Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door vana »

Sandy schreef:Ik heb nu een aantal keer 'You're cut off' gezien.. Wow ik kan niet geloven dat dit echt is..
Ik denk ook niet dat dit echt is Sandra. Volgens mij is het zwaar geregisseerd.
Het is overduidelijk dat alles in scene gezet is, dat zag je al bij de eerste aflevering toen ze allemaal '"toevallig" tegelijk bij de klantenservice aankwamen om te klagen over hun creditcard.

Marjon
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dit weekend alle 22 afleveringen van The Event gezien. Vond het een leuke serie. Jammer dat het waarschijnlijk bij 1 seizoen blijft. NBC heeft de serie voor het 2e seizoen stop gezet en het is nog maar de vraag of een andere zender het gaat overnemen. Ik hoop het wel want nu eindigt de serie op een punt waarbij je absoluut een vervolg verwacht. :|

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik ben weer big brother aan het kijken.
Seizoen zoveel inmiddels. :mrgreen:
Er zitten nu een stel oud bb-gangers in en de karakters zijn wel grappig.
Ene seizoen vind ik leuker dan de ander. Maar nu vind ik het weer leuk.
Jeff & Jordan zitten er nu weer in, 1 van mijn favorieten, die ook aan Amazing Race meededen.

Verder kijk ik nu expedition impossible. 13 teams die de Sahara door crossen.
Met een race element erin. Soort van Amazing race.

En binnenkort begint een nieuwe serie, take the money and run.
Heb er alleen voorstukjes van gezien. Maar teams krijgen dan een x bedrag aan geld
En moeten daar mee weg zien te komen. Ze worden achtervolgd door politie
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Coyote schreef:Ik hoop het wel want nu eindigt de serie op een punt waarbij je absoluut een vervolg verwacht. :|
Hehe, dat ken ik. Wij hebben net FlashForward achter de rug. Leuke serie, maar blijkbaar niet echt populair in de USA en dus na 1 seizoen gestopt. En dat terwijl het einde van seizoen 1 duidelijk gemaakt is om een vervolg te krijgen. :(
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Doockles schreef:Hehe, dat ken ik. Wij hebben net FlashForward achter de rug. Leuke serie, maar blijkbaar niet echt populair in de USA en dus na 1 seizoen gestopt.
Ja, heb seizoen 1 van FlashForward ook gezien. Vond dat ook een leuke serie maar stopte inderdaad al na het 1e seizoen. :cry:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Suusert
Amerika-ontdekker

Bericht door Suusert »

Kan het niet helpen maar programmas zoals jersey shore is puur entertainment :clap:
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Staceybeesie schreef: Verder kijk ik nu expedition impossible. 13 teams die de Sahara door crossen.

Heb er alleen voorstukjes van gezien. Maar teams krijgen dan een x bedrag aan geld
Beide vandaag voor het eerst gekeken. Expedition Impossible vind ik erg leuk. Take the money and run weet ik nog niet helemaal. Het idee is wel leuk maar ik vond het allemaal een beetje moeizaam lopen. Nog maar eentje kijken voor ik echt conclusies trek.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Jaren geleden hebben wij genoten van The West Wing, die serie is sinds die tijd een van onze topfavorieten. Misschien zelfs wel de beste serie ooit.

We hebben alle seizoenen op dvd, en gisteren zijn we begonnen aan de herhaling. Wat een heerlijke serie is het toch! :thumbup: Die snelheid, de geweldige cast, de humor, maar ook de mooie onderwerpen en de uitgewerkt karakters boeien vanaf het allereerste begin weer. Genieten met een hoofdletter!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

West Wing hebben wij ook gezien; inderdaad top entertainment
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

We hebben de afgelopen weken seizoen 1 en 2 van Fringe nog een keer gekeken en we zijn nu met seizoen 3 bezig, we zijn nu bijna gelijk met de Nederlandse tv.
Goede serie :thumbup:

Marjon
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Katja schreef:
Staceybeesie schreef: Verder kijk ik nu expedition impossible. 13 teams die de Sahara door crossen.

