Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar gospeldienst bijwonen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Waar gospeldienst bijwonen?
Het lijkt ons leuk om eens een gospeldienst bij te wonen. Waar zou dit kunnen? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit alleen op een zondag (dan zijn we in New Orleans en Nashville) of ook op andere dagen (Natchez, Vicksburg, Memphis Chattanooga, Ashville, Atlanta)?
2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
2011 (sept/okt) New York, New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta
2012 (aug/sept) Las Vegas
Re: gospeldienst
ben ik ook benieuwd naar 

6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
sifaka schreef:ben ik ook benieuwd naar
Maar niemand die ons kan helpen....

Wat een mooie reis gaan jullie trouwens maken!
2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Misschien hebben jullie hier wat aan:
Gospel kerken in New Orleans
Gospel kerken in Nashville
Hoewel ik in beide steden een aantal keren ben geweest was dat nooit voor een gospeldienst, dus ik kan geen ervaringen delen.
Gospel kerken in New Orleans
Gospel kerken in Nashville
Hoewel ik in beide steden een aantal keren ben geweest was dat nooit voor een gospeldienst, dus ik kan geen ervaringen delen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Misschien denk ik hier te simpel maar waarom kijk je niet op die websites van Petra en stuur je gewoon even (heel modern dus moet wel mogelijk zijn haha) een e-mail?
Dan leg je gewoon uit dat je een Europese toerist bent, je heel graag een dienst wilt bijwonen en vraag je of dat toegestaan is. Wie weet, misschien vinden ze dat juist wel heel erg leuk en staan jullie in het middelpunt van de belangstelling tijdens die dienst
Dat zou ik doen in ieder geval want ik heb dat ook nog op mijn "wil ik ook doen" lijstje staan, lijkt me te gek om een keer mee te maken
Dan leg je gewoon uit dat je een Europese toerist bent, je heel graag een dienst wilt bijwonen en vraag je of dat toegestaan is. Wie weet, misschien vinden ze dat juist wel heel erg leuk en staan jullie in het middelpunt van de belangstelling tijdens die dienst

Dat zou ik doen in ieder geval want ik heb dat ook nog op mijn "wil ik ook doen" lijstje staan, lijkt me te gek om een keer mee te maken

Bedankt Caroline60, waar kan ik jullie route terugvinden? 
petra en ziva, bedankt voor jullie reacties. Niet eens zo'n gek idee om een mailtje te sturen... moderne gospels tegenwoordig

petra en ziva, bedankt voor jullie reacties. Niet eens zo'n gek idee om een mailtje te sturen... moderne gospels tegenwoordig

6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
-
- Amerika-ontdekker
Ziva schreef:Misschien denk ik hier te simpel maar waarom kijk je niet op die websites van Petra en stuur je gewoon even (heel modern dus moet wel mogelijk zijn haha) een e-mail?

-
- Amerika-ontdekker
Niet zo spectaculair als jullie reis maar we hebben er reuze zin in:sifaka schreef:Bedankt Caroline60, waar kan ik jullie route terugvinden?
3 nachten New York
3 nachten New Orleans
1 nacht Natchez
1 nacht Vicksburg
2 nachten Memphis
2 nachten Nashville
1 nacht Chattanooga
2 nachten Pigeon Forge
1 nacht Asheville
2 nachten nog op te vullen
Vertrek vanuit Atlanta
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2415 Weergaves