Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Extreme hitte
Re: Extreme hitte
Wij 'genieten' hier van een redelijk warme winter. Dit is toch echt te gek. Volgens mij hebben de boeren nu wel genoeg water voor hun gewassen en kunnen we terug naar de "zomer". Zelfs ik heb hier genoeg van!!!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
In januari had ik op wintersport temperaturen duidelijk boven 10°C; de lente was begonnen.
Drie maanden later hadden we in april temperaturen boven 25°C; het was zomer.
Weer drie maanden later was het gisteren minder dan 15°C, met wind en regen; het lijkt wel herfst in juli.
Ik denk dat ik mijn volgende wintersportvakantie maar voor over drie maanden, in oktober, ga boeken; dan zal het wel winter zijn.
Drie maanden later hadden we in april temperaturen boven 25°C; het was zomer.
Weer drie maanden later was het gisteren minder dan 15°C, met wind en regen; het lijkt wel herfst in juli.
Ik denk dat ik mijn volgende wintersportvakantie maar voor over drie maanden, in oktober, ga boeken; dan zal het wel winter zijn.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
We hebben wel een stabiel weerbeeld

- Mark & Martine
- Amerikakenner
Old Faithful schreef:Ik denk dat ik mijn volgende wintersportvakantie maar voor over drie maanden, in oktober, ga boeken; dan zal het wel winter zijn.

Canada & NO USA 2016: http://www.swijnenburgersontour2016.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
-
- Amerika-expert
Ik zat in Maine dit weekend waar het weer fantastisch was. Warm overdag, koel 's nachts. De hele dag gezwommen, kayaken, enz. - het water in 't meer heeft de perfecte temperatuur. Genieten!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Heerlijk, het is daar ook zo mooi. Mijn zus en haar gezin gaan ook altijd naar een meer daar, Lake Sebago, ken je dat? Wij hebben gisteren ook het water opgezocht en zijn gaan kayaken op de Potomac, erg leuk. De temperatuur van het water in de rivier loopt volgens mij tegen de 30 graden!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het enige vocht dat wij gisteren gezien hebben druppelde langs mijn rug naar beneden, droop van mijn gezicht, of kwam uit een bierflesje 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
Wil het niet horen.... We hadden daar nu naar op weg gegaan met de camper.dutchie_in_boston schreef:Ik zat in Maine dit weekend waar het weer fantastisch was. Warm overdag, koel 's nachts. De hele dag gezwommen, kayaken, enz. - het water in 't meer heeft de perfecte temperatuur. Genieten!
Onze hond is ziek geworden, gaat nu overigens heel goed met hem en zijn daarom wel ontzettend blij, maar hebben de camper trip even niet door laten gaan om die reden.
Maar wie weet later in het seizoen nog een herkansing?....
Voorlopig hier nog vet in de dertig graden en afkoelend naar 25 in de nacht.... Pffff..
fijn voor de hond en jullie inderdaad en jammer van de trip maar....
wil je ruilen
........ dikke sokken, kachel, regenjassen, omgewaaide bomen vol met fruit.....
het enige voordeel voor ons is dat je je op ons weer kunt kleden en op hitte niet, dus tja, maar hier word je verder erg sikkeneurig van hoor
het maffe is dat in sommige delen van het land het nog steeds veel te droog is en in andere delen veels te nat. En dat alles in zo'n klein k...landje
wil je ruilen

het enige voordeel voor ons is dat je je op ons weer kunt kleden en op hitte niet, dus tja, maar hier word je verder erg sikkeneurig van hoor

het maffe is dat in sommige delen van het land het nog steeds veel te droog is en in andere delen veels te nat. En dat alles in zo'n klein k...landje

-
- Amerika-expert
Zullen we delen dan Thuul?
Iedereen blij!

Iedereen blij!
tja zullen we ze dat maar eens boven gaan zeggen, dat wij geleerd hebben dat eerlijk delen het beste is voor iedereen 

-
- Amerika-expert
Precies! 

-
- Amerika-expert
wat leuk, ja dat ken ik. Wij zitten net ten noorden van Sebago, aan Thompson Lake.Petra/VS schreef:Heerlijk, het is daar ook zo mooi. Mijn zus en haar gezin gaan ook altijd naar een meer daar, Lake Sebago, ken je dat?
fijn dat de hond aan de beterende hand/poot is, maar jammer dat jullie reis niet doorgaat.Staceybeesie schreef:Wil het niet horen.... We hadden daar nu naar op weg gegaan met de camper.
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, dat zouden wij ook moeten hebben. Ons huis heeft drie verdiepingen, een grote open trap en dus met als gevolg dat het in de winter niet warm te krijgen is (al is die "winter" hier maar kortDento schreef:Straks in ons nieuwe huis lekker twee A/C (en verwarmings)units: een voor de benedenverdieping, en een voor de bovenverdieping - ideaal!

"Keep Georgia On Your Mind"
- Color01
- Amerika-expert
onze 12 jaar oude A/C unit begaf het gisteren ...en voor nood 2 raam units in gehangen...Vandaag de service dienst bij gehad met een estimate...daar wordt je echt niet vrolijk van. 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Join the club
alleen waren het niet mijn eigen AC's maar die van mijn huurhuizen (maar die kosten ook geld). Ik heb ook twee systemen in huis. Een voor de linker vleugel en een voor de rechtervleugel.

alleen waren het niet mijn eigen AC's maar die van mijn huurhuizen (maar die kosten ook geld). Ik heb ook twee systemen in huis. Een voor de linker vleugel en een voor de rechtervleugel.
We zijn vandaag in NYC aangekomen en guess what; HET REGENT!!
- Bandido
- Amerika-expert
En net toen ik van plan was om wat planten water te geven, begon het enorm te regenen en te bliksemen. Dat komt dus prachtig uit, kan de boel even opfrissen.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, hier ook heel nodige regen- en onweersbuien vanmiddag. Zielig voor de hond, want die is er, ondanks zijn Thundershirt, nog steeds bang voor, maar fijn voor de plantjes. Inmiddels is het weer droog en morgen schijnt het prachtig weer te worden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog