Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Graag tips voor een voordelig ticket Schiphol-Seattle 20
@PaulHartog, welke maatschapij is moelijk te zeggen. De eerder genoemde websites geven vaak meerdere opties aan. In mijn komende reis naar de VS vlieg ik met Air New Zealand. Go figure. Alleen US Airways was nog iets goedkoper, maar hun reputatie is minder. Een Nieuw Zeelandse maatschappij bleek goedkoper dan een Europese of Amerikaanse maatschappij. Welke luchtvaartmaatschappij de goedkoopste zal zijn is dus niet te zeggen.
- girliecathy
- Amerikakenner
Wij zijn deze zomer met Icelandair gevlogen vanaf Amsterdam overstappen in Reykjavik en daarna naar Seattle. Het is ons prima bevallen en ik zou het volgende keer weer doen. Het voordeel was ook dat we ieder 2 koffers van 23 kg mee mochten nemen zonder extra kosten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hey Girlie,
Nice one! Hoe heb je dit geboekt?
Vriendelijke groet,
Paul
Nice one! Hoe heb je dit geboekt?
Vriendelijke groet,
Paul

- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Mijn tip is om Cheaptickets in vanaf begin december in de gaten te gaan houden en als je denkt een redelijke prijs te betalen om dan de tickets te boeken.
Vanaf half januari worden de tickets alleen maar duurder.
Zal best gebeuren dat je ineens een keer een aanbieding langs ziet komen, maar dat zal zeker niet voor augustus zijn. Vliegtuigen zitten dan vol dus die hoeven ze niet te vullen met goedkope tickets.
Vanaf half januari worden de tickets alleen maar duurder.
Zal best gebeuren dat je ineens een keer een aanbieding langs ziet komen, maar dat zal zeker niet voor augustus zijn. Vliegtuigen zitten dan vol dus die hoeven ze niet te vullen met goedkope tickets.
- girliecathy
- Amerikakenner
Hoi Paul,
Ik heb direkt via de website van Icelandair geboekt we konden ook gelijk onze stoelen vastleggen was wel handig.
In Amsterdam de koffers afgegeven en die zagen we pas in Seattle terug. De boarding pass van Reykjavik naar Seattle kregen we al in Amsterdam.
Wij vonden het echt ideal want het is niet echt om vliegen en je kon nog even je benen strekken wat eten en naar een normale wc.
Je hebt ook je eigen entertainment system dus lekker films en series kijken onderweg.
Wij hadden vorig jaar november al geboekt voor juli dit jaar.
Ik heb direkt via de website van Icelandair geboekt we konden ook gelijk onze stoelen vastleggen was wel handig.
In Amsterdam de koffers afgegeven en die zagen we pas in Seattle terug. De boarding pass van Reykjavik naar Seattle kregen we al in Amsterdam.
Wij vonden het echt ideal want het is niet echt om vliegen en je kon nog even je benen strekken wat eten en naar een normale wc.
Je hebt ook je eigen entertainment system dus lekker films en series kijken onderweg.
Wij hadden vorig jaar november al geboekt voor juli dit jaar.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Na wat opzoeken denk ik dat Virgin Atlantic de tijden niet echt gewijzigd heeft. Zij hanteren blijkbaar een winter en zomer schema voor hun vluchten. Het uur dat ik eerst had was het correcte uur voor hun wintervluchten. Dus eigenlijk ligt de fout bij Cheaptickets of het onderliggende systeem dat die geen rekening houdt met de aparte tijden voor winter/zomer. Ik had in de winter geboekt. Ik ga toch eens bellen, vandaag 2 geprobeerd maar na enkele minuten nog steeds in de wachtrij en dat aan 0.30€ per min.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
Heeft Virgin wel ook nog de vlucht die je eigenlijk wilde? Anders ben ik bang dat ze niet zoveel voor je kunnen doen?
Dat is wel balen, dat is dubbel zo duur als we dit jaar eind juni hebben betaald (550€). We zijn op 29 juni terug gekomen.Rob schreef:Reken voor die mannden maar op tickets van rond de € 1.000Is het veel duurder in de vakantiemaanden (juli en augustus) of kan je mits goed zoeken (Big deals, Book N Pay) ook voor die prijs heen en terug vliegen in de vakantie?
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Wij hebben dit jaar en vorig jaar 800 dollar betaald voor onze tickets. Dit jaar waren de data 18 juni -15 juli. Vorig jaar 9 juli - 7 augustus.
Beide jaren vlucht met overstap en beide jaren vroeg geboekt (oktober / november).
Beide jaren vlucht met overstap en beide jaren vroeg geboekt (oktober / november).
Bedankt voor de info, Ik had vorig jaar zeer gunstige prijzen met de Book and Pay actie van Connections in januari.
Ik ben van plan hier weer op te wachten, of de Big Deals.
Ik zal het blijven bekijken, meer info van andere leden over ticketprijzen in juli of augustus is zeker welkom, dan heb ik een richtprijs. Tot nu toe is 800 dollar het goedkoopst
Ik ben van plan hier weer op te wachten, of de Big Deals.
Ik zal het blijven bekijken, meer info van andere leden over ticketprijzen in juli of augustus is zeker welkom, dan heb ik een richtprijs. Tot nu toe is 800 dollar het goedkoopst

Laatst gewijzigd door Rob op 04 aug 2011, 12:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Wanneer boek ik best voor een reisje Florida in mei 2012?
Tickets zijn nog maar een maandje bestelbaar, maar ik verschoot toch van de prijs: +-650/700euro.
Zijn de januari deals bij connections te laat voor deze periode? (2jaar geleden hebben we toen voor LA in september geboekt...)
Tickets zijn nog maar een maandje bestelbaar, maar ik verschoot toch van de prijs: +-650/700euro.
Zijn de januari deals bij connections te laat voor deze periode? (2jaar geleden hebben we toen voor LA in september geboekt...)
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
Na een beetje research vandaag toch geschrokken. We gaan op reis van 8 juli - 8 augustus 2012.
We houden al lange tijd de vliegtuigprijzen in de gaten, en schrijven ze wat om een idee te krijgen van hoe of wat. De prijzen voor een moeilijke (Brussel-Boston/ Washington-Las Vegas /San Francisco-Brussel) lagen rond de 800 a 900 euro (voor de gehele route, wel voor foutieve data omdat het nu nog te vroeg is om te zoeken).
Dit berekenden we via allerlei sites. Via multicity soms en soms via heenreis en terugreis apart en dan binnenlandse vlucht zoeken op de Amerikaanse sites.
Nu zien we voor de periode juli/augustus 2012 prijzen van 1200 euro voor die route. Gaat het dan zoveel omhoog enken omdat het zomermaanden zijn? Zouden de prijzen nog wat zakken (omdat het nu wel héél vroeg is). Wat raadden jullie ons aan? Tips???
Na een beetje research vandaag toch geschrokken. We gaan op reis van 8 juli - 8 augustus 2012.
We houden al lange tijd de vliegtuigprijzen in de gaten, en schrijven ze wat om een idee te krijgen van hoe of wat. De prijzen voor een moeilijke (Brussel-Boston/ Washington-Las Vegas /San Francisco-Brussel) lagen rond de 800 a 900 euro (voor de gehele route, wel voor foutieve data omdat het nu nog te vroeg is om te zoeken).
Dit berekenden we via allerlei sites. Via multicity soms en soms via heenreis en terugreis apart en dan binnenlandse vlucht zoeken op de Amerikaanse sites.
Nu zien we voor de periode juli/augustus 2012 prijzen van 1200 euro voor die route. Gaat het dan zoveel omhoog enken omdat het zomermaanden zijn? Zouden de prijzen nog wat zakken (omdat het nu wel héél vroeg is). Wat raadden jullie ons aan? Tips???
Je zou op http://www.kayak.com ook voor diverse route mogelijkheden een Price Alert kunnen instellen. Zelf heb ik dit ook gedaan voor een opkomende trip en in totaal zo'n 15 price alerts ingesteld (b.v. vertrek DUS, AMS, BRU), een dag later/eerder etc. Op die manier krijg je dagelijks een e-mail binnen met het prijs verloop van de dag ervoor (één e-mail voor alle alerts). Ter informatie, voor onze reis dit jaar (vertrek 7 juli) waren San Francisco en Los Angeles extreem prijzig, kwamen prijzen tegen rond de € 850,- tot € 1000+ (direct nog veel meer indien niet via LHR). Phoenix en Las Vegas waren daarin tegen weer het voordeligst met € 675 voor AMS > PHX, LAS > AMS (via LHR).
Let trouwens wel op dat je de juiste data invoert, ik heb de afgelopen 2-3 jaar gemerkt dat tickets met vertrekdatum na 22 juni veel duurder worden.
Let trouwens wel op dat je de juiste data invoert, ik heb de afgelopen 2-3 jaar gemerkt dat tickets met vertrekdatum na 22 juni veel duurder worden.
-
- Amerika-ontdekker
Oh bedankt voor de goede ivm Price Alert!
Wat bedoel je met je laatste zin 'let wel dat je de goede data invoert'? Bedoel je voor dat Price Alert systeem?
Indien er nog mensen meelezen, wat kunnen we aanzien als een "goede" prijs voor ons moeilijke vliegroute? 1200 euro zijn we voor juli al tegengekomen en dat is wel heel veel! Kan het goedkoper? Of zouden we toch aan zo'n prijs moeten denken?
Wat bedoel je met je laatste zin 'let wel dat je de goede data invoert'? Bedoel je voor dat Price Alert systeem?
Indien er nog mensen meelezen, wat kunnen we aanzien als een "goede" prijs voor ons moeilijke vliegroute? 1200 euro zijn we voor juli al tegengekomen en dat is wel heel veel! Kan het goedkoper? Of zouden we toch aan zo'n prijs moeten denken?
Laatst gewijzigd door Rob op 08 aug 2011, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wat t1m ook al zegt, houd de komende tijd de ticketprijzen in de gaten. Het is moeilijk aan te geven hoe de prijzen volgend jaar liggen. Zou mij niets verbazen als ze rond het niveau van dit jaar liggen.
Ken je het topic Op een rijtje naar Amerika in 2011? Als je daar kijkt bij de forumleden rond de data dat jullie volgend jaar vliegen kun je zien wanneer zij geboekt hebben en vaak staat de ticketprijs er ook bij vermeld. Het zegt nog niet zoveel over jullie vliegroute maar geeft je een idee. Denk dat je zeker rekening moet houden met tickets van € 800 - € 900 aangezien jullie in juli (= dure maand om te vliegen) gaan.
Overigens heb ik vorig jaar oktober geboekt bij cheaptickets.com voor mijn trip dit jaar in juni/juli. British Airways had toen mooie prijzen en heb gelukkig op het juiste moment geboekt.
Roland
Ken je het topic Op een rijtje naar Amerika in 2011? Als je daar kijkt bij de forumleden rond de data dat jullie volgend jaar vliegen kun je zien wanneer zij geboekt hebben en vaak staat de ticketprijs er ook bij vermeld. Het zegt nog niet zoveel over jullie vliegroute maar geeft je een idee. Denk dat je zeker rekening moet houden met tickets van € 800 - € 900 aangezien jullie in juli (= dure maand om te vliegen) gaan.
Overigens heb ik vorig jaar oktober geboekt bij cheaptickets.com voor mijn trip dit jaar in juni/juli. British Airways had toen mooie prijzen en heb gelukkig op het juiste moment geboekt.
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Volgens mij verschilt dat per jaar een beetje, ik heb het vorig jaar in de gaten gehouden omdat we half juni naar New York wilden, we zijn uiteindelijk van 12 tot 21 juni gegaan, maar een ticket met vertrekdatum na de 16e was voor ons al een paar honderd euro duurder geweest. Dus als je ongeveer half juni op reis wilt kan het heeeeel veel uit maken op welke dag je vertrekt omdat rond die tijd het hoogseizoen blijkbaar begint....t1m schreef: Let trouwens wel op dat je de juiste data invoert, ik heb de afgelopen 2-3 jaar gemerkt dat tickets met vertrekdatum na 22 juni veel duurder worden.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
ter info:
Bij connections dus.Op vraag van onze klanten pakken we uit met een extra vroegboekactie... de Book&Pay Winter/Spring! Boek nu al jouw trip voor de winter en het voorjaar aan supervoordelige tarieven! Deze uitzonderlijke actie start op 12 augustus. Wees er dus snel bij.
Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zoek een beetje opstart hulp. Mag ook per pb
Voor mogelijkheden naar Denver. Dat mag vanuit Amsterdam, Brussel en Düsseldorf met/ zonder tussenstop (1 max).
Wat zijn richtprijzen en zijn de prijzen op zo'n Kayak.com incl toeslagen???
Ik begrijp dat 330 dagen max is voor je kan boeken. Dus 25 juni 2012 zou al open staan?
Dit staat op Kayak...
$1209
Economy
3 sites British Airways
AMS 7:20a
DEN 8:40p
DEN 6:50p
AMS 8:15p
19h 30m1
15h 35m1
details pin share
$1209
Economy
Welke sites moet ik perse in de gaten houden.
Travekhome rekende al een prijs van 1100 euro, dat moet toch beter kunnen?
Voor mogelijkheden naar Denver. Dat mag vanuit Amsterdam, Brussel en Düsseldorf met/ zonder tussenstop (1 max).
Wat zijn richtprijzen en zijn de prijzen op zo'n Kayak.com incl toeslagen???
Ik begrijp dat 330 dagen max is voor je kan boeken. Dus 25 juni 2012 zou al open staan?
Dit staat op Kayak...
$1209
Economy
3 sites British Airways
AMS 7:20a
DEN 8:40p
DEN 6:50p
AMS 8:15p
19h 30m1
15h 35m1
details pin share
$1209
Economy
Welke sites moet ik perse in de gaten houden.
Travekhome rekende al een prijs van 1100 euro, dat moet toch beter kunnen?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Alle sites in de gaten houden. Misschien wachten tot januari als de waanzinnige weken eraan komen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die 330 dagen is wel voor je terugvlucht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2891 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties