Als ik alles zo lees zijn wij niet de enigen die koffers kwijt raken, maar het kan erger. In 2009 een een tussen vlucht gedaan van Dallas naar Las Vegas. De koffer van mij vrouw zat er niet bij. Misschien op de volgende vlucht uit Dallas, ook niet dus. Papieren ingevuld en de camper opgehaald maar de lol was er wel af, mooie start. De volgende dag informeren of de koffer er was, contact met een computer, je naam en registratie nummer noemen, nou dat werkt dus niet. Toe hulp gevraagd aan de receptie, maar geen koffer. We mochten voor een bepaald bedrag spullen kopen. Toch maar op weg, Zion, Bryce etc en steeds maar bellen waar de koffer bleef. Mijn vrouw liep in mijn korte broek en shirts, gelukkig was het haar koffer, moet er niet aan denken als het anders om was geweest

Drie weken onderweg en de koffer van mijn vrouw was er nog steeds niet. Meer spullen, kleding , schoeisel etc en een nieuwe koffer gekocht. Vanaf Salt Lake City terug naar Nederland en wat gebeurd, beide koffers weg. Reist wel makkelijk

Na een paar dagen de laatste koffers terug en een week later de koffer van mijn vrouw. Alles zat er nog in maar tijdens de reis is het wel balen. Ook leuke kleding en andere zaken heb je niet. Nu doen we het anders, spullen verdelen en we sturen de koffers vooruit. Als die er zijn reizen wij pas af