Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Algemene vragen over Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
sergiocafini
Amerika-newbie

Algemene vragen over Florida

Bericht door sergiocafini »

Hallo, ik vertrek op 4 juni voor twee weken naar de sunshine sate. Kan iemand mij zeggen wat voor weer ik eigenlijk mag verwachten, ik heb al zoveel gelezen en verschillende antwoorden gevonden. Ik weet dat het klimaat daar op een fractie van tijd kan omslaan. Zelf ben ik in 2002 naar Florida gereisd en dit in de maand mei, hier heb ik op die twee weken verlof geen wolkje, laat staan een regenbui gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het warm zal zijn met af en toe een fikse regenbui in de namiddag? Tevens vlieg ik met American Airlines, ik heb nog nooit met deze maatschappij gevlogen, kan iemand mij meer info geven over de service. Zelf heb ik al een 4 tal keer met Delta Airlines gevolgen maar American was nu de goedkoopste. Een 550 euro, Brussel-NYC NYC-Miami.

mvg sergio
Speakingtongues
Amerikakenner

Volgens mij

Bericht door Speakingtongues »

kun je het weer gewoon op internet vinden. Op weer online.nl of zo. Of kijk anders eens op de site van Sun Sentinal , dat is een plaatselijke krant hier.
Mei was ook dit jaar een prachtige maand tot afgelopen vrijdag. Nu is de humidity begonnen en is het erg klam weer en zo'n 30 graden iedere dag. En op 1 juni begint het Hurricane season, dus als je geluk hebt pik je nog iets spannends mee ook ?
Waar ga je naar toe in Florida ? North or South ? Or Pretparken in the middle ?
Kom eens op de koffie als ge in de buurt bent ? En neem dan wel een flink stuk oude kaas mee uit NL ?
P
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Speakingtongues
Amerikakenner

Sorry

Bericht door Speakingtongues »

American Airlines Sucks staat nu als nieuw onderwerp HIER ipv dat het hier had moeten staan ! 8)
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Als ik op je link klik vind ik niets (AA sucks).
Zelf ben ik al 2 keer mat AA naar de states gevlogen (1 keer naar LA, 1 keer naar NY).
Vind het in elke geval beter dan Iberia waar de vorige keer mee naar Miami zijn gevlogen.
Heb eigenlijk geen echte klachten aver AA. Zoals alle maatschappijen mag er wel wat meer ruimte zijn, en ze hebben geen scherm voor ieder apart (heb mijn eigen laptop voor filmpjes), maar voor de rest is er niets mis mee.

Wat betreft het weer : in 2003 waren we ook in mei in Orlando. Het was toe enkele dagen rond de 17-18 graden. Vonden dat niet echt warm. Raakte aan de praat met iemand die daar woonde en die zei ons dat dit normaal het weer van de winter was. Meestal is mei warmer. Maar dat is net zoals bij ons. Wat is "normaal" ? Hier zou het ook warmer moeten zijn.

En je kan er statistieken bij halen zoveel je wil : je kan pech hebben, je kan geluk hebben.
Er worden miljarden gespendeerd om het weer te voorspellen, maar ze slagen er niet in het exacte weer voor overmorgen te geven.
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Hoi,

Ik ben een paar jaar geleden in Florida geweest in de maand juli.
Het was toen warm tot erg warm en inderdaad regelmatig in de namiddag een flinke hoosbui.
Maar ja, met het weer kan je nergens van uit gaan.....

Groetjes Danielle
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer