Ik ga ze zelf niet uitproberen Er zit ook een vreselijk lange lijst bij met bijwerkingen, maar de bestanddelen zijn exact hetzelfde als de pillen die ik van de dierenarts kreeg. We zullen zien of hij binnenkort lekker uit z'n bekkie ruikt
Misschien heb je alleen de co-pay betaald. Ik ben gisteren bij de apotheek geweest om pillen te halen voor mijn gebroken enkel, die kosten ook alleen $5 co-pay. De doctor heeft me Ibuprofen pillen van 800mg voorgeschreven, drie pillen op een dag! Ik heb nog nooit zo'n grote pot pillen gezien; moet helpen tegen ontsteking en tegen de pijn. Ik neem normaal niet eens een aspirientje
Auw, dat moet zeer doen. Beterschap! Met die pillen zul je er wel niet veel van voelen.
Nee, was geen co-pay. We staan nog niet in hun systeem. Dit was de eerste keer dat ik daar was. Zij wilde ons wel in het systeem zetten, maar kon onze verzekering niet vinden (AON expat verzekering). Volgende keer maar even met de originele polis langs. Daarnaast zou het me verbazen als zij de medicijnen van mijn kat vergoeden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.