Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd vliegen met TAP (Portugese luchtvrtmij)
Ervaringen gevraagd vliegen met TAP (Portugese luchtvrtmij)
Hallo iedereen,
zijn er hier mensen die reeds ervaring hebben in het vliegen met TAP, de Portugese luchtvaartmaatschappij? Zij hebben enkele interessante aanbiedingen (oa New York en Miami voor iets meer dan 500 €).
Alvast bedankt!
zijn er hier mensen die reeds ervaring hebben in het vliegen met TAP, de Portugese luchtvaartmaatschappij? Zij hebben enkele interessante aanbiedingen (oa New York en Miami voor iets meer dan 500 €).
Alvast bedankt!
Re: Ervaringen gevraagd vliegen met TAP (Portugese luchtvrtm
Ik heb slechts één ervaring en dat was van NL naar Porto, Portugal en terug. Dat was verder prima. Wel 'tuig' op de terug vlucht maar qua vliegen was er verder niks mis mee. Het was natuurlijk wel een erg korte vlucht, zonder eten enzo, dus echt beoordelen kan ik het niet.
-
- Amerikakenner
Wij zijn eens met TAP via Portugal naar Mozambique gevlogen.
De vlucht zelf was OK maar... wij kregen een tiental dagen vooraf te horen dat de heenvlucht 2 dagen later zou vertrekken. Balen, er viel niks aan te doen, en de communicatie met TAP was een ramp. Uiteindelijk hebben we wel (op de luchthaven) gratis upgrade naar business seats gekregen.
Maar of dit representatief is voor vluchten naar de VS, ik zou het niet weten.
De vlucht zelf was OK maar... wij kregen een tiental dagen vooraf te horen dat de heenvlucht 2 dagen later zou vertrekken. Balen, er viel niks aan te doen, en de communicatie met TAP was een ramp. Uiteindelijk hebben we wel (op de luchthaven) gratis upgrade naar business seats gekregen.
Maar of dit representatief is voor vluchten naar de VS, ik zou het niet weten.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij zochten tickets voor half oktober naar Florida en daar kwam ook TAP als goedkoopste uit. Toch hebben we het niet gegokt, want we lazen veel negatieve reviews. Vooral veel vertragingen. En omdat we maar een weekje gaan, willen we zo min mogelijk kans op een vertraging hebben. Wel jammer, want het scheelde ruim 100 euro met de tickets die we nu hebben...
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ben vorig jaar met TAP naar lissabon gevlogen. Het was een vlucht zoals iedere andere, niets echt positief maar ook niets negatiefs. Ik vond alleen dat het toestel een beetje een versleten indruk gaf.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik las het reisverslag zojuist van iemand die met TAP naar Miami is gevlogen twee weken terug. Eerst naar Porto; blijkbaar klein vliegtuig met weinig beenruimte, en met mooi toestel met eigen schermpjes de oceaan over. Ik geloof geen vertraging, wat ik zag.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3433 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne