Over een maand vertrekken wij voor onze honeymoon naar het Westen van de VS. Stiekem zijn we al een volgende reis aan het bekijken .
We willen rond maart/april 2012 een cruise maken naar Jamaica vanuit Miami. Nu ben ik op zoek naar nog een leuke hotelovernachting tussen Orlando en Miami. Is Fort Pierce een aanrader?
In het algemeen wordt de westkust van Florida als de mooiste kant beschouwd met plaatsen als Cape Coral, Naples etc.
Waarom willen jullie een stop maken? Het is 4 uur rijden.
Het is maar 4 uurtjes rijden hoor en prima te doen vanuit Orlando naar Miami! Ik heb het zelf eind April nog gereden en was een lekker tripje!
Als je met RCCL gaat cruisen: Ik zelf heb net twee heerlijke cruises met hen gedaan en heb voor de cruise gewoon in de stad geslapen, daarna naar de cruise terminal en inchecken maar. Na afloop nogmaals een aantal dagen gebleven en dan (helaas) weer naar huis!
Ik zal het zo doen, dan heb je nog tijd om wat van de plaats te bekijken voordat je aan boord gaat. Ik heb het er persoonlijk niet zo op om bij aankomst gelijk te moeten inchecken voor de cruise!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.