Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grand Canyon/Cremation Trail; iemand hiking-tips?!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Antje
Amerika-ontdekker

Grand Canyon/Cremation Trail; iemand hiking-tips?!

Bericht door Antje »

Hallo allemaal, ik zit hier met mijn nieuw gekochte hiking shoes uit de Aldi achter de computer, over 3 weken moeten ze goed ingelopen zijn, dan ga ik met mijn man 2 dagen de Canyon in en daar in een tentje slapen.
We kozen voor Cremation trail omdat we veel te laat waren om onze permit aan te vragen en er niets anders vrij was.
Het schijnt een pittige trail te zijn, en zonder water!
Zou 8 liter water per persoon voor die 2 dagen voldoende zijn? Het is natuurlijk al heel wat gewicht in die rugzak!
Of zullen we tent/slaapzakken niet meenemen en onder blote hemel slapen? Of zitten er enge beesten en muggen enzo?!
Wie heeft er nog (algemene of specifieke) tips voor ons (eerste) hiking-avontuur????? Petje en zonnebrand staan al op de lijst..
groetjes antje
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer