Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis hekkie & Jhek: 12 weken cross country (2011)

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Reis hekkie & Jhek: 12 weken cross country (2011)

Bericht door Coyote »

Mooi dat de problemen weer opgelost zijn! :thumbup:

Ben inmiddels weer bij met lezen en heb er weer van genoten! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ook ik geniet volop mee van jullie verslag!
Ik heb extra genoten van het stuk over death valley en had even heel erg last van het-ik-ben-zo-verschrikkelijk-jaloers-virus. 2,5maand geleden stonden wij daar ook op al die mooie plekken. Twenty team mule canyon is idd prachtig he! Ook één van onze grote favorieten. En als ik zo lees wat jullie allemaal gedaan hebben daar is er nog meer dan genoeg te zien voor een derde bezoek aan death valley door ons. Zucht!..

nog veel plezier gewenst!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Geweldig, geweldig. Ik ben blij dat jullie zo genoten hebben van de westkant van DV. Dat gedeelte wordt veel te vaak overgeslagen. Ash Meadows komt de volgende keer wel.... Horse flies bij Salt Creek kunnen je behoorlijk bijten. Bad luck.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Ook ik lees jullie verslag elke dag met veel plezier!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Inmiddels hebben wij het eerste gedeelte van onze reis erop zitten. We hebben weer fantastische dingen gezien en beleefd in het zuidwesten en ook leuke ontmoetingen gehad met AA-forumleden. De laatste dagen hebben we in Vegas doorgebracht en gelogeerd bij Rob en Annie in de camper.

In Las Vegas is onze auto omgeruild en de komende zes weken rijden we in een Jeep Liberty. Had niet onze voorkeur maar er waren geen andere midsize SUV's beschikbaar. Een upgrade nemen voor zo'n lange periode is geen optie, veel te duur.
We zijn dan nu echt begonnen aan de tweede helft van de trip. Gisteren van Vegas naar Kingman gereden en de dag doorgebracht samen met Roland (Coyote). Vanmorgen afscheid genomen en is ieder zijn eigen route weer gaan volgen.

We willen in een paar dagen zover mogelijk naar het oosten trekken en dan bij Oklahoma City Route 66 oppakken tot Chicago. Daarna gaan we via Canada naar Maine en eindigen in Washington DC. Daarnaast staan diverse bezoekjes aan Nederamerikanen op de planning. Komend weekend zullen we als eerste bij Mark (Ned in Mo) langs gaan.

We zijn nog steeds te volgen via de link van mijn liveverslag.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik wens jullie nog een hele fijne rest van de reis toe!! :thumbup:
Wat leuk ook dat jullie zoveel forumleden treffen. :D
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

hekkie schreef:In Las Vegas is onze auto omgeruild en de komende zes weken rijden we in een Jeep Liberty.
Haha, misschien hebben jullie wel de Jeep Liberty die wij zaterdag hebben ingeleverd. Als er een klein barstje aan de bijrijderskant zit, dan is 'ie het. ;)
Geen ideale auto inderdaad, maar het rijdt...
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Elke ochtend kijk ik gauw even of er weer een nieuwe dag online staat :wink:
hekkie schreef:In Las Vegas is onze auto omgeruild en de komende zes weken rijden we in een Jeep Liberty. Had niet onze voorkeur maar er waren geen andere midsize SUV's beschikbaar.
Jullie stukje over de Jeep Liberty was zo herkenbaar voor ons, wij hadden twee maanden geleden precies hetzelfde probleem. Ook wij moesten noodgedwongen met een hartstikke witte Jeep Liberty genoegen nemen, en daar hadden we (lees: Hans) eigenlijk helemaal geen zin in. Maar, achteraf gezien, de auto is ons prima bevallen!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hoi Marjan en Jan.
Heel herkenbaar dat gedoe met die bagage uit en weer in de auto -lol- Dat gaat bij ons ook niet altijd even gemakkelijk.... Ik volg jullie avonturen met veel plezier en ook sommige andere blogs. Nog een geweldige reis toegewenst...
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wanneer zijn jullie in Acadia en Cape Cod?
Besef me nu dat we daar bijna in een gelijktijdige periode zullen zijn wellicht.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

@Petra, ik lees jouw bericht nu pas. Wanneer wij precies in Acacia en/of Cap Cod zijn, kan ik niet zeggen. Ergens halverwege of in de tweede helft van juli. Moeilijk te zeggen want we hebben geen strakke planning.
Wanneer zijn jullie daar dan? Wellicht dat ik met e.e.a. rekening kan houden zodat we elkaar toch misschien kunnen ontmoeten. Zou leuk zijn!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij hebben dit keer ook nog helemaal geen planning. Maar het zal de laatste week van juli begin aug zijn met de camper dit keer weer.
Weet zeker dat we het weekend van de 24e nog in pensylvania zijn en vandaar recht omhoog richting Acadia rijden en daarna weer langs de kust afzakken.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Vandaag is onze laatste week van de vakantie ingegaan. We hebben er inmiddels 11 weken op zitten en geweldig veel gezien en meegemaakt op onze reis van West naar Oost. Het is allemaal te lezen in mijn liveverslag die helemaal is bijgewerkt tot vandaag. Ik wil graag mijn trouwe volgers van het verslag alvast bedanken voor het meelezen. M.n. aan alle reacties in het gastenboek hebben wij beiden veel plezier beleefd.

Gisteren zijn we aangekomen in Washington DC waar we een weekje zullen blijven om nog een beetje rust in te lassen en niet meer hoeven te verkassen en alle tijd hebben om dingen in Washington DC te bezoeken. De eerste keer dat we hier waren hebben we lang niet alles kunnen doen en zien wat we graag wilden. Ook staan er nog twee meetingen met forumleden op het programma.

Nog een weekje, dan zijn we weer in Nederland. Zondag komen we aan in Brussel als het goed is. De laatste twee reizen kwamen we door pech steeds een dag later aan dan gepland.We zullen de zomer meenemen want daar ontbreekt het aan in ons kikkerlandje heb ik begrepen. Wij hebben alleen maar mooi weer gehad en ik zou haast zeggen tot vervelends toe. Momenteel is het hier ook bijna 40 gr en dat gaat al een poosje zo. De sightseeing door Washington DC zal derhalve niet in een hoog tempo plaatsvinden..... :wink:

We zijn dus nog een week te volgen voor wie dat wil.... 8)

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Hoi Marjan en Jan, ik ben niet helemaal bij met het lezen (nu tot 15/7), maar geniet van de verhalen, de belevenissen en de foto's; heb steeds het idee (een beetje) met jullie mee te reizen :thumbup:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

ik krijg vast ontwenningsverschijnselen vanaf die maandag........misschien kan ik dan weer hardlopen om de verslavinshormonen op peil te houden :wink:
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Zo zie je maar weer: Time flies when your having fun. 8)
Helaas is voor jullie het einde weer in zicht.
Dit betekent van de andere kant, dat het begin voor ons steeds dichterbij komt :thumbup:
Nog veel plezier de laatste week.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Nou, ik hoop in ieder geval, dat er deze week nog een ontmoeting gaat plaatsvinden :D.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Op dit moment zitten we bij de gate op het Ronald Reagan National Airport te wachten op onze vlucht naar Montreal. Er is bij de gate een balie met aansluitingen speciaal voor computers en er is gratis wifi. Het verslag t/m gisteren is nu helemaal bijgewerkt.

Het zit er bijna op. Nog even en dan zeggen we Amerika vaarwel na een fantastische trip van drie maanden. We zijn er echter nu ook wel aan toe om naar huis te gaan en zeker de kinderen weer te zien. Nog 36 uur en dan zijn we thuis!

Vanaf volgende week zal ik dus ook weer frequent op het forum aanwezig zijn..... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:hello2:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik heb vandaag nog alles bijgelezen want ik liep weer enkele dagen achter.
In elk geval een goede vlucht gewenst !

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer