Bij usareisen.de heb ik voordien al geboekt. Probleemloos, totdat je bij de balie in Amerika komt, want ze proberen je iets aan te praten. De laatste keer hebben ze weinig proberen aan te praten, maar hebben ze mij gewoon bedot door iets te laten tekenen waardoor er later extra kosten werden aangerekend via de credit card. Toen ik hierover sprak met usareisen werd ik verwezen naar Alamo

BEN JE VERPLICHT OM AAN DE BALIE AF TE TEKENEN ?
Aangezien je een overeenkomst hebt met een verhuurder in Europa, vraag ik me af of dit nodig is. Zou je er onderuit kunnen komen?
Voor de keuze heb ik mij beperkt tot usareisen.de, dollar.be en mietwagen-check.de om een Midsive SUV te huren van LAX naar SFO voor 12 dagen.
1. Bij mietwagen-check kom ik er niet uit.
2. Bij usareisen-de twijfel ik tussen USA Spar Plus tarief (397€ met Alamo) of het USA Inklusiv Plus tarief (448€ met Alamo)
Het enige zinnige verschil zit hem in de gratis tankbeurt. 51€ lijkt me teveel (of zie ik dit verkeerd ?)
3. Bij dollar.de kom ik bij Inclusive No Excess aan 342€ en met Platinum aan 421€. Bij het zoeken naar de verschillen heeft Platinum een volle tank en "Unfallversicherung".
De beste/goedkoopste formule lijkt me de Platinum van dollar.de.
WAT LIJKT JOU DE BESTE KEUZE ?
Alvast bedankt om even mee te denken