Sten schreef:Het lijkt mij namelijk niet dat Centrino zulke stellige uitspraken kan doen.
Mijn uitspraak is nochtans het gevolg van eenvoudige logica, hoor.
Privé-personen doen slechts zelden aan vrachtverkeer. Denk je dat men het informaticasysteem van de douane of van ImportGenius echt zo ontworpen heeft dat privé-personen als een aparte categorie geklasseerd worden?
Indien het antwoord op bovenstaande vraag "ja" is, dan zou het fenomeen waarmee deze draad begon, zich niet voordoen. Dan zou je bij ImportGenius geen privé-personen zien, want die zijn voor hun doelgroep toch niet interessant.
Indien het antwoord op bovenstaande vraag "neen" is, dan kloppen de hier gemelde vaststellingen.
Indien jij denkt dat het antwoord "ja, maar" of "nee, maar" moet zijn, dan ga je er wellicht van uit dat er bij ImportGenius een mannetje voor een schermpje zit te kijken, en telkens als er een record voorbij komt dat van een privé-persoon lijkt te komen, ingrijpt en denkt "oef, weer een stukje privacy beschermd!". Ondoenbaar, duur, en niks opbrengend voor ImportGenius.
Enfin, ik sluit me aan bij het antwoord van Elke, ik heb haar redenering hier gewoon nog wat explicieter uiteengezet.