aangeboden, klinkt goed, maar is het wat?
(n.b. stubhub is een website waar je tickets kan kopen)
StubHub is Cardinals Season ticket holders re-selling their tickets. When it comes to determining sellouts, the tickets on StubHub are counted as SOLD whether they are sold or not. If you purchase a ticket on stub hub, there is a chance that you will not be admitted into the stadium. Plain and simple. I personally know people who bought their tickets off of stub hub and were denied entry because the scanned tickets had "already" been used. The person who "owned" the seats, sent the people the cardstock tickets, deactivated them and then printed out theirs from the feature that season ticket holders have access to in our account manager. My friends tried to talk to the Cardinals but they were referred to Stub Hub to deal with it. Had they purchased them on ticket masters site, the Cardinals would have been more then willing to let them into the stadium.
The only LEGIT way to get a ticket is through the Cardinals official sale source, ticketmaster. Ticketmaster are the tickets that the team holds back to sell to the general public....typically 10% of the capacity (could be more if the team had a lot of churn from season ticket holders that did not renew). In that list, there are some re-sell tickets from season ticket holders that cannot attend that particular game, but that number is pretty small.
I'd second that although Stubhub will refund the price you paid for the tickets. The problem is if you're a visitor - they don't do anything on your travel expenses. So if you have friends coming in for a game or you're traveling yourself, I'd be very cautious with stub hub. I've had visitors on two separate occasions where they were turned away and that kind of thing ruins the whole day. With computerized tickets and scanning, it's a lot easier to become a fraud victim.
Don't forget the teams ticket exchange which is also through ticketmaster I believe. There you will be buying someone's tickets through there account with the team. They will email you the tickets, and then they no longer have access to the tickets for that game.
Sure, tickets may be a little cheaper on Stubhub, Craigslist, ebay, etc etc but it's definitely a case of "Buyer beware." If the difference is a few bucks, like maybe $10 or so, buy with confidence from the team, or the team run Season Ticket Holder exchange.
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
- Jostravels
- Amerikakenner
Ah, dank voor je antwoord! Stubhub dus maar niet riskeren! Maar als ik op de site van de Jets (is een optie) zelf kaartjes regel, komt het dus wel goed. Goed om te weten!!
Aan je avatar te zien ben je een fan. Heb je al vaker in Amerika een wedstrijd bijgewoond? Hoe was dat? Nog dingen die ik moet weten?
Aan je avatar te zien ben je een fan. Heb je al vaker in Amerika een wedstrijd bijgewoond? Hoe was dat? Nog dingen die ik moet weten?
- Lezolas
- Amerikafan
Ik ben inderdaad een fan, maar zelf heb ik nog geen wedstrijden bijgewoond.
In september ben ik dat wel van plan, dan ga ik 3 wedstrijden kijken.
( Ik had ook al een oproepje gedaan hier: viewtopic.php?f=3&t=35898 )
We zitten nu nog met een lockout, er zijn problemen tussen de spelersvakbonden en de NFL waardoor er op dit moment geen seizoen komt(!!),
vanaf de lockout voorbij is en er dus een CBA is ga ik mezelf tickets bestellen.
Volgens de blogschrijver en webmaster van de Arizona Cardinals zal dat vanaf komende woensdag zo zijn..
Vaststaand is het niet, het is een verwachting van hem.
Ik ga die tickets gewoon via http://www.nfl.com bestellen denk ik, zij werken samen met ticketmasters.
Dus dan heb ik toch alleszins de garantie op een ticket. Je betaalt wel iets meer maar geen risico's dan!
Allez, toch als ik gewone tickets koop en geen resales.
In september ben ik dat wel van plan, dan ga ik 3 wedstrijden kijken.
( Ik had ook al een oproepje gedaan hier: viewtopic.php?f=3&t=35898 )
We zitten nu nog met een lockout, er zijn problemen tussen de spelersvakbonden en de NFL waardoor er op dit moment geen seizoen komt(!!),
vanaf de lockout voorbij is en er dus een CBA is ga ik mezelf tickets bestellen.
Volgens de blogschrijver en webmaster van de Arizona Cardinals zal dat vanaf komende woensdag zo zijn..
Vaststaand is het niet, het is een verwachting van hem.
Ik ga die tickets gewoon via http://www.nfl.com bestellen denk ik, zij werken samen met ticketmasters.
Dus dan heb ik toch alleszins de garantie op een ticket. Je betaalt wel iets meer maar geen risico's dan!
Allez, toch als ik gewone tickets koop en geen resales.
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
- Jostravels
- Amerikakenner
Lijkt me ook beter om iets meer te betalen en dan geen risico's te lopen. Zo vaak krijg je nou ook weer niet de kans om een wedstrijd bij te wonen.
Ingewikkeld van die lockout, ik kan dus beter nog even wachten. Nu snap ik ook waarom de tickets nog niet gemaild kunnen worden als je ze nu besteld: er zijn nog helemaal niet zeker tickets. Ik ga het in de gaten houden!
Ingewikkeld van die lockout, ik kan dus beter nog even wachten. Nu snap ik ook waarom de tickets nog niet gemaild kunnen worden als je ze nu besteld: er zijn nog helemaal niet zeker tickets. Ik ga het in de gaten houden!
- Lezolas
- Amerikafan
Ja, ik vind het ook zeer ingewikkeld!
Gewoon af en toe eens de website nakijken van www.nfl.com, je zal het wel merken aan de headlines dan!
Je kan trouwens, vanaf september, ook naar NCAA wedstrijden gaan kijken. Een zeer sfeervolle en interessante organisatie.
Collegefootball... Maar daar weet ik niet zo goed waaraan en waaraf.
http://www.ncaafootball.com/
Gewoon af en toe eens de website nakijken van www.nfl.com, je zal het wel merken aan de headlines dan!
Je kan trouwens, vanaf september, ook naar NCAA wedstrijden gaan kijken. Een zeer sfeervolle en interessante organisatie.
Collegefootball... Maar daar weet ik niet zo goed waaraan en waaraf.
http://www.ncaafootball.com/
- Jostravels
- Amerikakenner
Het leukste lijkt me om in september naar de Jets te gaan, volgens mij vanaf Manhattan ook best goed te bereiken. Maar ik ga die andere site ook even bekijken!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik weet niet wat jullie route is, maar ik raad sterk een collegefootballwedstrijd aan. Die heeft veel meer sfeer, dan een NFL wedstrijd en is meestal goedkoper. Wij zijn vorig seizoen naar een wedstrijd van Virginia Tech en een wedstrijd van de Washington Redskins geweest en, al was het wel bijzonder om in het gigantische FedEx Field te zitten, de sfeer bij de VT wedstrijd vond ik vele malen leuker.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Jostravels
- Amerikakenner
Dat lijkt me ook heel leuk Petra, misschien in New Orleans of Orlando ofzo? Ik zal eens gaan zoeken, weet niet of ze in september allemaal al spelen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Als het goed is wel.
- Bandido
- Amerika-expert
Ben ik met Petra eens, maar als je langs Atlanta komt (ik meen van wel?), dan is een wedstrijd van Georgia Tech een enorme belevenis. Dat leeft hier veel meer dan een wedstrijd van de Atlanta Falcons en is eerder vergelijkbaar met een EK of WK in NL.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, of een wedstrijd van Tulane in the Louisiana Superdome, lijkt me geweldig!
Vorig jaar via Ticketmaster (officiele) kaarten gekocht voor de NFL preseason wedstrijd tussen de Oakland Raiders en SF 49'ers. Bestellen via website ging heel gemakkelijk en kon de kaarten bij het stadion afhalen bij een speciale kiosk (will call).
Was een enorm leuke ervaring (zeker voor mij als oud trouwe volger van wijlen Amsterdam Admirals)!!
Ook het 'tailgaten' (gezamenlijk bbqen op parkeerplaats naast stadion) is een bijzondere happing, dus het advies om op tijd bij het stadion te zijn.
Dit jaar ben ik helaas niet op het goede moment in een stad van het hometeam, een NFL wedstrijd zit er dus niet in. Hopelijk lukt een college wedstrijd wel (nog geen schema gecheckt).
Was een enorm leuke ervaring (zeker voor mij als oud trouwe volger van wijlen Amsterdam Admirals)!!
Ook het 'tailgaten' (gezamenlijk bbqen op parkeerplaats naast stadion) is een bijzondere happing, dus het advies om op tijd bij het stadion te zijn.
Dit jaar ben ik helaas niet op het goede moment in een stad van het hometeam, een NFL wedstrijd zit er dus niet in. Hopelijk lukt een college wedstrijd wel (nog geen schema gecheckt).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Hi guys,
Mijn vrienden en ik bezoeken NYC voor het eerst dit jaar in november. Graag willen wij dan ook een NYJ-wedstrijd bijwonen. Wat raden jullie ons aan mbt het reserveren van tickets e.d.? Is het verstandig om deze alvast online te bestellen en te versturen naar NL of de tickets ter plekke te kopen? Ik heb namelijk nog geen idee wat onze planning wordt. Wie weet komen we er niet eens aan toe en staan we straks te kijken met onze kaartjes.
Alvast bedankt.
Mijn vrienden en ik bezoeken NYC voor het eerst dit jaar in november. Graag willen wij dan ook een NYJ-wedstrijd bijwonen. Wat raden jullie ons aan mbt het reserveren van tickets e.d.? Is het verstandig om deze alvast online te bestellen en te versturen naar NL of de tickets ter plekke te kopen? Ik heb namelijk nog geen idee wat onze planning wordt. Wie weet komen we er niet eens aan toe en staan we straks te kijken met onze kaartjes.
Alvast bedankt.
Kaarten voor NFL wedstrijden altijd vooraf bestellen. Losse kaarten zijn heel schaars dus verwacht niet dat je ze nog aan de kassa kan krijgen. Hou regelmatig ticketmaster.com in de gaten.
Bedankt!mtl schreef:Kaarten voor NFL wedstrijden altijd vooraf bestellen. Losse kaarten zijn heel schaars dus verwacht niet dat je ze nog aan de kassa kan krijgen. Hou regelmatig ticketmaster.com in de gaten.
Ik zag dat je via Ticketmaster ook de kaarten weer kan verkopen. Ik neem aan dat het verkopen, vanwege schaarste, geen problemen zou moeten opleveren? Iemand daar ervaring mee? (in het geval we alsnog besluiten niet te gaan)
Wil je verkopen of kopen?
In de eerste instantie kopen. Maar omdat we zelf nog geen idee hebben van wat de planning gaat zijn, en in worst case scenario er niet eens aan toe komen om een wedstrijd te bezoeken, wil ik graag weten of ik bij een eventuele aankoop de kaarten ook weer probleemloos kan verkopen. Zoals u zelf eerder hebt aangegeven zijn losse kaarten schaars en wil ik op goed geluk deze van te voren kopen. Echter wil ik niet het risico lopen dat ik met dure kaartjes opgescheept zit waar anderen veel plezier aan hebben, mocht ik zelf niet kunnen gaan.mtl schreef:Wil je verkopen of kopen?
Volgt u het nog?

- Lezolas
- Amerikafan
De informatie kan maar van pas komen!Originally Posted by Cardinals:
Let me help
If you don't care where you sit you can get in ANY reg season game for $30
Check craigslist or stand outside any stadium 20 min befor kickoff.
Will ALWAYS work
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6445 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies