Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV2012: xxgwenxx

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
xxgwenxx
Amerika-ontdekker
Contacteer:

DV2012: xxgwenxx

Bericht door xxgwenxx »

Hai,
Ik ben er net achter gekomen dat ik geselecteerd ben met case number 44xx. Ik heb mij ooit ingeschreven via de USAFis. Nu hebben ze contact met mij opgenomen van de USAFIS en willen ze dat ik een pakket afneem voor dik 350 euro waarin papieren etc zit. Moet ik dit afnemen of kan ik ook zelf de papieren invullen via de goverment site?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Casenumber: 44xx
Is geloof ik wel laag toch?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: DV2012: Inge67

Bericht door RiverCola »

Als jij je casenumber hebt kun je, volgens mij, gewoon contact opnemen met de officiële instantie. Zij helpen je wel verder. Waarschijnlijk kun je jouw papieren dan gewoon van internet downloaden en invullen, en zelf weer terugsturen. Vraag even aan Inge welk emailadres je moet hebben.

Succes! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!! :thumbup:
Sten

Re: DV2012: Inge67

Bericht door Sten »

xxgwenxx schreef:Hai,
Ik ben er net achter gekomen dat ik geselecteerd ben met case number 44xx. Ik heb mij ooit ingeschreven via de USAFis. Nu hebben ze contact met mij opgenomen van de USAFIS en willen ze dat ik een pakket afneem voor dik 350 euro waarin papieren etc zit. Moet ik dit afnemen of kan ik ook zelf de papieren invullen via de goverment site?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gefeliciteerd als het echt waar is!

, maar erg jammer, dat USAFIS je meteen financieel uit gaat persen.
Toch klinkt dit zeer onprofessioneel van USAFIS:
Ik heb mij ooit ingeschreven via de USAFis.
Vroegen ze je niet ieder jaar om een actuele Amerikaanse pasfoto en of je gegevens nog gewijzigd waren? Het klinkt namelijk alsof je al een hele poos geen contact meer met ze hebt gehad, en dat kan eigenlijk niet, gezien het feit je elk jaar je DV Lottery deelname met de meest actuele gegevens moet realiseren.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: DV2012: xxgwenxx

Bericht door kastelke »

Proficiat.

Gelieve hier je gegevens aan te vullen, zodat we je op kunnen nemen in de lijst van winnaars:
viewtopic.php?f=12&t=30201
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
xxgwenxx
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door xxgwenxx »

Ik heb het nog gecheckt via de officiele site en ook daar staat ook dat ik ben uitgekozen.
matchbox
Amerika-ontdekker

Bericht door matchbox »

Proficiat en veel succes!
BibiS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door BibiS »

Van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal Gwen heb je al enige ideeën, over wat voor werk je wil gaan doen, waar je eventueel zou willen wonen enzo?
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Eagle` »

Gefeliciteerd

Begrijp wel niet goed waarom je zou willen 350 EUR neertellen voor die papieren als je zelf je status kan checken en forms invullen ? Zoiets met een gratis vliegticket ofzow ? :blink:
xxgwenxx
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door xxgwenxx »

Eagle` schreef:Gefeliciteerd

Begrijp wel niet goed waarom je zou willen 350 EUR neertellen voor die papieren als je zelf je status kan checken en forms invullen ? Zoiets met een gratis vliegticket ofzow ? :blink:
Ik wil het ook niet en ga het ook zeker niet doen, maar de USAFIS probeerde het aan te smeren. Ze begonnen met dik 850 euro en later werd dit 350, dat heb je met die bureaus denk ik.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Er is hier al geschreven over USAFIS en hun manier van werken. Zoekfunctie helpt.
Kan je ondertussen ook even kijken naar mijn bericht hier boven en die gegevens aanvullen?
En ik zie dat je jaren geleden ook op het punt stond om in de US te gaan wonen. Maar dat is toen niet doorgegaan? Heb je daar nu terug kans op werk, of wordt het een zoektocht die vanaf nul moet beginnen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer