Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Car Rental 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Hockey
Amerika-expert

Car Rental 8

Bericht door Hockey »

Kent iemand Car Rental 8?
http://booking.carrental8.com/
Deze is momenteel voor mij nog goedkoper dan usareisen.de en eautohuur.nl.
En volgens hun site inclusief de gangbare verzekeringen:

All-Inclusive - CDW, LDW, SLI, UMP, Taxes/Fees, Theft-Protection
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Car Rental 8

Bericht door Njit »

Nog nooit van gehoord, ook niet op andere forums. Lijkt een beetje op eAutohuur: je weet pas waar je huurt als je betaald hebt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bat039
Amerika-ontdekker

Bericht door bat039 »

Hier staan heel wat beoordelingen. Sommige blijken tevreden, maar toch heel wat mensen hebben slechte ervaringen met de kleine lettertjes ...

http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1 ... ravel.html
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Enorm bedankt. Ik ben het nu aan het bekijken.
Die berichten over extra bijbetalen doen me flink afschrikken. Waarschijnlijk dan toch maar eAutohuur, daar hebben forumleden goede ervaringen mee.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb de maatschappij gemaild. De kosten voor ons Europeanen die naar Amerika gaan zijn inclusief verzekeringen en belastingen, maar zonder de eerste tank benzine. Die moet je nog apart betalen aan de balie. Daarmee zijn ze dus alsnog duurder dan eAutohuur waar de eerste tank benzine inclusief is, toch?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hockey schreef:Daarmee zijn ze dus alsnog duurder dan eAutohuur waar de eerste tank benzine inclusief is, toch?
Dat ligt aan het pakket wat je neemt, als het er niet bij staat moet je de eerste tank benzine gewoon betalen hoor.
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Ik heb deze ook overwogen maar schrok toch van de negatieve berichten die ik op internet vond. Die 100 euro die ik goedkoper uit zou zijn geweest was het risico mij niet waard voor autohuur van ruim 80 dangen (verdeeld over 20 perioden)
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb ze een bericht gestuurd aangaande die benzine. Op dat bericht kreeg ik snel antwoord. Alleen, dat antwoord stond me niet aan. Ondanks dat ik had vermeld dat ik in Californië zou huren werd me een ander pakket aangeraden waarbij ik extra bestuurders kreeg en een tank benzine erbij. Maar het prijsverschil met het pakket op hun site was wel $140 nadelig.
Ik heb ze toen gemeld dat in Californië extra bestuurders standaard kosteloos erbij zitten en het verschil dus enkel die tank zou zijn. Met daarbij de vraag wat ik nog extra kreeg. Daarop heb ik geen antwoord meer gehad (nu 2 dagen geleden). Wel kreeg ik herinneringsemail dat de prijsquote die men gegeven had zou gaan verlopen.
Hoe goed ze zijn als ik werkelijk bij hun boek weet ik niet, maar ik ga niet bij hun boeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer