Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Iselca: zomer 2012 van LA naar SF
Reis Iselca: zomer 2012 van LA naar SF
Hallo,
Ik ben van plan om volgend jaar een rondreis te maken met kinderen van 9, 13 en 14 jaar.
Heb al wel een en ander gelezen maar is nogal zoeken naar wat wel en wat niet te doen.
Wil in ieder geval Zion en Yosemite bezoeken, Las Vegas en tijd voor de steden LA en SF.
Duur, ongeveer 20 dagen met huurauto en overnachtingen in motels.
Ik hoorde dat het leuker is om in LA te starten maar zou ik nog kunnen omdraaien.
Tips zijn welkom zodat ik de reispuzzelstukjes bij elkaar kan zoeken en natuurlijk leuk om te horen
van ervaren reizigers wat wel en wat niet te doen.
Ik ben van plan om volgend jaar een rondreis te maken met kinderen van 9, 13 en 14 jaar.
Heb al wel een en ander gelezen maar is nogal zoeken naar wat wel en wat niet te doen.
Wil in ieder geval Zion en Yosemite bezoeken, Las Vegas en tijd voor de steden LA en SF.
Duur, ongeveer 20 dagen met huurauto en overnachtingen in motels.
Ik hoorde dat het leuker is om in LA te starten maar zou ik nog kunnen omdraaien.
Tips zijn welkom zodat ik de reispuzzelstukjes bij elkaar kan zoeken en natuurlijk leuk om te horen
van ervaren reizigers wat wel en wat niet te doen.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: zomer 2012 van LA naar SF
Dit zou alvast een opzet kunnen zijn, waarin je natuurlijk naar eigen wensen nog zou kunnen schuiven.:
Dag 1: Aankomst Los Angeles
Dag 2: Los Angeles
Dag 3: Los Angeles - Kingman
Dag 4: Kingman - Grand Canyon
Dag 5: Grand Canyon - Monument Valley
Dag 6: Monument Valley - Page
Dag 7: Page
Dag 8: Page - Bryce Canyon
Dag 9: Bryce Canyon - Zion
Dag 10: Zion
Dag 11: Zion - Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas - Death Valley
Dag 14: Death Valley - Lee Vining
Dag 15: Lee Vining - Yosemite
Dag 16: Yosemite
Dag 17: Yosemite - San Francisco
Dag 18: San Francisco
Dag 19: San Francisco
Dag 20: San Francisco - Terugreis
Dag 1: Aankomst Los Angeles
Dag 2: Los Angeles
Dag 3: Los Angeles - Kingman
Dag 4: Kingman - Grand Canyon
Dag 5: Grand Canyon - Monument Valley
Dag 6: Monument Valley - Page
Dag 7: Page
Dag 8: Page - Bryce Canyon
Dag 9: Bryce Canyon - Zion
Dag 10: Zion
Dag 11: Zion - Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas - Death Valley
Dag 14: Death Valley - Lee Vining
Dag 15: Lee Vining - Yosemite
Dag 16: Yosemite
Dag 17: Yosemite - San Francisco
Dag 18: San Francisco
Dag 19: San Francisco
Dag 20: San Francisco - Terugreis
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi rondje van Rene. Ik zou een dergelijke eerste reis ook in San Francisco willen eindigen....
Super! Inmiddels op internet steeds meer gelezen en dan komt dit voorstel behoorlijk overeen.
Heb ook al besloten om van LA naar SF te gaan en precies op dag 17 al Yosemite ( Lodge) geboekt, zat al behoorlijk vol.
Heb nacht lodge maar denk dat ik ervoor nog 2 nachten Camp doe, blijkt wel dat 1 nacht Yosemite te kort is al is het er erg druk.
Ga me nu verdiepen in voorgestelde reisschema.
Heb ook al besloten om van LA naar SF te gaan en precies op dag 17 al Yosemite ( Lodge) geboekt, zat al behoorlijk vol.
Heb nacht lodge maar denk dat ik ervoor nog 2 nachten Camp doe, blijkt wel dat 1 nacht Yosemite te kort is al is het er erg druk.
Ga me nu verdiepen in voorgestelde reisschema.
Veel ideeen op het internet komen van dit forum
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het ook niet gek om in SF te beginnen. Zo snel mogelijk naar Yosemite om nog de watervallen in werking te zien of te kunnen raften, en dan misschien nog een (halve) dag strand in LA als afsluiter. In de zomer en met 3 kinderen zou ik zelf minder tijd besteden aan Monument valley en Page en meer tijd uittrekken voor Yosemite.
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen, wij reisden met 2 kinderen.
Marianne
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen, wij reisden met 2 kinderen.
Marianne
Heb jullie verslagen inderdaad al gelezen marianne,
met internet bedoel ik dit forum en de links naar de reisverslagen.
Heb toch gekozen om van LA naar SF te gaan, kwam ook zo uit met planning Yosemite, heb ik er nu 1 dag Lodge gepland.
Misschien nog 2 ervoor boeken in Camp, ik ben bang dat het er verschrikkelijk druk is als het zo lees.
Ik ga mij verder verdiepen in wat wel en niet maar ben blij dat ik er op tijd aan begonnen ben, hoewel voor Yosemite eigenlijk al te laat.
Ben inderdaad op zoek naar tips om wel wat te zien maar voor kinderen het niet te hectisch te maken, lijkt me handig om
wat rustpunten in te bouwen op mooie plaatsen.
groet Isa
met internet bedoel ik dit forum en de links naar de reisverslagen.
Heb toch gekozen om van LA naar SF te gaan, kwam ook zo uit met planning Yosemite, heb ik er nu 1 dag Lodge gepland.
Misschien nog 2 ervoor boeken in Camp, ik ben bang dat het er verschrikkelijk druk is als het zo lees.
Ik ga mij verder verdiepen in wat wel en niet maar ben blij dat ik er op tijd aan begonnen ben, hoewel voor Yosemite eigenlijk al te laat.
Ben inderdaad op zoek naar tips om wel wat te zien maar voor kinderen het niet te hectisch te maken, lijkt me handig om
wat rustpunten in te bouwen op mooie plaatsen.
groet Isa
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat bedoel je met Camp? Camp Curry? Kijk ook eens naar Housekeeping Camp, is erg leuk. Als er iets vrij is, meteen boeken, annuleren kan altijd nog.
Marianne
Marianne
housekeeping camp alles vol, camp curry alleen nog tent, geen cabin meer....
wat zou jij advsiseren?
is 2 dagen camp curry en 1 dag lodge niet teveel of juist wel handig te doen?
Las ook dat je nog vlak voor je gaat kunt wisselen als er nog annuleringen zijn, dan zou ik nog naar housekeeping kunnen omzetten als er dan wel plek is,
is wel erg vooruit plannen dit zeg
wat zou jij advsiseren?
is 2 dagen camp curry en 1 dag lodge niet teveel of juist wel handig te doen?
Las ook dat je nog vlak voor je gaat kunt wisselen als er nog annuleringen zijn, dan zou ik nog naar housekeeping kunnen omzetten als er dan wel plek is,
is wel erg vooruit plannen dit zeg
Heb mijn reisplannen aangepast en toch gekozen voor rondje met begin en einde in SF.
Hoor graag van de ervaringsdeskundigen hier of mijn idee haalbaar is qua afstand of om andere reden anders zou moeten.
DAG 1 San francisco
Dag 2 SF/ LA
Dag 3 Los Angeles
Dag 4 Los angeles
Dag 5 Lake Havana city
Dag 6 Williams
Dag 7 Grand Canyon
Dag 8 Bryce Canyon/ page
Dag 9 Zion
Dag 10 Zion
Dag 11 Bryce canyon
Dag 12 Las vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 seqoia
Dag 15 Yosemite
Dag 16 Yosemite
Dag 17 Yosemite
Dag 18 San Francisco
Dag 19 SF
Hoor graag van de ervaringsdeskundigen hier of mijn idee haalbaar is qua afstand of om andere reden anders zou moeten.
DAG 1 San francisco
Dag 2 SF/ LA
Dag 3 Los Angeles
Dag 4 Los angeles
Dag 5 Lake Havana city
Dag 6 Williams
Dag 7 Grand Canyon
Dag 8 Bryce Canyon/ page
Dag 9 Zion
Dag 10 Zion
Dag 11 Bryce canyon
Dag 12 Las vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 seqoia
Dag 15 Yosemite
Dag 16 Yosemite
Dag 17 Yosemite
Dag 18 San Francisco
Dag 19 SF
Je schrijft niet uit wat de reisdagen zijn (van - naar).
Van LA naar Grand Canyon kun je wel een dag winnen.
Probeer dit eens:
DAG 1 aankomst SFO, hotel bij het vliegveld
Dag 2 SFO - Monterey - San Simeon
Dag 3 San Simeon - LA
Dag 4 LA
Dag 5 LA - Kingman/Williams
Dag 6 Kingman/Williams - Grand Canyon
Dag 7 Grand Canyon - Page
Dag 8 Page - Bryce canyon
Dag 9 Bryce canyon - Zion
Dag 10 Zion
Dag 11 Zion - Las vegas
Dag 12 Las Vegas
Dag 13 Las Vegas - (geen Death Valley, geen Bodie, geen Mono Lake, geen Tioga Pass) - Bakersfield - Three Rivers
Dag 14 Three Rivers - Sequoia NP - Oakhurst
Dag 15 Oakhurst - Yosemite
Dag 16 Yosemite
Dag 17 Yosemite - SF
Dag 18 SF
Dag 19 SF
Dag 20 vertrek SF
Dag 21 aankomst
Johan
Van LA naar Grand Canyon kun je wel een dag winnen.
Probeer dit eens:
DAG 1 aankomst SFO, hotel bij het vliegveld
Dag 2 SFO - Monterey - San Simeon
Dag 3 San Simeon - LA
Dag 4 LA
Dag 5 LA - Kingman/Williams
Dag 6 Kingman/Williams - Grand Canyon
Dag 7 Grand Canyon - Page
Dag 8 Page - Bryce canyon
Dag 9 Bryce canyon - Zion
Dag 10 Zion
Dag 11 Zion - Las vegas
Dag 12 Las Vegas
Dag 13 Las Vegas - (geen Death Valley, geen Bodie, geen Mono Lake, geen Tioga Pass) - Bakersfield - Three Rivers
Dag 14 Three Rivers - Sequoia NP - Oakhurst
Dag 15 Oakhurst - Yosemite
Dag 16 Yosemite
Dag 17 Yosemite - SF
Dag 18 SF
Dag 19 SF
Dag 20 vertrek SF
Dag 21 aankomst
Johan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Iselca,Iselca schreef:Heb mijn reisplannen aangepast en toch gekozen voor rondje met begin en einde in SF.
DAG 1 San francisco
Dag 2 SF/ LA
Dag 3 Los Angeles
Een speciale reden waarom je voor een rondje kiest? In deze route zie ik namelijk nauwelijks tijd voor de kust. En wat zijn je plannen vor LA, is het misschien een idee om dat over te alaan? Het wordt namelijk toch wel een beetje krap allemaal vind ik. Zeker met drie kinderen zul je toch wel eens wat langer op dezelfde plaats willen blijven, ze zullen wel eens gewoon een dagje niets willen doen, of in het zwembad willen liggen etc.
Net als Johan zou ik aanraden om een dag minder uit te trekken voor het stuk van LA naar de Grand Canyon. Beginenn in LA en eindigen in SF is ook een mogelijkheid om wel de kust mee te nemen, en wel een paar dagen te besparen.
Van Las Vegas naar Sequoia is een enorme afstand waarbij je Death valley mist. Je rijdt nu door Sequoia, maar hebt eigenlijk geen tijd voor het park. Waarom niet via Death valley en de Tioga Pass naar Yosemite? Ik vind Sequoia/Kings Canyon prachtig, maar ik zou er meer tijd voor uittrekken als je er naar toe wilt.Iselca schreef: Dag 13 Las Vegas
Dag 14 seqoia
Dag 15 Yosemite
Hou bij de planning ook rekening met wanneer de weekenden vallen, probeer zeker Yosemite in het weekend te vermijden.
Marianne
Re: Reis Iselca: zomer 2012 van LA naar SF
Bedankt voor jullie reacties, ik zal eens nauwkeuriger kijken of ik inderdaad niet alsnog LA aankomst en vertrek SF kan doen.
Reden was dat ik hoorde dat het nogal een hectische aangelegenheid is om LA uit te komen.
De reden dat ik naar LA wil is Universal/ Disney en dat wil ik er ook inhouden maar je hebt gelijk dat ik meer rust in moet bouwen.
Yosemite ( niet in weekend inderdaad) en Zion heb ik al geboekt. Seqoia leek me erg mooi maar ik realiseer me dat ik keuzes moet maken.
Fijn dat jullie meedenken.
Ik had mijn plan aangepast juist om ook de kustweg mee te kunnen pakken vandaar starten en eindigen in SF. Omdat ik de laatste week 3 dagen Yosemite heb wil ik ook eindigen in SF. Maar zolang de tickets nog niet geboekt zijn kan ik natuurlijk kiezen om alsnog plan A, starten in LA te doen.
Het is in ieder geval erg leuk om ermee bezig te zijn, voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen.
Reden was dat ik hoorde dat het nogal een hectische aangelegenheid is om LA uit te komen.
De reden dat ik naar LA wil is Universal/ Disney en dat wil ik er ook inhouden maar je hebt gelijk dat ik meer rust in moet bouwen.
Yosemite ( niet in weekend inderdaad) en Zion heb ik al geboekt. Seqoia leek me erg mooi maar ik realiseer me dat ik keuzes moet maken.
Fijn dat jullie meedenken.
Ik had mijn plan aangepast juist om ook de kustweg mee te kunnen pakken vandaar starten en eindigen in SF. Omdat ik de laatste week 3 dagen Yosemite heb wil ik ook eindigen in SF. Maar zolang de tickets nog niet geboekt zijn kan ik natuurlijk kiezen om alsnog plan A, starten in LA te doen.
Het is in ieder geval erg leuk om ermee bezig te zijn, voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je graag de kustweg wilt doen zou je ook in Phoenix kunnen beginnen en in LA eindigen.
Wil je zowel Universal als Disney doen of een van beide?
Je moet echt eens de route opschrijven met de reisdagen er bij want met een dag Disney of Universal Studios wordt het eerste stuk zoals jij het had geschreven wel erg krap.
Bij starten in Phoenix zou je zoiets kunnen krijgen:
1 aankomst Phoenix
2 Phoenix - Grand Canyon/Sedona (Slide Rock SP)
3 Grand Canyon/Sedona - Grand Canyon
4 Grand Canyon - Page
5 Page - Bryce
6 Bryce - Zion
7 Zion
8 Zion - Las Vegas
9 Las Vegas
10 Las Vegas - Death Valley
11 Death Valley - Mammoth Lakes
12 Mammoth Lakes - Yosemite
13 Yosemite
14 Yosemite
15 Yosemite - San Francisco
16 San Francisco
17 San Francisco
18 San Francisco - Pismo Beach
19 Pismo Beach - LA
20 LA (Universal Studios)
21 terugvlucht
22 aankomst Amsterdam
Marianne
Wil je zowel Universal als Disney doen of een van beide?
Je moet echt eens de route opschrijven met de reisdagen er bij want met een dag Disney of Universal Studios wordt het eerste stuk zoals jij het had geschreven wel erg krap.
Bij starten in Phoenix zou je zoiets kunnen krijgen:
1 aankomst Phoenix
2 Phoenix - Grand Canyon/Sedona (Slide Rock SP)
3 Grand Canyon/Sedona - Grand Canyon
4 Grand Canyon - Page
5 Page - Bryce
6 Bryce - Zion
7 Zion
8 Zion - Las Vegas
9 Las Vegas
10 Las Vegas - Death Valley
11 Death Valley - Mammoth Lakes
12 Mammoth Lakes - Yosemite
13 Yosemite
14 Yosemite
15 Yosemite - San Francisco
16 San Francisco
17 San Francisco
18 San Francisco - Pismo Beach
19 Pismo Beach - LA
20 LA (Universal Studios)
21 terugvlucht
22 aankomst Amsterdam
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Hoi,
wij hebben afgelopen zomer ook dit rondje gedaan, in 23 dagen, met twee kinderen van 15 en 12 jaar. Wij zijn in SF begonnen en in SF geeindigd. Misschien heb je wat aan ons reisverslag.
Ik moet wel zeggen dat de rit las Vegas Sequoia inderdaad niet mals is, maar omdat wij twee dagen hadden in Sequoia konden we dit wel doen. Voor de kinderen was deze rit echt het matje.
Verder hebben ze echt genoten van de reis, en zitten er nu, drie weken na datum, nog helemaal vol van.
Yosemite Valley is inderdaad erg druk in de zomer, weten wij nu uit ervaring. De Tioga pas was minder druk.
Groetjes, Miranda
wij hebben afgelopen zomer ook dit rondje gedaan, in 23 dagen, met twee kinderen van 15 en 12 jaar. Wij zijn in SF begonnen en in SF geeindigd. Misschien heb je wat aan ons reisverslag.
Ik moet wel zeggen dat de rit las Vegas Sequoia inderdaad niet mals is, maar omdat wij twee dagen hadden in Sequoia konden we dit wel doen. Voor de kinderen was deze rit echt het matje.
Verder hebben ze echt genoten van de reis, en zitten er nu, drie weken na datum, nog helemaal vol van.
Yosemite Valley is inderdaad erg druk in de zomer, weten wij nu uit ervaring. De Tioga pas was minder druk.
Groetjes, Miranda
Hallo,
Ik heb mijn schema weer aangepast, inderdaad moet je keuzes maken en heb Seqoia eruit gehaald en geprobeerd op andere plekken langer te blijven.
Ga nu via Death Vally naar Yosmite.
Ook ga ik alsnog van LA naar SF, pak wel St Diego erbij, wil ik zelf graag heen en voor kids Seaworld.
Voor mijzelf nog een aantal onduidelijkheden waar de ervaren reizigers wellicht me bij kunnen helpen.
- St Diego naar havasu city te grote afstand? Beter overnachten in Palm Springs of andere tips?
- Overnachten in Williams te adviseren?
- Klopt mijn schema Grand Canyon/ Page/ Zion/ Bryce? Is het niet handiger om niet te overnachten bij canyon maar door te rijden en dan 2 dagen in Page te blijven? Is het handig om nog extra te overnachten in Bryce voordat ik naar Vegas rij?
zaterdag 31 augustus LA aankomst
Dag 1 juli zondag LA
Dag 2 LA universal
Dag 3 maandag St Diego
Dag 4dinsdag St Diego – Palm Springs
Dag 5woensdag Palm springs- Williams
Dag 6donderdag Williams- Grand Canyon Grand Canyon Lodge
Dag 7vrijdag Grand Canyon/ Page Lake inn
Dag 8zaterdag Page Lake inn
Dag 9 zondag Zion Desert pearl inn
Dag 10 Zion Desert pearl inn
Dag 11 Bryce canyon/ Zion
Dag 12 Las vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Death Valley
Dag 15 zondag Yosemite lodge
Dag 16maandag Yosemite Camp curry
Dag 17dinsdag Yosemite Camp curry
Dag 18woensdag San Francisco
Dag 19 donderdag SF
Dag 20 vertrek
Ik heb mijn schema weer aangepast, inderdaad moet je keuzes maken en heb Seqoia eruit gehaald en geprobeerd op andere plekken langer te blijven.
Ga nu via Death Vally naar Yosmite.
Ook ga ik alsnog van LA naar SF, pak wel St Diego erbij, wil ik zelf graag heen en voor kids Seaworld.
Voor mijzelf nog een aantal onduidelijkheden waar de ervaren reizigers wellicht me bij kunnen helpen.
- St Diego naar havasu city te grote afstand? Beter overnachten in Palm Springs of andere tips?
- Overnachten in Williams te adviseren?
- Klopt mijn schema Grand Canyon/ Page/ Zion/ Bryce? Is het niet handiger om niet te overnachten bij canyon maar door te rijden en dan 2 dagen in Page te blijven? Is het handig om nog extra te overnachten in Bryce voordat ik naar Vegas rij?
zaterdag 31 augustus LA aankomst
Dag 1 juli zondag LA
Dag 2 LA universal
Dag 3 maandag St Diego
Dag 4dinsdag St Diego – Palm Springs
Dag 5woensdag Palm springs- Williams
Dag 6donderdag Williams- Grand Canyon Grand Canyon Lodge
Dag 7vrijdag Grand Canyon/ Page Lake inn
Dag 8zaterdag Page Lake inn
Dag 9 zondag Zion Desert pearl inn
Dag 10 Zion Desert pearl inn
Dag 11 Bryce canyon/ Zion
Dag 12 Las vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Death Valley
Dag 15 zondag Yosemite lodge
Dag 16maandag Yosemite Camp curry
Dag 17dinsdag Yosemite Camp curry
Dag 18woensdag San Francisco
Dag 19 donderdag SF
Dag 20 vertrek
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is logischer om eerst naar Bryce te gaan en dan naar Zion. De overnachting bij de GC zou ik er zeker in houden. Misschien wel 2, als je wat meer rust wilt. Palm Springs - GC is wel een lange rit, je zou ook in Twentynine Palms kunnen overnachten in plaats van in Palm Springs, dat scheelt iets, en je zit gunstiger voor een rit door Joshua Tree. O, ik zie nu dat je al Lake Havasu City noemt, dat is ook een mogelijkheid natuurljk, maar wel vrij ver vanuit San Diego.
Marianne
Marianne
Marianne, toevallig vandaag jullie reisverslag nog eens doorgenomen, bedankt voor het meedenken!
De reis begint steeds meer vorm aan te nemen en ik denk er bij mijn laatste schema wel genoeg rustdagen zijn, heb nog wat speling en ook de eerste week ga ik nog eens nader bekijken, in alle rust naar boven rijden en paar dagen nemen om te wennen. Denk dat ik Bryce oversla en twee dagen Death Valley neem, dus wat opschuif. Wil ook niet teveel overnachtingen vastleggen maar geloof wel dat het verstandig is om te doen, geeft ook wel rust om te weten waar je slaapt. groet Isa
De reis begint steeds meer vorm aan te nemen en ik denk er bij mijn laatste schema wel genoeg rustdagen zijn, heb nog wat speling en ook de eerste week ga ik nog eens nader bekijken, in alle rust naar boven rijden en paar dagen nemen om te wennen. Denk dat ik Bryce oversla en twee dagen Death Valley neem, dus wat opschuif. Wil ook niet teveel overnachtingen vastleggen maar geloof wel dat het verstandig is om te doen, geeft ook wel rust om te weten waar je slaapt. groet Isa
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Twee nachten DV in de zomer? Dat zou ik zelf niet doen. Bryce is mooi, ook met kinderen. Misschien paardrijden daar?
Ik zie nu dat je wel een dag extra kunt gebruiken tussen DV en Yosemite, dat geeft je meer tijd voor de Tioga Pass.
Reserveren in de parken is echt nodig, zelfs in september (hebben de scholen zo laat vakantie?).
Ik zou zelf geneigd zijn om de route andersom te doen, met de pretparken op het laatst.
Marianne
Ik zie nu dat je wel een dag extra kunt gebruiken tussen DV en Yosemite, dat geeft je meer tijd voor de Tioga Pass.
Reserveren in de parken is echt nodig, zelfs in september (hebben de scholen zo laat vakantie?).
Ik zou zelf geneigd zijn om de route andersom te doen, met de pretparken op het laatst.
Marianne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Nee, ik zou er 3 nachten verblijven.
Nee zonder gekheid. Twee nachten Death Valley is wel prachtig, maar ik zou Bryce Canyon er zeker niet voor laten schieten.

Groetjes René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 3217 Weergaves
-
Laatste bericht door Désirée
-