Beide vandaag voor het eerst gekeken. Expedition Impossible vind ik erg leuk. Take the money and run weet ik nog niet helemaal. Het idee is wel leuk maar ik vond het allemaal een beetje moeizaam lopen. Nog maar eentje kijken voor ik echt conclusies trek.
Had precies hetzelfde bij Take the money & Run. Snapte die ene broer niet. Hoe kan je nou zo ineens gaan vertellen als je weet dat je morgen uit die cel bent. Het is niet voor altijd? Vond het een beetje rare draai.

En over Expedition Impossible. Heb zo'n respect voor team No Limits, met de blinde Eric. Jemig wat die man allemaal kan en doet, ongelooflijk.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik heb ook enorm respect voor die jongen (en zijn team) heb in L.A. de aflevering gezien dat ze het water in sprongen vanaf die rots. Wat een vertrouwen moet je hebben om je zo naar het randje te laten begeleiden.

Die broer snapte ik ook niet zo goed maar volgens mij wist hij alles niet meer en raakte gewoon in de war.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Vrij recent heb ik het eerste seizoen van Game of thrones gedownload via ***. Het heeft wat weg van Lord of the rings...
Laatst gewijzigd door Clint op 07 aug 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd ivm regel 6a
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Grappig mijn neef heeft gister de DVD gebracht van de Game of Thrones.

Ik heb nu net in vier dagen en nachten alle drie de seizoenen van 'Sons of Anarchie' met een killer finale van Seizoen 3. Ik kan niet wachten totdat seizoen 4 begint in Nederland. Deze serie is net zo verslavend als Prison Break!
Sandy
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij zijn vorig jaar begonnen met kijken naar die serie Sandra, maar na 4 afleveringen zijn we er mee gestopt. Wij vonden het een beetje tegenvallen.
We hebben gisteren de eerste twee afleveringen van de serie "Covert Affairs" gekeken. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Het gegeven is leuk maar het acteerwerk niet zo goed en ook komen een aantal scenes zeer ongeloofwaardig over. Ik geef het nog een paar afleveringen om te kijken of het beter wordt.

Marjon
LarsTigchelaar
Amerika-ontdekker

Bericht door LarsTigchelaar »

Hieronder mijn lijstje:

Law and Order +Criminel Intent
NCIS LA
CSI LV/NY/MI
24
En al het andere wat we soms tegen komen en graag naar kijken:) er is ook zoo veel!!!
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Voor de liefhebbers: Strike Back is ook weer begonnen!
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Echt waar Vana .. komt misschien omdat ik het een tijdje geleden volgde op TV, maar het begin eigenlijk gemist had. Dus ik was al bekend met de spelers, misschien dat dat scheelt. Het is een beetje inkomen, ik heb op wikipedia ook een aantal dingen opgezocht, hoe de verhoudingen in elkaar steken. Ik ben echt benieuwd naar seizoen 4.
Sandy
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij hebben deze week ook Suits ontdenkt en gaan helemaal los! Wat een geweldige serie is dat. Leuke verhalen en leuke karakters! Aanrader.

Gelukkig beginnen eind deze maand weer een aantal van onze favorieten: The Good Wife, Being Erica en blue bloods. Heerlijk!
Ik vraag me trouwens af waarom ze van White Collar en Royal Pains een aantal afleveringen in de zomer uitzenden, en daarna weer een hele tijd stoppen. Weet iemand waarom dat wordt onderbroken?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Remski
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Remski »

Kent iemand trouwens nog leuke documentaires of series die óver Amerika gaan? Ik heb onlangs 'Stephen Fry in America' gekeken en ben op zoek naar soortgelijke programma's, dus als iemand nog tips heeft: graag! :)
Reizen 2015: Krakau, Sevilla, Israël, Jordanië, Oekraïne, Moldavië, Kazachstan, Kirgizië en Boedapest
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer