Luchtbedjes? Is het niet veel romantischer om in het hooi te slapen?
Da's van vroeger! Tegenwoordig hebben we plastic balen kuilgras.
Hoi Monique,nieuwenoord schreef:En ja, wij komen! Maar mag ik heel lief vragen of het niet op 4 november is?? Vorige keer zaten wij nog na onze Diabetes Informatiemarkt en konden we amper nog uit onze ogen kijken van vermoeidheid. Dit jaar zitten we weer in datzelfde weekend met de markt.
Hallo Jan Gijs,JGK schreef:Was toch een denderend succes vorig jaar. Ook de locatie beviel uitstekend en lag lekker centraal. Al hoewel wij dit jaar niet naar Amerika gaan, komen wij in principe (hangt even van de datum af) graag op de meeting.
Wil wel weer voor de badges zorgen, velen vonden het toch wel handig.
....Dat is ook bijna niet meer bij te houden. Het lijkt wel een nieuwe hobby; icoontje verwisselen
Als ze maar niet zoals vorig jaar weer auto's onder kladden. Tenminste, meende dat er vorig jaar op een amerikaanse wagen iets geschreven was..Mack schreef:Tuurlijk kom ik dan ook!!! Ditmaal met een auto in stijl! Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor!
Nee, dat was op de achterruit van de Toyota van mijn (toenmalige) vriendin... Ik had een Amerikaanse vlag op de hoedenplank gelegd, en toen we terugkwamen stond er iets van k*t-Amerika op geschreven. Ach ja... Vond het alleen wat vreemd buiten een American Roadhouse...Njit schreef:Als ze maar niet zoals vorig jaar weer auto's onder kladden. Tenminste, meende dat er vorig jaar op een amerikaanse wagen iets geschreven was..Mack schreef:Tuurlijk kom ik dan ook!!! Ditmaal met een auto in stijl! Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor!
Sorry, dan heb ik je Cherokee niet zien staan vorig jaar...nieuwenoord schreef:Wat zegt u?? Ik was daar vorig jaar met mijn heel Amerikaanse Jeep Cherokee en kom dit jaar met een Chrysler 300C. Hoe Amerikaans had u het gehad willen hebben?Viel me heel erg tegen dat er vorig jaar niemand met een Amerikaanse auto kwam... Dat moeten we eens veranderen...
Marjol schreef:Wie weet kan ik wel met Njit en SpaceAce meerijden?