Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting tussen Orlando - Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
joycesander
Amerika-ontdekker

Overnachting tussen Orlando - Miami

Bericht door joycesander »

Hallo allemaal,

Over een maand vertrekken wij voor onze honeymoon naar het Westen van de VS. Stiekem zijn we al een volgende reis aan het bekijken :wink: .
We willen rond maart/april 2012 een cruise maken naar Jamaica vanuit Miami. Nu ben ik op zoek naar nog een leuke hotelovernachting tussen Orlando en Miami. Is Fort Pierce een aanrader?

Alle tips zijn welkom!

Gr. Joyce
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Overnachting tussen Orlando - Miami

Bericht door Njit »

In het algemeen wordt de westkust van Florida als de mooiste kant beschouwd met plaatsen als Cape Coral, Naples etc.
Waarom willen jullie een stop maken? Het is 4 uur rijden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

Het is maar 4 uurtjes rijden hoor en prima te doen vanuit Orlando naar Miami! Ik heb het zelf eind April nog gereden en was een lekker tripje!

Als je met RCCL gaat cruisen: Ik zelf heb net twee heerlijke cruises met hen gedaan en heb voor de cruise gewoon in de stad geslapen, daarna naar de cruise terminal en inchecken maar. Na afloop nogmaals een aantal dagen gebleven en dan (helaas) weer naar huis!

Ik zal het zo doen, dan heb je nog tijd om wat van de plaats te bekijken voordat je aan boord gaat. Ik heb het er persoonlijk niet zo op om bij aankomst gelijk te moeten inchecken voor de cruise!
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
joycesander
Amerika-ontdekker

Bericht door joycesander »

Thanx voor de tip! We hebben de route nog eens bekeken en rijden in 1x naar Miami... maar nu eerst over twee weken onze rondreis in het westen! :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer