Veel dank allemaal voor de reacties!
Ik geloof dat Aquell wel gelijk kan hebben, dat die 4 maanden (en niet 3 inderdaad

) staan voor de tijd die je krijgt om die formulieren naar het consulaat te sturen ofwel de zaak daar af te handelen.
Hoe dan ook is het voor mij nu ook niet meer van belang. Heb gisteren namelijk nog een ticket geboekt, op 9 september vertrek ik! Vind het wel fijn om nog wat tijd te hebben om alles voor te bereiden, kwam er gister achter dat ik nog meer moet regelen dan ik dacht. Maar vóór die tijd moet het zeker gaan lukken.
Mijn visum is waarschijnlijk precies dezelfde als die van Aquell, behalve dan het verschil in data bij annotation.
Aquell schreef:Ik vloog van Amsterdam naar Washington International Airport, IAD. Aangekomen op het vliegveld ga je in dezelfde rij staan als waar je normaal gaat staat wanneer je op een VWP reist. Aan het loket heb ik gelijk gezet dat ik een K1 visum had.
Had jij een rechtstreekse vlucht Aquell?
Ik moet onderweg naar Atlanta Airport (ATL) overstappen in Newark (NY). Hoop dat het allemaal goed zal gaan.. Maar ik neem aan van wel. En anders vraag ik het wel even na als ik daar ben.
Ohh ze maken die envelop gewoon open bij dat loket! Ik dacht dat je daarvoor naar een speciaal kantoortje moet ofzo. En weer een heel interview moet ondergaan. Nee dan is het gelukkig een stuk simpeler dan ik dacht.
Hoe was Harry Potter? Nog in slaap gevallen? LOL. Ik was er vorig weekend ook heen gegaan. Eind goed, al goed.
Wa
@ Kastelke -